زورگیران لباس قربانیان را هم سرقت می‌کردند

منبع: برترین ها

66

1400/9/1

07:37


سه جوان زورگیر با استفاده از خودروی سرقتی راهی خیابان‌های شهر چهارباغ در استان البرز می‌شدند و پس از سوار کردن مسافرانی که 15 تا 20ساله بودند، با تهدید چاقو اموالشان را سرقت می‌کردند. اعضای این باند برخی از قربانیانشان را که پسران نوجوان بودند آزار و اذیت می‌کردند و با سرقت کفش‌ها و لباس‌هایشان فرار می‌کردند.

روزنامه همشهری: سه جوان زورگیر با استفاده از خودروی سرقتی راهی خیابان‌های شهر چهارباغ در استان البرز می‌شدند و پس از سوار کردن مسافرانی که 15 تا 20ساله بودند، با تهدید چاقو اموالشان را سرقت می‌کردند. اعضای این باند برخی از قربانیانشان را که پسران نوجوان بودند آزار و اذیت می‌کردند و با سرقت کفش‌ها و لباس‌هایشان فرار می‌کردند.

 تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز برای دستگیری این باند مخوف با شکایت تعدادی از مالباختگان آغاز شد. آنها می‌گفتند زمانی که از چهارباغ قصد رفتن به مناطقی مثل کمالشهر، حصارک، سهیلیه یا بهشت سکینه را داشته‌اند سوار یک خودروی پراید شده‌اند که علاوه بر راننده 2سرنشین دیگر هم داشته است. این دو نفر که در ابتدا وانمود می‌کردند مسافرند، پس از طی مسیری کوتاه، با استفاده از چاقو و قمه شروع به تهدید مالباخته‌ها کرده و راننده نیز در همین هنگام تغییر مسیر داده و مالباخته‌ها را به مکان‌هایی خلوت می‌کشاند.

زورگیران لباس قربانیان را هم سرقت می‌کردند

تصویر متهمان با مجوز قضایی منتشر می‌شود

اعضای این باند با تهدید و ضرب و شتم مالباخته‌ها، اموال آنها را سرقت کرده و به زورکارت‌ عابربانک‌شان به همراه رمز آن را نیز می‌گرفتند و به این ترتیب حساب طعمه‌هایشان را خالی کرده و آنها را در محل‌هایی خلوت از ماشین به بیرون پرت می‌کردند. ماموران همچنین متوجه شدند که بیشتر طعمه‌های این باند پسرانی 15 تا 20ساله بودند و زورگیران نه‌تنها اموال طعمه‌های نوجوانشان را سرقت می‌کردند بلکه با کشاندن این افراد به مناطق بیابانی و خلوت، دست و پای آنها را بسته و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند و کفش‌ها و لباس‌های آنها را نیز سرقت می‌کردند.

با این اطلاعات و با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری این باند مخوف ادامه یافت و کارآگاهان موفق شدند با سرنخ‌های به‌دست آمده از زورگیران آنها را که مجرمانی سابقه‌دار هستند در شهرهای کرج و چهارباغ شناسایی و در عملیات جداگانه و همزمان دستگیر کنند. شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام این خبر گفت: با شناسایی متهمان از سوی شاکیان و از آنجا که احتمال می‌رود افراد زیادی قربانی این باند مخوف شده‌‌اند، مجوز قضایی انتشار تصاویر بدون پوشش چهره آنها صادر شده و شاکیان احتمالی می‌توانند با اطمینان از محفوظ ماندن نام و مشخصات‌شان نزد پلیس و دستگاه قضایی برای شکایت از آنها به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ مراجعه کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو