معرفی انواع خدمات سالن ماساژ

معرفی انواع خدمات سالن ماساژ


منبع: زیبامون

416

1398/5/1

19:50


خدمات مربوط به ماساژ معمولا در سالن های ماساژ و اسپا انجام می گیره. برای آشنایی با انواع ماساژ حتما این بخش از زیبامون دات کام رو مطالعه کنید.

معرفی انواع خدمات سالن ماساژ

دریافت ماساژ یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای ایجاد آرامش، افزایش گردش خون در بدن، رفع خستگی، بهبود درد و گرفتگی های عضلانی، افزایش تمرکز و اعتماد به نفس، خواب آرام و ... هست.

خدمات مربوط به ماساژ معمولا در سالن ماساژ و یا مراکز اسپا و توسط افراد متخصص و با توجه به خواسته و نیاز شما ارائه میشه. برای آشنایی با انواع خدمات ماساژ در سالن ها ماساژ حتما این بخش از زیبامون دات کام رو تا انتها مطالعه کنید.

 

ماساژ با روغن های گیاهی و ضروری

در این نوع ماساژ، ماساژور در حین انجام ماساژ از انواع روغن های گیاهی و ضروری که عطر و رایحه خوبی دارند برای انجام ماساژ استفاده میکنه. این روغن ها هر کدام خاصیت درمانی مخصوص به خودشون رو دارند و برای ایجاد آرامش در بدن و همچنین بهبود شرایط بدن مورد استفاده قرار می گیرند.

 

ماساژ با ر وغن گیاهی

 

ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی رو میتونیم به عنوان یک هنر باستانی معرفی کنیم. در این نوع ماساژ کشش و فشار ملایمی در جهت خطوط انرژی بدن ایجاد میشه و برای حفظ سلامت بدن و تندرستی بسیار عالی خواهد بود. ماساژ تایلندی ساختار اسکلتی بدن رو تنظیم میکنه، باعث افزایش انعطاف پذیری بدن میشه، دردهای ماهیچه و مفاصل رو بهبود میده و انرژی بدن رو در حد تعادل نگه میداره.

ماساژ تایلندی ترکیبی از روانشناسی، مذهب و هنر است که یک ماساژور حرفه ای با مهارتی که داره، نیرو و انرژی مثبت خودش رو به کسی که ماساژ دریافت میکنه، انتقال میده و باعث ایجاد احساس آرامش، نشاط، شادابی و خوشایندی فرد ماساژ گیرنده میشه.

 

ماساژ تایلندی

 

ماساژ سوئدی

ماساژ سوئدی یکی از پرطرفدارترین مدل های ماساژ در غرب هست که معمولا با ضربات ممتد و پی در پی روی بدن انجام میشه. این نوع ماساژ کمک میکنه تا جریان خون در بدن افزایش پیدا کنه و دفع سموم از بدن رو افزایش میده و در رفع خستگی بدن بسیار موثر هست. علاوه بر این ماساژ سوئدی یک راه حل خیلی خوب برای رفع استرس و تنش های روزمره هست و کمک میکنه تا از افسردگی و بی حوصلگی های روزمره رها شوید.

 

ماساژ سوئدی

 

ماساژ سنگ داغ

در این نوع ماساژ از سنگ های مخصوص مثل سنگهای آتش فشانی و سنگ مرمر برای ماساژ دادن استفاده میشه. در این نوع ماساژ، گرما و سنگینی سنگ ها کمک میکنه تا انواع درد و گرفتگی در بدن بهبود پیدا کنه و در نهایت باعث ایجاد آرامش در بدن میشه. قرار دادن سنگ های داغ روی ستون فقرات کمک میکنه تا سیستم اعصاب مرکزی تسکین پیدا کنه و آرامش خیلی خوبی رو برای بدن به همراه داره.

 

ماساژ با سنگ داغ

 

سایر خدمات ماساژ در سالن های ماساژ

علاوه بر ماساژ هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم انواع مختلفی از ماساژ نیز در سالن های ماساژ ارائه میشه که به اختصار میشه به ماساژ اورینتال (ترکیبی از ماساژ تایلندی و ماساژ با روغن گیاهی) ماساژ شیر و عسل، ماساژ شکلات، ماساژ شمع، ماساژ پرفرمنس ( برای نواحی شانه و کمر)، ماساژ سر، ماساژ صورت، ماساژ دست، ماساژ پا و ... اشاره کرد. 

شما میتونید متناسب با نیاز و یا گرفتگی هایی که در قسمت خاصی از بدنتون ایجاد شده، ماساژ مناسب رو دریافت کنید و سلامت بدنتون رو بهبود ببخشید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

فواید و روش های ماساژ بدن در طول روز

فواید عجیب و باورنکردنی ماساژ روغن روی شکم و ناف

روغن ماساژ بدن، معرفی بهترین روغن های طبیعی و روش استفاده از آن ها

ماساژ بدن برای چه قسمت هایی مفید است ؟

فواید ماساژ و معرفی انواع ماساژها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو