ماجرای اختلال در حرکت قطارهای خط ۴ مترو چه بود؟ + ویدیو

منبع: روزیاتو

107

1400/8/30

11:09


ماجرای اختلال در حرکت قطارهای خط ۴ مترو چه بود؟ + ویدیو

ماجرای اختلال در حرکت قطارهای خط ۴ مترو چه بود؟ + ویدیو

صبح دیروز حوالی ساعت ۷ صبح خط ۴ مترو تهران دچار نقص فنی شده بود و به همین جهت در ایستگاه های اکباتان، میدان آزادی، انقلاب اسلامی و چهار راه ولیعصر شاهد شلوغی و ازدحام جمعیت بودیم. بسیاری از مسافران بیرون قطارها ایستاده و چشم انتظار حرکت آن ها بودند.

یکی از مسافرانی که مدتی طولانی منتظر حرکت مترو مانده بود، می گوید: «بیش از ۲۰ دقیقه است که قطار در ایستگاه میدان انقلاب اسلامی متوقف است و کسی پاسخگو نیست و مدام بلندگوهای ایستگاه اعلام می کند که نقص فنی در حال برطرف شدن است و از صبر و بردباری مسافران متشکریم.»

خط 4 مترو

وی ادامه می دهد: «وقتی که از ایستگاه میدان آزادی سوار قطار شدم بر خلاف روزهای گذشته مدام در ایستگاه ها قطارها متوقف بود و معلوم نیست مشکل امروز قطار چه بود.»

در اطلاعیه روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران چنین آمده بود: «ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می رساند در ساعت ۷:۱۵ صبح امروز شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ یکی از قطارهای خط چهار مترو در ورودی ایستگاه تئاترشهر به دلیل نفص فنی متوقف شد که بلافاصله تکنسین های فنی به ایستگاه اعزام و قطار کوبل و از خط خارج شد.»

به گفته ی عبدالله پور، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو، مشکل قطار مذکور، درگیر شدن ترمز آن بوده و عملیات کوبل، یعنی متصل کردن قطار به قطاری دیگر حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول کشیده.

عبدالله پور اضافه کرد که برای تخلیه ی انبوه مسافرانی که در ایستگاه تئاتر شهر و ایستگاه بعدی حضور دارند قطارهای اضافه ای عازم شدند تا سکوها سریعاً خالی از مسافر بشوند. وی ادامه داد: «این نقص فنی از سمت غرب به شرق خط چهار به وجود آمده و از مسیر شرق به غرب مشکلی نبود و حرکت قطارها بدون وقفه در حال انجام بود.»

وی در پایان از همه ی شهروندان داخل و خارج از قطارها به خاطر مشکل فنی پیش آمده و معطلی متعاقب آن عذرخواهی کرد.

گفتنی است این قطار از ارم سبز به سمت شهید کلاهدوز در حرکت بود که در ورودی ایستگاه تئاتر شهر از حدود ساعت ۷:۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه متوقف بود. خط ۴ مترو تهران از ایستگاه ارم سبز در غرب تهران آغاز شده و تا ایستگاه شهید کلاهدوز در شرق تهران ادامه می یابد. این خط یکی از خطوط پرمسافر مترو تهران است.

بیشتر بخوانید:

نصب دستگاه فروش نوار بهداشتی در باغ کتاب تهران

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو