تعطیلی یکی از اپ‌های اینستاگرام

منبع: برترین ها

54

1400/8/29

23:30


اینستاگرام اپلیکیشن پیام رسان Threads خود را تعطیل می‌کند. به نظر می‌رسد برنامه پیام رسان مستقل اینستاگرام به نام Threads به زودی به عنوان بخشی از ادغام مداوم برنامه‌های پیام رسان توسط متا (شرکتی که قبلاً فیس بوک نام داشت و مالک اینستاگرام بود) تعطیل می‌شود.

انتخاب: اینستاگرام اپلیکیشن پیام رسان Threads خود را تعطیل می‌کند. به نظر می‌رسد برنامه پیام رسان مستقل اینستاگرام به نام Threads به زودی به عنوان بخشی از ادغام مداوم برنامه‌های پیام رسان توسط متا (شرکتی که قبلاً فیس بوک نام داشت و مالک اینستاگرام بود) تعطیل می‌شود.

به نقل از دیجیتال ترندز، این برنامه در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک جایگزین مستقل برای پیام رسانی مستقیم در برنامه اینستاگرام وارد شد. اساساً Threads برای اینستاگرام همان چیزی بود که مسنجر فیس بوک برای فیس بوک است.

با این حال، این برنامه مستقل هرگز واقعاً مورد توجه کاربران قرار نگرفت، از یک سو به این دلیل که نسخه اولیه آن رابط کاربری بدی داشت و از سوی دیگر به این دلیل که افراد را به تبادل پیام‌های خصوصی فقط با "دوستان نزدیک" خود در اینستاگرام محدود می‌کرد.

تعطیلی یکی از اپ‌های اینستاگرام

یک به‌روزرسانی بزرگ در سال ۲۰۲۰ تلاش کرد تا برخی از این مشکلات را برطرف کند، اما احتمالاً خیلی کم و خیلی دیر بود. اگرچه این برنامه چند ویژگی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد، اما بیشتر مردم ترجیح می‌دهند مکالمات خود را فقط در برنامه واقعی اینستاگرام ادامه دهند.

بنابراین، احتمالاً باعث تعجب نیست که متا آن را ترک می‌کند. کسانی که هنوز از Threads استفاده می‌کنند، اعلان‌های درون برنامه‌ای را مشاهده می‌کنند که به آن‌ها توصیه می‌کند به اینستاگرام برگردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو