دانلود و معرفی برترین بازی‌های Survival/مقاومتی برای اندروید

دانلود و معرفی برترین بازی‌های Survival/مقاومتی برای اندروید


منبع: فوت و فن

164

1400/9/2

08:22


دانلود و معرفی برترین بازی‌های Survival/مقاومتی برای اندروید

سبک Survival یا مقاومتی درمیان علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. یکی از نکات مشترک تمام بازی‌های این سبک حتمال از دست دادن یکی از شخصیت‌های اصلی بازی است که می‌تواند تاثیرات منفیی بر روند پیشروی شما در داستان بازی داشته باشد.

تلاش برای بقا و فرار از تمام حوادث و اتفاقاتی که منجر به مرگ شما می‌شوند از هیجانات این سبک محسوب می‌شود که موجب می‌شود سختی بازی نسبت به سبک‌های دیگر چند برابر شود. برروی سیستم عامل اندروید و بصورت کلی تلفن‌های هوشمند طی سالیان اخیر بازی‌های جذابی در این سبک منتشر شده‌اند که در این مقاله به معرفی و بررسی پانزده بازی برتر از میان آنان می‌پردازیم. اگر شما نیز یکی از دوست داران این سبک هستید با ما همراه باشید.

Auralux: Constellations

Auralux: Constellations یک بازی استراتژی با المان‌های سروایول است. هدف بازی این است که بتوانید از سیاره خود در برابر حملات دیگر سیاره‌ها مقاومت کنید و همچنین می‌توانید به دیگر سیاره‌ها نیز حمله کنید. اگر بتوانید درست و باقدرت حمله کنید می‌توانید سیارات مورد نظرتان را فتح کنید. همچنین یک اشتباه ممکن است منجر به شکست و از دست دادن تمام سیاراتتان شود. بازی دارای ۱۵۰ مرحله بوده و همچنین بخش ند نفره و مولتی‌پلیر نیز برای سرگرمی بیشتر در بازی قرار داده شده است. جلوه‌های بصری بازی ۴k بوده و بازی از تبلت Nvidia Shield نیز پشتیبانی می‌کند که نشان می‌دهد با یک عنوان قدرتمند روبه‌رو هستیم. شما می‌توانید Auralux: Constellations را با قیمت ۹٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Crashlands

Crashland نام یک بازی ماجراجویانه با المان‌های مختلفی است که مجموعه تمام آن‌ها در کنار یکدیگر باعث بوجود آمدن عنوانی مفرح شده است و به جرئت می‌توان آن را به عنوان یکی از برترین بازی‌های بدون نیاز به اینترنت اندروید دانست. در این بازی همچون عناوین نقش آفرینی به بالا بردن لول شخصیت خود می‌پردازید، وسایل و ابزار گوناگون را ساخته و استفاده می‌کنید و به جنگ با دشمنانتان می‌روید. درواقع آزادی عمل بالا و وجود زمینه‌های مختلف برای انجام دادن کارها از جمله نکات مثبت Crashland محسوب می‌شود. همچنین شما می‌توانید وارد خط داستانی بازی شده و دنیا را از شر تبهکاری که قصد نابودی آن را دارد نجات دهید. Crashlands یکی از نامزد‌های برترین بازی عرضه شده در سال ۲۰۱۶ بوده است و می‌توانید آن را با قیمت ۴٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Day R Survival

Day R Survival را می‌توان به عنوان یک بازی مناسب فریمیوم در سبک سروایول مناسب محسوب کرد. بازی از نظر وسعت بی‌نظیر است و به عبارتی شاهد وجود ۲۷۰۰ لوکیشن مختلف برروی نقشه بسیار بزرگ بازی هستیم، در این دنیای بزرگ آیتم‌های زیادی برای پیدا کردن وجود دارند و تجربه‌های جدیدی از یک دنیای سروایول برای شما ایجاد خواهد شد. شما باید در مقابل گرسنگی، حملات زامبی‌ها و تشعشعات رادیواکتیو مقاومت کنید و همچنین سیستم نقش آفرینی مانند بازی که درواقع از عنوان فالوت شلتر برگرفته شده است و به جذابیت بازی افزوده است. شما می‌توانید Day R Survival را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Don’t Starve: Shipwrecked

Don’t Starve: Shipwrecked آخرین قسمت عرضه شده از این بازی مقاومتی است که شباهت زیادی هم به بازی Predecessor دارد. هدف شما این است که تا جای ممکن تلاش کنید زنده بمانید. اما راه‌های زنده ماندن در Don’t Starve: Shipwrecked چیست؟ شما باید برای سیر کردن خودتان غذا پیدا کنید، پناهگاه بسازی و در برابر حوادث طبیعی و حمله دشمنان از خودتان محافظت کنید! در این بازی شما می‌توانید با ساخت قایق به آب‌ها و خشکی‌های اطراف نیز سر بزنید. هم اکنون نسخه آزمایشی یا بتای بازی عرضه شده است و درصورت علاقه می‌توانید آن را با قیمت ۳٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور خریداری کنید.

 


Five Nights at Freddy’s

سری بازی‌های Five Night at Freddy’s به سرعت پس از انتشار به محبوبیت فوق العاده‌ای رسیده و توانست بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک را به ود علاقه‌مند کند. مسئولیت شما نشستن در یک اتاق و چک کردن دوربین‌های حفاظتی و راهرو‌ها و کانال‌های اطرافتان است، دلیل این کار وجود ربات‌های مرموزیست که در روز به عنوان وسیله بازی و سرگرمی استفاده شده اما در شب بطور ناگهانی زنده می‌شوند و برای کشتن شما از هر راهی به سویتان می‌آیند. فضای سنگین، گیم‌پلی جذاب و صحنه‌های ترسناک ناگهانی فاکتورهایی هستند که بسیاری از کاربران را هنگام تجربه این بازی به مشکل انداخته و در بسیاری از مواقع به شدت باعث ترس آن‌ها شده‌اند. اگر شما یکی از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید، تجربه سری بازی‌های Five Nights at Freddy’s را حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم. می‌توانید هر قسمت از این سری را با قیمت ۲٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور خریداری کنید.

 


Last Day on Earth: Survival

Last Day on Earth: Survival یکی از محبوب‌ترین عناوین سروایول برای تلفن‌های هوشمند است. وظیفه شما این است که به جمع آوری منابع بپردازید، در راستای رسیدن به منابع مورد نظرتان دزدی کنید، برخی وسایل و تجهیزات مورد نظر را ساخته و با دشمنان و شخصیت‌های بد داستان مبارزه کنید تا بتوانید زنده بمانید. بازی دارای المان‌های شوتر و فرار از هجوم زامبی‌هاست و بخش بزرگی در شبکه اجتماعی یوتیوب بوجود آمده است تا به بازیکنان تازه وارد کمک شود هرچه سریع‌تر به قسمت‌های مختلف بازی مسلط شوند. بازی مدت زمان بسیار طولانی می‌تواند شما را سرگرم کند و قطعا از سپری کردن این زمان در محیط بازی بسیار لذت خواهید برد. Last Day on Earth: Survival را می‌توانید بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید و درصورت علاقه برای پیشرفت سریع‌تر در بازی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید.

 


سری بازی‌های Lifeline

Lifeline نام یک مجموعه بازی در سبک سروایول است که مجموعا شامل هفت قسمت می‌شود که می‌توان از آن‌ها به Lifeline، Lifeline 2، Lifeline: Silent Night و Lifeline: Without اشاره کرد. شما شروع به ارتباط با یک فرد دیگر از طریق سیستمی مانند رادیو می‌کنید درواقع هدف شما این است تا به آنان کمک کنید با اخذ تصمیمات درست آنقدر به زنده ماندن آنان کمک کنید تا بتوانند آخر بازی را مشاهده کنید. در بازی تنها چیزی که مشاهده می‌کنید متن است و به همین سادگی شما وارد داستانی جذاب می‌شوید که می‌تواند چند ساعتی شما را سرگرم کند. شما حتی می‌توانید سری بازی‌های Lifeline را برروی ساعت هوشمند خودتان نیز تجربه کنید. سری بازی‌های Lifeline با قیمت‌های مختلف از طریق فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Minecraft

ماینکرفت قطعا یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند سال اخیر جهان است که توانسته است با ظاهر ساده و مکانیزم‌های جالب خود به موفقیت‌های متعددی دست پیدا کند. ورژن تلفن‌های هوشمند آن که با نام Minecraft: Pocket Edition  شناخته می‌شود  گرچه به پای نسخه کامپیوتر یا کنسولی آن نمی‌رسد اما به مرور و با منتشر شدن آپدیت‌های مختلف در حال کامل‌تر و بهترتر شدن است. اگر بخواهیم برای کسانی که تجربه بازی کردن ماینکرفت را نداشته‌اند آن را توضیح دهیم، می‌توانیم بگوییم شما با قرارگیری در یک دنیای منحصر به فرد شروع به دست و پا کردن یک زندگی ساده برای خود می‌کنید و در این مسیر از چوب درختان، سنگ، شن و… اقدام به ساخت مصالح یا ابزار مورد نیاز خود کرده و از خودتان در مقابل خطرات مختلف دفاع می‌کنید. Minecraft: Pocket Edition با قیمت ۶٫۹۹ دلار در فروشگاه پلی‌استور قابل دریافت است و اخیرا قابلیت پشتیبانی از گیم‌پد نیز به آن اضافه شده است.

 


Out There: Ω Edition

یکی از سخت‌ترین بازی‌های استراتژیک موجود برروی سیستم عامل اندروید Out There: Ω Edition نام دارد. هدف بازی این است که بتوانید تا جای ممکن شخصیت اصلی بازی که یک فضانورد است را پس از بهوش آمدن در فضا زنده نگه دارید. شما باید به عوامل مختلفی همچون میزان اکسیژن و دیگر منابع مهم و حیاتی توجه ویژه‌ای داشته باشید تا با کنترل مناسب آن‌ها بتوانید زنده بمانید. در همین حین باید با تعمیر سفینه فضایی خود بپردازید تا بتوانید بوسیله آن را خود را به منطقه‌ای امن برسانید. شما می‌توانید Out There: Ω Edition را درصورت علاقه به تجربه بازی‌های استراتژیک بسیار سخت با قیمت ۳٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Pandemic: The Board Game

علاقه‌مندان به بازی‌های فکری حتما نام Pandemic را شنیده‌اند که چرا قطع به یقین یکی از برترین بازی‌های فکری موجود محسوب می‌شود. در این بازی شما می‌بایست در نقش یکی از اعضای CDC به قسمت‌های مختلف جهان سفر کرده و از شیوع بیماری‌های گوناگون جلوگیری کرده و با آن‌ها مبارزه کنید. بازی زمانی تمام می‌شود که شما در این مسیر شکست خورده و بیماری در میان مردم جهان شیوع پیدا کرده و باعث مرگ آنان شود. صفحه نمایش بزرگ تبلت‌ها در چنین بازیی به کار آمده و به شما این اجازه را می‌دهد تا بصورت چهار نفره به تجربه آن بپردازید. علاوه بر خط داستانی اصلی بازی یک محتوای اضافه نیز برای آن منتشر شده است که پس از خرید بازی به قیمت ۶٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور می‌توانید آن را بصورت رایگان دریافت کنید.

