کاشت ابرو با جدیدترین متد را بشناسید!

منبع: برترین ها

101

1400/9/2

16:06


اگر از مدل و پرپشتی ابروهای خود راضی نیستید، کاشت ابرو با جدیدترین متد می‌تواند بهترین راهکار برای تغییر فرم ابروها و پرپشت کردن آن‌ها باشد. پیش از اقدام لازم است اطلاعاتی در این باره داشته باشید.

برترین‌ها: اگر از کم پشت بودن ابروهایتان رنج می‌برید کاشت ابرو با جدیدترین متد یکی از بی نظیرترین روش‌های تقویت ابرو است. گاهی ممکن است به علت بیماری‌هایی نظیر تغییرات هورمونی، انواع و اقسام عفونت ها، کمبود برخی مواد معدنی مانند آهن و حتی اختلالات تیروئیدی ابرو‌های شما بریزد. قطعا این ریزش ابرو روی زیبایی صورت شما نیز تاثیرات منفی خواهد گذاشت. اغلب افراد به سبب کاهش اعتماد به نفس اقدام به انجام روش‌هایی می‌کنند که ممکن است عواقب بدی هم داشته باشد.

اما اگر به دنبال راه مناسبی برای تقویت ابرو خود هستید و می‌خواهید ابرو‌هایی طبیعی و زیبا داشته باشید، کاشت ابرو با جدیدترین متد روز بهترین روش خواهد بود. اما قبل از این کار باید به یک مرکز معتبر که تجربه زیادی در این زمینه دارد مراجعه کنید. اما میزان زیبایی ابرو شما بستگی به هزینه و روند کاشت ابرو با توجه به تعداد مو‌هایی که کاشته اید دارد. در ادامه توضیحات بیشتری را به منظور معرفی بهترین روش‌های کاشت ابرو و مزایا و معایب آن‌ها ارائه می‌دهیم.

کاشت ابرو با جدیدترین متد را بشناسید!

کاشت ابرو با جدیدترین متد چگونه انجام می‌شود؟

بهترین روش کاشت ابرو، روشی است که نتایج بهتری را به همراه دارد. معمولا روش‌های جدید و پیشرفته نیز به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته نتایج بهتری را به دنبال خواهند داشت. اکثر افراد به ویژه خانم‌هایی که روی زیبایی خود بسیار حساس هستند به دنبال کاشت ابرو با جدیدترین متد روز هستند. این افراد پس از بررسی‌ها و مطالعه و شناخت با روش‌های درمانی، در نتیجه بهترین روش را انتخاب خواهند کرد. اما کدام یک از روش‌ها جدیدترین و موثرترین روش درمانی هستند؟ آیا می‌دانید جدیدترین و پرکاربردترین روش یا روش‌ها کدام است؟ آیا با مزایا و مراقبت‌های پس از جراحی آشنایی دارید؟

کاشت ابرو با روش FUT

اگر به دنبال کاشت ابرو با جدیدترین متد روز هستید، روش FUT روش مناسبی است که با برداشت فولیکول به صورت نواری اقدام به کاشت می‌کنند. پس از برداشت، نوار بافت را زیر میکروسکوپ به واحد‌های فولیکولی تبدیل خواهند کرد. این مرحله نیاز به دقت بسیار بالایی است که هرگونه آسیب را به حداقل می‌رساند. در این روش برای کاشت گرفت‌ها از سوزن‌های مخصوصی به قطر یک میلی متر استفاده می‌کنند. تا در نتیجه گرفت‌ها را در ناحیه ابرو با زاویه روش مناسب قرار دهند. در روش FUT می‌توان گرفت‌های مو را به تعداد زیادی انتقال داد. حتی صدمه دیدن گرفت‌ها در آن بسیار کم است. البته روش FUT در بانک مو نیاز به بخیه دارد و بایستی برای کاشت از اسکار خطی در سر استفاده کنند.

کاشت ابرو با روش FUE

روش FUE دیگر روش کاشت ابرو با جدیدترین متد است که طرفداران زیادی دارد. این روش بهتر، سریع‌تر و کم خطرتر از روش FUT می‌باشد. با کمک ابزار‌های بسیار پیشرفته و دقیق فولیکول‌های مو را برداشت می‌کنند. این دستگاه‌ها با قطر کمتر از یک میلی متر از پوست سر برداشت و کاشت را انجام می‌دهند. روش FUE نیاز به جراحی و بخیه ندارد و اکثر کاربران به همین دلیل، بیشتر به این سمت می‌آیند. حتی دوره نقاهت آن کم است و شما هیچ اثری از زخم و اسکار در سر یا قسمت اهدا کننده نمی‌بینید.

کاشت ابرو با جدیدترین متد را بشناسید!

مراحل کاشت ابرو با جدیدترین متد

کاشت ابرو با جدیدترین متد این روز‌ها بازار داغی دارد. چرا که روش‌های جدید، با استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات بسیار مدرنی کاشت ابرو را با کیفیت فوق العاده عالی انجام می‌دهند. اما قبل از اینکه اقدام به کاشت ابرو کنید، بهتر نیست با مراحل کاشت ابرو آشنا شوید؟ آشنایی با مراحل کاشت ابرو توجه شما را به رعایت نکات و دستورات پزشک بهتر می‌کند.

مشورت با پزشک

در قدم اول شما باید با پزشک خود مشورت کنید و علت ریزش ابرو و حتی روش‌های درمانی که تا کنون انجام داده اید را نیز مطرح کنید. در این مرحله پزشک متخصص درباره چگونگی عمل، مراقبت‌های قبل و بعد و حتی مزایای روش توضیحاتی را ارائه می‌دهد.

طراحی ابرو‌ها

قبل از آنکه اقدام به کاشت کنید، پزشک باید ابرو‌های شما را به طور یکسان طراحی کند. با کمک پزشک باید ایده آل خود را طراحی کنید و در نتیجه با مشورت یکدیگر بهترین را انتخاب نمایید. با طراحی ابرو‌ها قبل از عمل می‌توانید به بهترین طرح مورد نظر دست یابید.

مشخص شدن چگونگی برداشت مو

پس از طراحی نیز پزشک مشخص می‌کند که مو‌های اهدا کننده از کجا و چگونه برداشته شود. چرا که اکثر افراد از مو‌های قسمت پشت سر استفاده می‌کنند. اما شما باید به بلندی مو‌ها توجه کنید و مو‌های قسمتی را انتخاب نمایید که بلندی خوبی داشته باشد. توجه کنید که شما باید از مو‌های قسمتی استفاده کنید که سالم باشد و بتواند فولیکول‌های از دست رفته را جبران کند.

دیگر مراحل و اقدامات جهت انجام جراحی

برخی دیگر از اقدامات کاشت ابرو با جدیدترین متد به شرح زیر هستند:

اعمال بیهوشی

اکنون برای جراحی آماده اید و پزشک برای اینکه شما دردی را حس نکنید، از دارو‌های بیحسی موضعی در ناحیه ابرو و ناحیه‌ای اهدا کننده استفاده می‌کند. این دارو‌ها به شما کمک می‌کند تا هنگام استخراج و کاشت مو هیچ دردی را حس نکنید.

برداشت و آماده سازی گرافت

پس از اعمال بیحسی، جراح مو‌های قسمت اهدا کننده را استخراج می‌نماید که این برداشت با کمک دو روش FUE و FUT انجام می‌شود. برای جدا کردن مو نیز از یک پانچ برای جدا کردن مو‌ها استفاده می‌کنند. در نتیجه با کمک میکروسکوپ پیوند‌ها را از نوار خارج می‌کنند تا برای پیوند آماده شود.

کاشت ابرو با جدیدترین متد را بشناسید!

کاشت

اکنون نوبت به کاشت ابرو است که پزشک یک گرافت مو را در ابرو‌های شما قرار خواهد داد. البته باید به زاویه رشد مو‌ها دقت شود تا همانند مو‌های طبیعی، مو پیوند زده رشد کند. معمولا این پروسه با توجه به تعداد پیوند‌ها حدود چهار ساعت طول خواهد کشید. بعد از عمل و از بین رفتن اثر دارو‌های بیحسی نیز درد کمی را حس خواهید کرد. توجه داشته باشید که پس از کاشت مو چه به روش جراحی و چه به روش بدون جراحی شما باید با توجه به توصیه‌های پزشک نکاتی را رعایت کنید. رعایت این نکات و دستورات دوره نقاهت شما را کوتاه‌تر می‌کند و همچنین باعث می‌شود تا زودتر بهبود یابید. البته در این بازه نباید بگذارید تا ابروهایتان ضربه ببینند یا در اثر سانحه‌ای به آن‌ها آسیب وارد شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو