ارائه رنگی متفاوت برای مک‌لارن P1

منبع: فوت و فن

75

1400/9/2

08:29


ارائه رنگی متفاوت برای مک‌لارن P1


این اتومبیل سفارشی با رنگی خاص برای شخص Miles Nadal ساخته شد که سفارش داده بود این اتومبیل به رنگ اتومبیل مسابقه F1 GTR رنگ شود. به همین دلیل این اتومبیل به رنگ آبی روشن با بخش‌های نارنجی رنگ، نقاشی شده است.

رنگ نارنجی در بخش نواری در مرکز اتومبیل و در محفظه‌های ترمز به کار رفته است. همچنین در بخش لبه‌های برخی از قسمت‌های فیبر کربنی اتومبیل مانند اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب و حاشیه‌های کناری از رنگ نارنجی استفاده شده است.

در بخش داخل اتومبیل نیز بخش‌های زیادی به رنگ نارنجی و آبی کم رنگ به چشم می‌خورد.
این اتومبیل که به سبک تیم Gulf ساخته شده است، نسبت به همتاهای خود سریع‌تر به نظر می‌رسد. با این حال، شرکت مک‌لارن تغییری در بخش‌های مکانیکی این اتومبیل اعمال نکرده است.
این بدین معنی است که این اتومبیل از رانشگری هیبریدی ۶۷۳ کیلو واتی با گشتاور ۹۰۰ نیوتن متری برخوردار است. این اتومبیل از یک موتور توربو دوقلوی ۳.۸ لیتری V8 و یک موتور الکتریکی برخوردار است. همانند سایر اتومبیل‌های P1، اتومبیل Nadal نیز دیفرانسیل عقب است و از ۷ دنده دو کلاجه بهره می‌برد.

اتومبیل P1 به سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، در ۲.۸ ثانیه می‌رسد و به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۶.۸ ثانیه دست می‌یابد. حداکثر سرعت این اتومبیل ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت است.
Nadal یک تاجر کانادایی است که صاحب شرکت تبلیغاتی MDC Partners است.


 


پریا اقدامی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو