این موضوع وقتی جالبتر میشود که دنیای دیجیتال به ابزارهای کاربردی زندگی، سرعت، دقت و ارزشهای افزودهای میبخشد که در نهایت بهبود کارایی آنها را به ارمغان می آورند. برای مثال، ظهور ساعتهای هوشمند باعث شد که علاوهبر آگاهی یافتن از زمان و تاریخ، امکان برقراری تماس، پیامرسانی، چک کردن شبکههای اجتماعی، بررسی وضعیت سلامتی و... را داشته باشیم.

اسمارت برد یکی دیگر از معجزات زندگی هوشمند است که به مسائلی مانند آموزش، ارائه اطلاعات، بیان ایدهها و تحلیل دادهها رنگ و بویی تازه بخشیده. ورود اسمارت برد به کلاسهای درس و اتاقهای جلسه سازمانها را میتوان انقلابی نوین در راستای زندگی کاملا هوشمند دانست. یکی از جدیدترین و باکیفیتترین اسمارتبردهای موجود در بازار توسط برند جی پلاس عرضه شده است که در ادامه به بررسی آن میپردازیم:

اسمارت برد جی پلاس چیست؟

اسمارت برد جی پلاس یک تخته هوشمند با قلم مخصوص است که شما را از تختهسیاه، وایتبرد، گچ و ماژیکهای شیمیایی بینیاز میکند و بهصورت همزمان، مزایایی فوقالعاده و شگفتانگیز دارد که تجربهای کارا و حرفهای خلق میکنند. شما با یک ابزار چندکاره روبهرو هستید که با سیستم عامل اندروید سازگار است و نمایش، پخش و ویرایش هر نوع محتوایی را امکانپذیر میکند.

اسمارت برد جی پلاس در محیط آموزشی

در هنگام استفاده از اسمارت برد، برخلاف تختههای کلاسیک با مساله کمبود فضا مواجه نخواهید شد. طولانیترین مسائل ریاضی یا پرجزییاتترین ایده ممکن را روی سطح اسمارت برد بنویسید و با پر شدن صفحه، به جای پاک کردن آن به صفحه بعدی بروید! اطلاعات شما در حافظه اسمارت برد ذخیره خواهند شد و نیازی به یادداشتبرداری از روی تخته نخواهید داشت!

در زمان ارائه یک ایده یا گزارش، برای تاکید بر قسمتی از نوشته هایتان احتیاج به تغییر رنگ قلم، تغییر سایز، تغییر فونت یا حتی هایلایت کردن دارید؟ مشکلی نیست! از قلم هوشمند اسمارت برد استفاده کنید!

جادوی اسمارت برد جی پلاس به همینجا ختم نمیشود! آیا میخواهید فقط قسمتی خاص از صفحه را نشان دهید و توجه و تمرکز همه را به آن جلب کنید؟ بهراحتی میتوانید تمام سطح برد را تاریک کنید و فقط قسمت موردنظرتان را روشن نگهدارید!

یکی از جذابترین ویژگی های اسمارت برد جی پلاس، تصاویر پسزمینه آن است که بهصورت پیشفرض بر روی دستگاه نصب هستند و توضیح مسائل و تدریس مفاهیم را بسیار آسان کردهاند. برای مثال، فرض کنید که به عنوان یک مربی فوتبال قصد دارید آرایش تیم و سیستم بازی در مسابقه پیش رو را برای اعضای تیم توضیح دهید. با فعال کردن پسزمینه فوتبالی، تمام سطح اسمارت برد به یک زمین چمن با تناسبات استاندارد تبدیل میشود و شما می توانید بهراحتی محل قرار گرفتن بازیکنان و سیستم دفاع و حمله موردنظرتان را با رسم شکل و استفاده از علامتهای مخصوص شرح دهید! 

این بکگراندها نه تنها برای مربیهای فوتبال و بسکتبال و سایر رشته های ورزشی کارایی دارند، بلکه به کمک مدرسان موسیقی هم میآیند. اسمارت برد جی پلاس، با یک اشاره شما به صفحه نُت تبدیل میشود! با خیال راحت نتهای موردنظرتان را بنویسید، تنظیم و آهنگسازی کنید و مطمئن باشید که نسخه باکیفیت نتهایی که نوشتهاید با هر فرمتی که در نظر داشته باشید در اختیار هنرجویانتان قرار میگیرد!

اسمارت برد جی پلاس در سازمانها

قابلیتها و امکانات اسمارت برد جی پلاس آن را به گزینهای مطلوب برای هر سازمان و شرکتی تبدیل میکند. مهم نیست که قصد ارائه ایده در یک جلسه داخلی، پرزنت گزارش سالانه برای مدیران، تحلیل دیتا همراه با همکاران، برگزاری نظرسنجی یا جلسه آنلاین داشته باشید؛ تخته هوشمند جی پلاس در خدمت شماست! 

از آنجایی که این دستگاه  از سیستم عامل اندروید استفاده میکند، تمامی نرم افزارهای اندرویدی روی این تخته نصب میشوند. امکان به اشتراک گذاشتن فایل با سایر کاربران از طریق اسکن کدQR  مخصوص فراهم است. در تحلیل دیتا، نتیجهگیری و ارائه محتوا به کمک شما میآید. تماس آنلاین گروهی را پشتیبانی میکند و حتی میتواند یک نظرسنجی آنلاین به راه بیندازد! کافیست سوال موردنظرتان را روی اسمارت برد بنویسید؛ یک کدQR ، برای کاربرانی که انتخاب میکنید فرستاده میشود تا رای یا نظر خود را در لحظه به ثبت برسانند. خیلی سریع و ساده! ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید:

 
 

 

تخته هوشمند جی پلاس از لحاظ سختافزاری چه ویژگیهایی دارد؟

تخته هوشمند جی پلاس از درگاههای ورودی-خروجی نظیر USB، HDMI، SPDF،DP  و درگاه خروجی VGA و LAN پشتیبانی میکند و میتواند به لپتاپ، رایانه، ویدئو پروژکتور، تبلت و دیگر دستگاههای دیجیتال متصل شود.

هر اسمارت برد جی پلاس به همراه یک ریموت کنترل، ۲ قلم مخصوص، کابل برق، کابل USB، کابل HDMI، دانگل وایفای، پایه دیواری و دفترچه راهنما در اختیار خریدار قرار میگیرد. کارت گارانتی ۲۴ماهه گلدیران خریدی مطلوب و خدمات پس از فروش باکیفیت را تضمین میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اسمارت برد جی ‌پلاس به وب سایت مدیاپردازش مراجعه فرمایید. برای دریافت مشاوره رایگان و خرید این محصول می توانید با شماره ۴۲۷۷۳۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فنی اسمارت برد جی پلاس

نمایشگر:

- لمسی

- نسبت ابعاد تصویر ۱۶:۹

- در سایزهای ۶۵، ۷۵، ۸۶، ۹۸اینچی

مادربرد:

- MSAD6A8386-K8A

پردازنده مرکزی:

- QUAD CORE 1.5 GHZ

پردازنده گرافیکی:

- MALI G51

حافظه:

- ROM: 16G

- RAM:3GB DDR4

سیستم عامل:

- اندروید ۸

- امکان اتصال به اپل از طریق I Mirror 

- اتصال از طریق E-Share