عملیات آزادی گروگان‌ها در شیراز

منبع: برترین ها

146

1400/9/3

02:27


عامل قتل ۵ عضو یک خانواده در عملیات رهایی گروگان پلیس استان فارس به هلاکت رسید و ۲ گروگان این حادثه نجات یافتند.فرمانده انتظامی استان نیز شخصا در این عملیات حضور داشت.

خبرگزاری تسنیم: عامل قتل ۵ عضو یک خانواده در عملیات رهایی گروگان پلیس استان فارس به هلاکت رسید و ۲ گروگان این حادثه نجات یافتند.فرمانده انتظامی استان نیز شخصا در این عملیات حضور داشت.

حوالی ساعت یک بامداد نخستین روز از آذرماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره درگیری منجر به قتل 5 نفر حدوداً 35 تا 60 ساله در خیابان "عدل" شیراز به ماموران پلیس اعلام و سریعا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند قاتل که داماد خانواده بوده با اسلحه کلاش 5 نفر از بستگان درجه یک همسرش (2 نفر برادر زن، همسر، دختر و پسر برادر خانم خودش) را کشته و با گروگان گرفتن دو نفر از بستگان مقتولان سریعا متواری شده است. از همان لحظات اولیه ماموران پلیس اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری شروع و با تحقیقات فنی و تخصصی محل اختفا قاتل را در همان حوالی شناسایی کردند.

ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد‌نظر اعزام شدند که قاتل به محض مشاهده پلیس با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

پس از حدود یک ساعت درگیری، قاتل بدون توجه به دستور پلیس همچنان اقدام به تیراندازی می‌کرد که ماموران انتظامی در درگیری متقابل موفق شدند هر دو گروگان را به صورت صحیح و سالم آزاد و قاتل 55 ساله را به هلاکت برسانند.

سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس که شخصا در این عملیات رهایی گروگان حضور داشت، با اشاره به اینکه علت اصلی درگیری برابر بررسی‌های اولیه پلیس اختلاف مالی بر سر ارث و میراث بوده است، عنوان داشت: امنیت کنونی استان فارس به سادگی به‌دست نیامده که با حرکات سوء عده‌ای از مخلان نظم و امنیت خدشه‌دار شود؛ بنابراین به مردم اطمینان می‌دهیم با تمام توان حافظ امنیت و نظم و آرامش آنان هستیم.‌‌

عملیات آزادی گروگان‌ها در شیراز

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو