دردسرساز شدن ماجرای رقص گوهر خیراندیش در جشن حافظ + ویدئو

منبع: روزیاتو

105

1400/8/30

13:21


دردسرساز شدن ماجرای رقص گوهر خیراندیش در جشن حافظ + ویدئو

دردسرساز شدن ماجرای رقص گوهر خیراندیش در جشن حافظ + ویدئو

صحبت های گوهر خیر اندیش در جشن حافظ درباره ی رقصیدنش، پخش زنده ی این مراسم را دچار وقفه کرد.

شب گذشته در مراسم بیست و یکمین جشن حافظ، گوهر خیراندیش، بازیگر مشهور، وقتی برای اهدای جوایز به روی سن رفت، با صحبت های خود باعث وقفه در پخش زنده ی مراسم شد که از وبسایت آپارات در جریان بود.

خیراندیش با اشاره به حواشی حضور خود در فصل اول سریال زیرخاکی گفت: «نزدیک بود اجازه ی پخش سریال را ندهند چون می گفتند در عروسی دخترش رقصیده. پس چه کار می کردم؟! معذرت می خواهم. دیگر نمی رقصم. غلط می کنم. من فکر می کردم در شادی دخترم باید برقصم، نمی دانستم باید گریه کنم. برای همین دیگر توجیه هستم و غلط می کنم برقصم. هر چه که گفتند اطاعت می کنم. از هیچ قانونی هم نشده که سرپیچی کنم. فقط فکر می کردم قانون عروسی این است که برقصم.»

خیراندیش همچنین گفت: «اصلاً چرا نرفتند آن کسی که فیلم را پخش کرده بگیرند؟ ما که جمع مان خصوصی بود.»

سال گذشته درست پیش از آغاز پخش اولین فصل از سریال زیرخاکی در ماه رمضان ۹۹، تصاویر و ویدئوهایی از مراسم عروسی دختر گوهر خیراندیش در آمریکا منتشر شد که چهره هایی همچون ابراهیم حامدی، معروف به ابی، خواننده ی مشهور خارج نشین نیز در آن حضور داشتند. این مراسم پس از اتمام ضبط سکانس های مربوط به گوهر خیراندیش در سریال زیرخاکی برگزار شده بود.

انتشار این تصاویر جنجال برانگیز شد و با مطرح شدن احتمال توقیف مجموعه ی زیرخاکی و عدم پخش آن به دلیل این اتفاق، کارگردان سریال، جلیل سامان، دلخوری خود را از گوهر خیراندیش ابراز کرد. سامان رفتار خیراندیش را غیرحرفه ای دانست و گفت او باید مراقب رفتارش می بود تا برای سریال و همکارانش دردسری ایجاد نمی شد.

با همه ی حاشیه ها و جنجال ها اما درنهایت سریال زیرخاکی بی کم و کاست در ماه رمضان پخش و به یکی از سریال های محبوب تلویزیون بدل شد.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو