تشویق و تحسین فیلم «Life’s Good» در جشنواره‌های بین‌المللی

منبع: فوت و فن

53

1400/9/2

12:15


تشویق و تحسین فیلم «Life’s Good» در جشنواره‌های بین‌المللی

پیام سینمایی امید و انسانیت ال‌جی در بین مخاطبان سراسر جهان طنین‌انداز شد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) مفتخر است اعلام کند که ال‌جی و جکسون تیسی، تهیه‌کننده مشترک فیلم زندگی خوب است (Life’s Good Film) جایزه بهترین مستند کوتاه این ماه را در جشنواره کوتاه Indie Short Fest، یکی از هشت فستیوال برتر درجشنواره‌های فیلم سراسر جهان، دریافت کردند.

فیلم نشاط‌آور ال‌جی، با تجلیل از دیدگاه‌ها و صدای منحصربه‌فرد نسل جوان، به عنوان بهترین مستند کوتاه جشنواره بین‌المللی فیلم Dreamachine و جشنواره فیلم مستقل Cift تورنتو تجلیل شد. فیلم Life’s Good  فینالیست در بخش مستند کوتاه در جوایز بین المللی فیلم نیویورک و همچنین نامزد نهایی دومین جشنواره کوتاه ایندی سانفرانسیسکو نیز شد. در حالی که صنعت جشنواره فیلم به تازگی پس از یک سال ویرانگر ۲۰۲۰-۲۰۲۱ دوباره روی پاهای خود ایستاده است، فیلم Life’s Good با نزدیک شدن به پایان سالِ جایزه در جشنواره بین‌المللی فیلم آرپا و جشنواره فیلم مستند اورگان نمایش داده می‌شود.

این فیلم نقطه اوج تاثیرگذار و احساسی پروژه فیلم Life’s Good Film است که شاهد آن بودیم. در این پروژه، ۵۳۱ فیلمساز آماتور از ۳۳ کشور تفسیرهای خلاقانه خود را از پیام ال‌جی، زندگی خوب است، به اشتراک گذاشتند. پروژه فیلم ال‌جی بخشی از کمپین Life’s Good 2021 ال‌جی است که تنوع مردم، فرهنگ‌ها و طبیعت جهان را مورد توجه قرار می‌دهد و در عین حال با انسانیت و امیدی که همه ما را متحد کرده ارتباط برقرار می‌کند.

جکسون تیسی کارگردان و ال‌جی با همکاری یکدیگر و ترکیب بسیاری از آثار ارسالی خیره‌کننده، یک اثر هنری ۲۰ دقیقه‌ای زیبا و نشاط‌آور خلق کردند. این فیلم کوتاه که برنده جایزه شده است با بیش از ۲۴۰ میلیون تاثیر و بیش از ۷۷ میلیون بازدید از پست‌های مرتبط در رسانه‌های اجتماعی، علاقه و توجه زیادی را در فضای آنلاین ایجاد کرد.

لی جونگ سوک، رئیس مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی می‌گوید: «به رسمیت شناخته شدن توسط جامعه معتبر جشنواره بین‌المللی فیلم در کنار جکسون چیزی است که هرگز انتظار و تصورش را نداشتیم. جکسون یک استاد است و در انتقال پیام زندگی خوب است از طریق صدای رهبران فردا بسیار موثر بود. ال‌جی از جکسون برای کارگردانی بی‌نظیرش و کمک به ما در شکل‌دهی چنین داستان الهام‌بخشی تشکر می‌کند.»

برای مشاهده فیلم Life’s Good به کانال یوتیوب جهانی ال‌جی و اینستاگرام سر بزنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو