کونگ‌فو بلدید؟

منبع: فوت و فن

100

1400/9/2

08:16


کونگ‌فو بلدید؟

محققان در آزمایشگاه‌های HRL به این کشف رسیده‌اند که زمانیکه از تحریک از طریق جریان مستقیم کرانیال (transcranial direct current stimulation) برای فرستادن فعالیت مغزی یک خلبان تجاری یا نظامی به درون مغز خلبانان تازه‌‌کار استفاده می‌کنند، این افراد اساسا می‌توانند دریک شبیه‌ساز واقعی پرواز، پرواز کردن را یاد بگیرند.

این محققان کشف کردند که "افرادی که تحریک مغزی از طریق الکترود‌های قرار گرفته در کلاهکشان دریافت کردند توانایی‌های پرواز خود را افزایش دادند.

"همانطور که ما بیشتر در رابطه با بالابردن، شخصی‌سازی کردن و وقف دادن پروتکل‌های تحریک کننده مغز می‌آموزیم، به احتمال زیاد عادی شدن این تکنولوژی‌ها را در محیط تمرین و کلاس خواهیم دید." این را دکتر متییو فیلیپ بیان کرد. وی ادامه داد که " امکان دارد تحریک کننده‌‌های مغزی برای کلاسهایی مانند تمرین رانندگی، آمادگی برای SAT و آموزش زبان بکار روند."

صاحب HRL بویینگ و جنرال موتور می‌باشند و این شرکت بر روی سنسور‌ها و مواد کار می‌کند. این تکنولوژی بسیار از حالت تجاری شدن دور است، اما اگر برق دادن به مغز شما به شما یاد بدهد که چگونه یک وسیله تخصصی نقلیه چند تنی را به پرواز درآورید، من یکجواریی می‌ترسم یا/و هیجان دارم.
 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو