اعلام زمان عرضه اندروید لولی‌پاپ برای One M8 و One M7 اچ‌تی‌سی

منبع: فوت و فن

102

1400/9/3

09:19


اعلام زمان عرضه اندروید لولی‌پاپ برای One M8 و One M7 اچ‌تی‌سی

شرکت تایوانی اچ تی‌سی شب گذشته اعلام کرد کد منبع للی‌پاپ را از گوگل دریافت کرده و در حال آماده‌سازی آن برای دو پرچمدار خود است و طی ۹۰ روز این کار را انجام خواهد داد. 
 
چندپارگی اندروید، یکی از مشکلات اصلی کاربران این سیستم‌عامل است و همیشه دستیابی به آخرین نسخه با اما و اگر و دردسرهای فراوانی روبرو بوده است. به گونه‌ای که طبق آخرین آمار، اکنون تنها ۳۰ درصد دستگاه‌های اندرویدی به نسخه ۴٫۴ کیت‌کت مجهز هستند.
 
لذا این تعهد و التزام پیگیرانه HTC به عرضه نسخه بعدی اندروید روی دستگاه‌های خود طی سه ماه آینده، حرکتی به جا و در خور تقدیر است. به ویژه اینکه ارتقا به اندروید ۵٫۰، تغییرات فراوان و مهم طراحی را در این پلتفورم به ارمغان می‌آورد.
 
به نظر می‌رسد ارتقا به آخرین نسخه، به یکی از دغدغه‌های اصلی تولیدکنندگان اسمارت‌فون تبدیل شده و همگی آنها، از سامسونگ و ال‌جی تا موتورولا و سونی و اچ‌تی‌سی برنامه کوتاه مدت خود برای این مهاجرت را اعلام کرده اند. 
 
لولی‌پاپ بیش از همه به دلیل زبان طراحی ویژه، رابط کاربری بر پایه متریال دیزاین، قابلیتهای عالی بهینه‌سازی مصرف باتری و سرانجام پشتیبانی از معماری ۶۴ بیتی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
 
 
عباس واحدی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو