فاراد پنجره بعنوان اولین تولید کننده پنجره های دوجداره ارسی با شیشه های رنگی ۳ میل بلژیکی توانسته است با این محصول خاص در بسیاری از پروژه های سنتی همکاری نماید. در این نوشته می خواهیم به مزایای این محصول نسبت به مدل های دیگر پنجره های سنتی بپردازیم.

ساختار پنجره دوجداره ارسی چیست؟

در این محصول یک دکور گره چینی تولید شده مطابق با طرح های استاندارد و اصیل گره چینی با معانی خاص، در بین فضای بین دوجداره شیشه قرار گرفته می شود. پنجره دوجداره مورد استفاده هم می تواند از نوع آلومینیومی طرح چوب باشد و هم از نوع پنجره upvc طرح چوب که مطابق با درخواست مشتری و با در نظر گرفتن مسائل فنی از قبیل شرایط آب و هوایی محل نصب پنجره و همچنین ابعاد پنجره ، نوع آن مشخص می گردد.

در بین گره چینی ها می توان هم از شیشه های رنگی استفاده کرد و هم از طلق های رنگی موجود در بازار، ساختار شیشه دوجداره این محصول خاص به صورتی است که دکور در بین دوجداره شیشه سالیان سال با دوام و با کیفیت باقی خواهد ماند و در برابر تابش های نور خورشید مقاوم می باشد.

پنجره دوجداره

آشنایی مزایای پنجره دوجداره ارسی:

1-  زیبایی وصف ناپذیر:

استفاده از این نوع پنجره ها در ساختمان هایی با معماری ایرانی اسلامی ، زیبایی وصف ناپذیری را به نمای ساختمان شما و فضای داخلی آن خواهد داد. در هنگام تابش نور خورشید به این نوع پنجره های نقشی با رنگ های سبز و آبی و قرمز از گره  چینی ها بر روی زمین نقش خواهد بست و تداعی کننده رقص نور با ساز چوب و شیشه می باشد. این نقش های وصف ناپذیر بر محیط داخلی ساختمان، فضایی بسیار دلنشین و اصیل را برای دوست داران سبک های سنتی بوجود می آورد.

2- مقاوم در برابر انواع شرایط آب و هوایی:

با توجه به اینکه دکور گره چینی ساخته شده در فضای بین دوجداره شیشه قرار گرفته می شود، این دکور در برابر گرما ، سرما ، گرد و خاک و دوده کاملا مصون می ماند، علاوه بر این ساختار شیشه جلویی به گونه ای می باشد که دکور در برابر نور خورشید کاملا مقاوم می باشد. همچنین پنجره های ارسی تولید شده از پروفیل سری 70 ویستابست با یراق آلات roto آلمان می باشد، که پنجره ای کاملا مقاوم در برابر انواع شرایط آب و هوایی می باشد. یراق آلات با توجه به وزن لنگه های بازشو انتخاب می گردند.

پنجره ضد سرقت

3-  مقاوم در برابر ضربه و تا حدودی ضد سرفت بودن:

با توجه به ساختار شیشه مورد استفاده ، شیشه های دوجداره با گره چینی ، یک نوع شیشه مقاوم در برابر ضربه و سرقت می باشند. همچنین یراق آلات دوحالته استفاده شده در این پنجره ها دور تا دور پنجره را کیپ و درگیر می کند و امکان ورود دزد را به تاخیر می اندازد. از این رو با انتخاب یک پنجره دوجداره ارسی دیگر نیازی به حفاظ مقابل نمی باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت توری پنجره می توانید با کارشناسان ما از طریق صفحه ی تماس با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.