 


Plague Inc

Plague Inc را می‌توان به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های استراتژیک اندروید در تمام تاریخ دانست. وظیفه شما این است تا دنیا را بوسیله یک ویروس بسیار کشنده آلوده کنید و برای رسیدن به آن می‌بایست ویروسی را تولید کنید تا بتوانید با چنین قدرتی شیوع پیدا کند. در بازی ۱۲ نوع ویروس مختلف وجود دارد که می‌توانید از آنان استفاده کنید و قابلیت ذخیره کردن بازی به شما این اجازه را می‌دهد تا در هر زمان آن را ادامه دهید. شما می‌توانید Plague Inc را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


PUBG Mobile

بازی Playerunknown’s Battlegrounds  همانند یک طوفان سهمگین در سال ۲۰۱۷ آمد و بازار دنیای بازی‌های ویدیویی را بلعید و به سرعت تبدیل به بزرگ‌ترین و پربازیکن‌ترین بازی تاریخ تبدیل شد که این مسئله موجب شد تا رکوردی از آن باقی بماند که شکسته شدن آن در آینده نامشخص باشد! ماه گذشته سرانجام نسخه موبایل پابجی با نام PUBG Mobile برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و ios منتشر شد و با بازخورد خوبی از طرف کاربران مواجه شد. برای کاربرانی که از قبل پابجی را برروی ویندوز تجربه کرده بودند بسیاری از ساز و کارهای بازی آشناست و فرصت زمان کمتری برای یادگیری آنان نیازمندند، اما بصورت کلی پابجی موبایل تغییرات زیادی کرده است که با توجه به تغییر پلتفورم و شرایط خاص بازیسازی برروی تلفن‌های هوشمند امری بدیهیست. شما می‌توانید این بازی را بصورت رایگان از فروشگاه پای استور دریافت کنید.

 


Survive

Survive را می‌توان به عنوان یکی از برترین عناوین سروایول برروی سیستم عامل اندروید محسوب کرد. هدف شما در واقع بقاست. به این منظور باید به ساخت ابزار و وسایل گوناگون مشغول شوید، به دنبال آب آشامیدنی باشید، غذا پیدا کنید و برای بقا به دنبال سرپناه بگردید. بازی شما را وادار میکند تا تمام موارد فوق را در شرایطی نزدیک به واقعیت تجربه کنید. جلوه‌های بصری بازی ساده است اما با وجود ساده بودن اکثر مکانیزم‌های بازی، پیشروی در آن بسیار سخت است. بروز رسانی‌های زیادی برای بازی تاکنون منتشر شده است و تیم توسعه دهنده بازی به زودی یک بروز رسانی بزرگ برای آن عرضه خواهد کرد. شما می‌توانید بازی را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


ZARYA-1 Station

ZARYA-1 Station شباهت زیادی به سری بازی‌های Lifeline دارد و شما با برخی از افراد مختلف درارتباط هستید. این تصمیمات و راهنمایی‌های شماست که می‌تواند زندگی آنان را تحت تاثیر قرار دهد. بازی دارای اندینگ‌های مختلف است و تصمیمات شما ممکن است منجر به پایانی متفاوت شود. بازی دارای مکانیزم‌های ساده و جذاب است و برای ارتباط برقرار کردن بیشتر با داستان حتی تصاویری متنوع از شخصیت‌های بازی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید ZARYA-1 Station را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


This War of Mine

This War Of Mine یکی از شاهکارهای بی چون و چرای سال ۲۰۱۵ بود که علاوه بر کامپیوترهای شخصی برروی اندروید و ios نیز منتشر شد و بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد. بازی نمایی از تلخ‌ترین لحظات جنگ یعنی زندگی مردم عادی را نشان می‌دهد و شما وظیفه نگهداری از افراد موجود در یک پناهگاه را به عهده دارید. به همین خاطر باید در مواقعی تصمیمات سخت و دشواری را گرفته و تا جایی که می‌توانید جان انسان‌های کم‌تری را به خطر بیندازید. در این راه می‌توانید ابزار و وسایل گوناگونی را ساخته و برای پیدا کردن تجهیزات، آب و غذا، دارو و… شب‌ها به ساختمان‌های متروکه رفته و شروع به جستجو در آن‌ها کنید. This War Of Mine یک تجربه بی‌نظیر برای تمام افرادی است که می‌خواهند سختی‌ها و مشکلات جنگ را درک کنند. شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو