دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام خبر بازداشت عناصر زورگیری خشن در این حوزه قضایی از دستور برای انتشار تصاویر متهمان برای شناسایی قربانیان این باند خبر داد.

شاپور صفری با اشاره به بازداشت عوامل زورگیری و سرقت خشن در حوزه قضایی چهارباغ گفت: اخیرا شاهد چندین فقره سرقت خشن، از مسافران در شهرستان بودیم که با صدور دستور قضایی، شناسایی سریع متهمان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان این پرونده اعلام کردند که سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید در مسیرهای حصارک، کمالشهر و سهیلیه اقدام به سوار کردن مسافر  کرده و پس از طی مقداری از مسیر، با استفاده از چاقو اقدام به سرقت اموال و اخذ رمز کارت مسافران کرده و سپس با بستن دست و پای آنها و تعرض، در مکان های خلوت و بیابان رها می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با بیان اینکه متهمان حتی به لباس، کفش، ساعت و اموال شخصی شاکیان نیز رحم نمی‌کردند اضافه کرد: پس از ارجاع پرونده، پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ با تشکیل تیم ویژه نسبت به بررسی مسیرهای تردد متهمان اقدام کرد که با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهمان شناسایی و دستگیری شدند.

وی با بیان اینکه با دستور قضایی، چهره و اسامی متهمان از طریق رسانه‌ها انتشار می‌یابد، متذکر شد: چنانچه افرادی مورد سرقت توسط اعضای این باند قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

زورگیران خشن را شناسایی کنید؛ حتی لباس و کفش قربانیان را می‌گرفتند/ تصویر