لیست ابرقهرمانان «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» همچنان افزایش پیدا می‌کند!

منبع: فوت و فن

121

1400/9/1

09:28


لیست ابرقهرمانان «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» همچنان افزایش پیدا می‌کند!

لیست ابرقهرمانان فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»(Captain America: Civil War) همچنان زیاد و زیادتر می‌شود: انت-من با بازی پل راد، ویژن با بازی پل بتانی، اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن، هاک‌آی با بازی جرمی رنر و وار ماشین با بازی دان پیدل هم به این فیم اضافه شده‌اند.

کریس اونز و دابرت داونی جونیور در نقش کاپیتان آمریکا و آیرون-من ظاهر می‌شوند و اسکارلت جوهانسون، چدویک بوزمن، آنتونی مکی، سباستین استن و دنیل برول به ترتیب در نقش‌های بلک ویدو، بلک پنتر، فالکون، باکی بارنز/وینتر سولجر و بارون زیمو در کنار آن‌ها بازی خواهند کرد. همچنین مارتین فریمن ستاره فیلم‌های هابیت و شرلوک نیز در این فیلم حضور دارد.
به گزارش رسانه‌ها، داستان «جنگ داخلی» از جایی شروع می‌شود که داستان «اونجرز: عصر آلتران» پایان یافته و استیو راجرز رهبری گروه اونجرز را برای حفاظت از بشریت عهده گرفته است؛ در همین زمان و با وقوع حادثه‌ای بین المللی که خسارت زیادی بر جای می‌گذارد، مردم و رسانه‌ها به دولت فشار می‌آورند تا قانونی جدید برای کنترل این تیم تصویب کند و ابرقهرمانان مخالف و موافق این طرح بدون توجه به خطر جدیدی که بشریت را تهدید می‌کند، با یکدیگر وارد جنگ و جدال می‌شوند.

جو و آنتونی روسو که کارگردانی فیلم قبلی کاپیتان آمریکا را برعهده داشته‌اند، کارگردانی این فیلم را نیز قبول کرده‌اند؛ این دو برای کارگردانی فیلم سوم مجموعه اونجزر که در دو قسمت ساخته می‌شود و «اونجرز: جنگ بی نهایت» نام دارد نیز قراردی با استودیو مارول امضا کرده‌اند.

در حال حاضر فیلم برداری اولیه فیلم «جنگ داخلی» در استودیو پاین وود لندن آغاز شده و دیگر قسمت‌های فیلم در آلمان، پورتو ریکو و آیسلند فیلم‌برداری می‌شود.
«کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» در تاریخ ۲۶ آوریل سال ۲۰۱۶ در سینماها اکران می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو