جدیدترین پلت های سایه چشم تابستانی

جدیدترین پلت های سایه چشم تابستانی


منبع: زیبامون

581

1398/5/1

19:50


با زببامون همراه باشید و با چندتا از جدیدترین پلت های سایه چشم تابستانی که کمک میکنند آرایش چشم زیبا و جذابی در فصل تابستان داشته باشید، آشنا شوید.

جدیدترین پلت های سایه چشم تابستانی

روزهای طولانی و گرم تابستانی میتونن خیلی راحت الگوی آرایش روزانه شما رو هم تحت تاثیر قرار دهند و با الهام گرفتن از روزهای درخشان و پر نور تابستانی می تونید بهترین و مناسب ترین رنگ ها برای یک آرایش تابستانی و پر زرق و برق رو انتخاب کنید.

شاید به همین دلیل هست که همیشه پلت های سایه چشم جدید و جذابی برای فصل تابستان طراحی و تولید میشه تا بتونید با استفاده از این پلت های جدید، بهترین و زیباترین مدل آرایش رو داشته باشید. برای آشنایی با جدیدترین پلت های سایه چشم تابستانی 2019 حتما این بخش از زیبامون دات کام رو ببینید و با تعدادی از خوش رنگ ترین و مناسب ترین پالت های سایه چشم برای این فصل از سال آشنا شوید.پ

 

پلت سایه چشم با رنگ های نئونی از برند HUDA BEAUTY

نام محصول: Neon Obsessions Palette

قیمت: 29 دلار!

این پالت سایه چشم از برند هدی بیوتی دارای رنگ های روشن، نئونی و متنوعی هست که میتونید متناسب با سلیقه و استایل خودتون بهترین پالت سایه چشم رو انتخاب کنید و در روزهای گرم تابستانی آرایشی متفاوت و جذاب داشته باشید.

 

پلت سایه چشم نئونی

 

پالت سایه چشم تابستانی از برند DIOR

نام محصول: BACKSTAGE Eyeshadow Palette

قیمت: 49 دلار

این پالت سایه چشم شامل یک پرایمر چشم و 8 رنگ سایه چشم مات و شمیری هست که میتونه جز انتخاب های خیلی خوب برای آرایش تابستانی باشه.

 

پالت سایه چشم دیور

 

پلت سایه چشم از برند Anastasia 

نام محصول: Beverly Hills Soft Glam Eyeshadow Palette

قیمت: 42 دلار

این پلت سایه چشم هم دارای رنگ های گرم و خنک مات و همچنین رنگهای پر زرق و برق و شیمری هست و کمک میکنه تا آرایش تابستانی طبیعی و زیبایی داشته باشید.

 

سایه چشم تابستانی

 

پلت سایه چشم تابستانی از برند Maybelline

نام محصول:  City Mini Eyeshadow Palettes

قیمت: 5 دلار

این پلت یکی از بهترین پالت های سایه چشم داروخانه ای و با قیمت مناسب هست و با رنگهای درخشان و جذابی که داره میتونه جز بهترین گزینه ها برای آرایش تابستانی باشه.

 

سایه چشم طلایی شیمری

 

پلت سایه چشم از برند SEPHORA COLLECTION

نام محصول: Colorful 5 Eyeshadow Palette

قیمت: 11 دلار 

اگر به طیف رنگ های بنفش از تیره تا روشن علاقه مند هستید، بهتره در فصل تابستان از این رنگ ها برای آرایش چشم هاتون استفاده کنید و این پلت سایه چشم میتونه جز انتخاب های خیلی خوب برای شما باشه.

 

سایه چشم بنفش

 

پالت سایه چشم از برند Nyx Professionals

نام محصول: Warm Neutrals Ultimate Shadow Palette

قیمت: 18 دلار

این پالت سایه چشم دارای 16 رنگ سایه چشم گرم و طبیعی هست که شامل رنگ های مات، فلزی و شیمری بوده و برای خانوم هایی که دوست دارند آرایش طبیعی داشته باشند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

سایه چشم با رنگهای طبیعی

 

مطالب پیشنهادی:

بهترین مارک پالت سایه چشم اقتصادی و قابل خرید

معرفی پالت سایه چشم با رنگهای طبیعی و نوود

آشنایی با انواع سایه چشم در آرایش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو