انتصاب دبیر جدید کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در دولت سیزدهم

122

1400/9/1

18:58


محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی طیبه عزت‌الهی‌نژاد را به سمت دبیری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منصوب کرد.

انتصاب دبیر جدید کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در دولت سیزدهم

گروه مد و لباس هنرآنلاین: عصر روز یکشنبه سی‌ام آبان، محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طیبه عزت‌الهی نژاد را به سمت دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منصوب کرد.

اردیبهشت‌ماه امسال بود که به استناد آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس، با حکم سیدمحمدمجتبی حسینی معاون وقت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت پیشین، مریم پورشهابی به‌عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس معرفی‌شد و بالغ‌بر 7ماه در این مسند قرار داشت.

طیبه عزت‌الهی نژاد متولد 30 بهمن 1357 و دارای مدرک دکترای پژوهش هنر از دانشگاه الزهرا(س) است و تدریس از سال 1377، عضویت در هیئت‌علمی پژوهشکده هنر، عضویت در کمیته ناظر نشریات دانشجویی، عضویت در هیئت‌مدیره انجمن پژوهش‌های هنری ایران، داوری جشنواره بین‌المللی خوارزمی، داوری سمپوزیوم ملی روز جهانی گرافیک و عضویت در انجمن جامعه‌شناسی ایران ازجمله فعالیت‌های او به شمار می‌رود.

همچنین نام او در مقالات و کتبی چون «بررسی میزان دستیابی و احیای ارزش‌های والای هنر ایرانی و اسلامی در آموزش هنر»، «زیبایی‌شناسی لباس بومی زنان جنوب ایران»، «بازتولید حس قدسی در مراسم عاشورا»، «فرش تنیده در زندگی ایرانیان» و «خود تزئینی زنان ترکمن؛ درآمدی بر انسان‌شناسی و زیبایی‌شناسی» به چشم می‌خورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو