جام جهانی ۲۰۱۸ : معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها برای طرفداران فوتبال!

جام جهانی ۲۰۱۸ : معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها برای طرفداران فوتبال!


منبع: فوت و فن

121

1400/9/1

12:09


جام جهانی ۲۰۱۸ : معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها برای طرفداران فوتبال!

از آنجاکه زمان زیادی تا جام جهانی باقی نمانده وبسایت گل بهترین اپلیکیشن‌هایی که طرفداران فوتبال می‌توانند برای لذت هر چه بیشتر به راحتی دانلود کنند را معرفی می‌کند.

انتظار چهار ساله تقریباً به پایان رسیده و در کمتر از یک هفته شاهد برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ در کشور روسیه خواهیم بود! در تاریخ این رقابت‌ها هرگز اطلاعات،‌ رسانه،‌ و سرگرمی تا این حد و تنها با لمس صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند قابل دسترس نبوده است. اما مشکل اینجاست که با توجه به گزینه‌های فراوان، چگونه می‌توان مطمئن بود که بیشترین میزان استفاده را از مسابقات می‌بریم؟ برای کمک به قرار گرفتن در جریان این رویداد جهانی،‌ وبسایت گل لیستی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود را به منظور افزایش هرچه بیشتر لذت جام جهانی برای شما فراهم کرده است.

Goal Live Scores

برنامه Goal Live Scores سریع‌ترین اپلیکیشن پخش امتیازات زنده در بازار بوده و به این منظور که مطمئن باشید زمانیکه گلی به ثمر رسیده شما اولین نفر خواهید بود که از آن با خبر می‌شوید، هشدار‌های فوری گل برای شما فرستاده خواهد شد. علاوه بر گل‌های زده اطلاعاتی از جمله آمار‌ و ارقام گسترده مسابقات، داده‌های رقابت و قابلیت جدید این برنامه یعنی اخبار جام جهانی، به محض وقوع حوادث شما را در جریان آن قرار می‌دهند. همچنین هشدار‌های اعلام اخبار شخصی سازی شده به این معنا است که همانند گذشته از هیچ رخدادی غافل نخواهید شد.

اپلیکیشن Goal Live Scores را برای سیستم عامل‌های ios و اندروید از لینک زیر دانلود کنید:

 

 

BBC iPlayer / ITV Hub

اگر قصد تماشای زنده و فعال مسابقات را دارید برنامه‌های iPlayer و Hub مناسب شما خواهند بود. در هر دو اپلیکیشن بازی‌ها به صورت زنده و رایگان نمایش داده می‌شوند، با این حال باید به پرداخت هزینه جواز iPlayer ادامه دهید یا با تبلیغات اپ ITV Hub دست و پنجه نرم کنید (مگر اینکه اشتراک ITV Hub+ با هزینه ماهانه ۳٫۹۹ یورو را داشته باشید). در صورتیکه موفق به تماشای زنده‌ی مسابقه نشوید هر دو برنامه نکات برجسته‌ای از مسابقه را ارائه خواهند داد.

دانلود BBC iPlayer برای سیستم‌ عامل‌های ios و اندروید:

 

 

دانلود ITV Hub برای سیستم‌ عامل‌های ios و اندروید :

 

 

Panini Sticker Album

جام جهانی بدون آلبوم استیکر ممکن نیست. اپلیکیشن Panini Sticker Album نه تنها امکان جمع آوری استیکرخت در حین حرکت را فراهم می‌کند بلکه مبادله‌ی آنلاین آن‌ها با دیگران را نیز ممکن می‌سازد. این ویژگی، دسترسی شما به جمع بسیار بزرگتری از مردم برای مبادله‌ی استیکر را مهیا می‌کند و به شما برای پیدا کردن موارد مورد نظرتان کمک خواهد کرد. اگر اهل رقابت هستید می‌توانید با دوستان خود گروهی را تشکیل داده و ببینید اولین کسی که کتاب خود را پر می‌کند چه کسی است.

برنامه Panini Sticker Album را برای ios و اندروید در اینجا دانلود کنید:

 

 

FIFA Soccer

اپلیکیشن FIFA Soccer که تاکنون توسط میلیون‌ها نفر دانلود شده تجربه‌ای نزدیک به بازی FIFA 18 را در سفر برای شما فراهم می‌کند. این اپ نیازی به معرفی بیشتر ندارد.

اپلیکیشن FIFA Soccer را برای دستگاه‌های ios و اندروید در اینجا دانلود کنید:

 

 

Football Manager Mobile 2018

اگر بازیکن فوتبال نباشید شاید مربی هستید. هر کسی درباره‌ی کاری که مربی تیم باید انجام دهد یا باید انجام می‌داده است دارای ایده‌هایی می‌باشد و اپلیکیشن Football Manager امکان اثبات درست یا نادرستی ایده‌های شما را فراهم می‌کند. به عنوان مثال کنترل تیم انگلیس را بدست بگیرید و آن‌ها در راه رسیدن به افتخار جام جهانی راهنمایی کنید یا تیم باشگاهی محبوب خود را انتخاب کنید و عنوان قهرمانی را به دست آورید، چرا که اپ Football Manager از مربیان در هر کجا تقدیر خواهد کرد.

Football Manager Mobile 2018 را از اینجا برای ios و اندروید دانلود نمایید:

Official FIFA App

بدون شک لیست اپلیکیشن‌های جام جهانی بدون اپ رسمی FIFA کامل نخواهد بود. این برنامه علاوه بر اعلام آخرین اخبار، دسترسی آسان به جدول مسابقات، نکات برجسته بازی‌ها و اطلاعات بیشتر درباره تورنومنت‌های FIFA به خصوص جام جهانی را برای شما فراهم می‌کند. به وسیله این اپ می‌توانید علاوه بر جزئیات بیشتر رقابت‌ها، اطلاعات بیشتری درباره استادیوم‌های میزبان مسابقات و هر آنچه لازم است بدانید را بدست آورید.

دانلود اپلیکیشن رسمی فیفا برای سیستم عامل ios:

دانلود اپلیکیشن رسمی فیفا برای سیستم عامل اندروید:

Goal Fantasy Football

آیا از پایان فصل ناراحت هستید؟ آیا نیاز به جبران باخت ناگهانی تیم فوتبال فانتزی خود دارید یا قصد دارید به مهارت‌های خود در فوتبال فانتزی پیش از آغاز فصل بعد بهبود ببخشید؟ اپلیکیشن Goal Fantasy Football رسیدن به این اهداف را برای جام جهانی ممکن می‌سازد. تنها کافیست تیم خود را انتخاب کنید،‌ نامی برای آن گذاشته و دنیا را فتح کنید. شما همچنین می‌توانید جوایز خیالی به ارزش ۱۰٫۰۰۰ یورو نیز برنده شوید.

این اپلیکیشن را برای دستگاه‌های ios و اندرویدی دانلود کنید:

 

 

Soccerway

برای اطمینان از آگاهی و کنترل کامل بر بازی فوتبال فانتزی خود، اپلیکیشن Soccerway دارای آخرین آمار‌های کمپانی تحلیل ورزشی Opta است که این آمار شامل اطلاعاتی مانند ترکیب،‌ جدول و … تیم‌ها می‌باشد. به علاوه بخش رویداد‌های ورزشی این برنامه نیز بسیار مفید است تا به عنوان مثال از بازی بعدی کشور انگلستان مطلع باشید و همچنین با استفاده از این اپ هیچ حرکت کلیدی را طی یک رقابت از دست ندهید.

برنامه Soccerway را برای سیستم‌ عامل‌های ios و اندروید از طریق این لینک دانلود نمایید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو