«۰۹۰۰» ایرانسل، متمایز با گذشته

منبع: برترین ها

87

1400/9/1

16:50


27 سال پس از این که اولین موبایل‌ در تهران زنگ خورد، حالا گوشی همراه و استفاده از آن، بخش جدایی‌ناپذیر زندگی ایرانی‌هاست.

برترین‌ها: 27 سال پس از این که اولین موبایل‌ در تهران زنگ خورد، حالا گوشی همراه و استفاده از آن، بخش جدایی‌ناپذیر زندگی ایرانی‌هاست.

آخرین آمارها نشان می‌دهد که نزدیک به 70درصد ایرانی‌ها از گوشی موبایل استفاده می‌کنند و بیش از 75 درصد آن هوشمند است. این امکانات در ابتدا محدود به عده‌ای خاص بود و تنها یک اپراتور بازار را در دست داشت، اما با میدان آمدن اپراتوری خصوصی به نام ایرانسل و پایان تسلط و انحصار همراه اول، همه توانستند از به¬روزترین تکنولوژی¬های ارتباطی بهره ببرند.

ایرانسل که پیش از این هم با ارائه‌ خدمت «شمارۀ طلایی» به کاربران امکان انتخابی وسیع داده بود، حالا در ادامه نوآوری¬هایش پیش‌شماره‌ 0900 را عرضه کرده است. سرشماره‌ای که در همان نگاه اول تفاوت خود را نشان می‌دهد و سادگی و رند بودن آن برای بسیاری از شهروندان وسوسه‌کننده خواهد بود.

سیم‌کارت‌های 0900 در سه سطح «تک ستاره»، «دو ستاره» و «سه ستاره» و به همراه بسته‌های اولیۀ پرحجم عرضه شده است. سیم‌کارت‌هایی که از قیمت ۹۰۰ تا دومیلیون و ۹۰۰هزار تومان (بنا به امکانات) عرضه می‌شوند و امکان انتخاب شماره دلخواه از بین شماره‌های خاص و رند موجود را برای مشترکان فراهم کرده است

بستۀ مکالمۀ ۹۰۰ دقیقه‌ای و بستۀ پیامک ۵۰۰تایی، برای تماس و ارسال پیامک به مخاطبان ایرانسلی و غیرایرانسلی، به همراه سیم‌کارت‌های هر سه سطح، عرضه شده است.

«۰۹۰۰» ایرانسل، متمایز با گذشته

علاوه بر این، سیم‌کارت‌های تک ستاره، شامل بستۀ اینترنت همراه ۴۸ گیگابایتی، سیم‌کارت‌های دو ستاره شامل بستۀ اینترنت همراه ۱۴۴ گیگابایتی و سیم‌کارت‌های سه ستاره شامل بستۀ اینترنت همراه ۲۸۸ گیگابایتی است که به خریداران هدیه داده می‌شود. برای مقایسه کافیست توجه کنیم که هر گیگ اینترنت در بسته‌های بلند مدت همراه اول بیش از دوهزار تومان و در رایتل اندکی بیشتر قیمت دارد.

اگر هزینه مکالمه را هم دقیقه‌ای 7 تا 8 تومان در نظر بگیریم، بسته‌های ارائه شده مکالمه+اینترنت همراه سیم‌کارت‌های «دو ستاره» ایرانسل، شامل بیش از 350هزارتومان خدمات خواهد بود که در میان سیم‌کارت و پیش‌شماره‌های ‌های ارائه شده در سال‌های اخیر بی‌سابقه است. این امتیاز در سیم‌کارت «سه‌ستاره» از این هم بیشتر خواهد بود.

مهلت استفاده از بسته‌های مکالمه، پیامک و اینترنت همراه، در سیم‌کارت‌های «تک ستاره»، ۶ ماه، «دو ستاره»، ۹ ماه و در سیم‌کارت‌های «سه ستاره»، یک سال پس از فعال‌سازی است.

امروز بسیاری از مردم به دنیال خطوط ارتباطی با سریعترین و بیشترین امکانات و کمترین هزینه هستند و در عین حال می‌خواهند با پیش‌شماره‌های خاص و چشمگیر، برازندگی خود را به رخ بکشند و به نظر می‌رسد پیش‌شماره 0900 ایرانسل اتفاقی خوشایند برای کاربران باشد.

علاقمندان به خرید این پیششماره میتوانند به فروشگاه اینترنتی ایرانسل و سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وب‌سایت اختصاصی این سیم‌کارت، به نشانی 900.irمراجعه کرده و فرایند خرید آنلاین را انجام دهید. پس از تکمیل خرید، سیم‌کارت به صورت رایگان به نشانی مشترک ارسال می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو