ماینر‌ها از تهران جمع آوری شد

منبع: برترین ها

62

1400/9/1

17:55


از ابتدای طرح برخورد با استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز‌ها تا کنون ۶۹۱ مرکز در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران کشف و ۲۷۲۴۴ دستگاه ماینر جمع آوری شده است.

خبرگزاری ایلنا: از ابتدای طرح برخورد با استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارزها تا کنون ۶۹۱ مرکز در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران کشف و ۲۷۲۴۴ دستگاه ماینر جمع آوری شده است. مصطفی بابایی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعلام این خبر گفت: توان برآوردی دستگاه های مکشوفه ۵۴ مگاوات است و بیش از ۸۱ هزار مگاوات ساعت انرژی با مبلغی در حدود ۹۰۰ میلیارد ریال برای این مراکز محاسبه شده که از این میزان مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال تا کنون وصول شده است.

ماینر‌ها از تهران جمع آوری شد

مصطفی بابایی افزود: از مجموع ۲۷۲۴۴ دستگاه استخراج رمزارز شناسایی شده، تعداد ۵۷۷۵ دستگاه مربوط به کشفیات ۷ ماهه نخست سالجاری از ۲۳۲ مرکز است.

وی با اشاره به سهم تعرفه های بخش های مختلف در مراکز کشف شده گفت: ۱% این مراکز دارای مصرف عمومی، ۴% کشاورزی، ۱۵% درصد خانگی، ۲۸% صنعتی، ۴۴% سایرمصرف و ۸% هم فاقد انشعاب بودند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ضمن قدردانی از همکاری نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی با معاونت های خدمات مشترکین مناطق ۲۲گانه تحت پوشش این شرکت در راستای شناسایی و جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها، خواستار  استمرار این همکاریها به منظور تداوم پایداری جریان برق و جلوگیری از قطع آن شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو