چرا خرید سرور مجازی ایران برای بورس مناسب است؟

منبع: فوت و فن

62

1400/9/3

09:25


خرید سرور مجازی ایران برای بورس، به عنوان یکی از سرور های پر طرفدار و محبوب که از کیفیت و سرعت بالایی برخوردار باشد، بسیار مورد اهمیت است. بهترین سرور مجازی ایران باید شامل مشخصات فنی و استاندارد های خاصی باشد تا بتواند در نوع خود یک سرویس دهی مناسب را به کاربران در زمینه های مختلف از جمله خرید و فروش سهام در بورس ،بدهد. vps ایران بورس نام دیگر این سرور است که برگرفته از کلمه Virtual Private Server می باشد که در ادامه به معرفی دقیق تری از آنها می پردازیم. خرید وی پی اس ایران برای بازار بورس، به دلیل قرار داشتن در موقعیت داخل کشور به نسبت سایر سرویس های خارجی مناسب تر و ارزان تر است و  پینگ پایین و مناسب آن، یکی از دلایلیست که مورد استقبال کاربران حوزه وب، واقع شده است.

چند نکته که خرید سرور مجازی ایران را توجیه می کند

از دلایلی که می توان به مناسب بودن vps ایران اشاره کرد:

  • استفاده از ترافیک داخلی و نیم بها با قیمت مناسب
  • داشتن یک شناسه اینترنتی یا همان آی پی با موقعیت ایران
  • امنیت بالا در هنگام استفاده از وی پی اس
  • قابلیت میزبانی از سایت شخصی
  • قابلیت ذخیره سازی فایل ها در محیطی آنلاین و در دسترس
  • نصب نرم افزار های متفاوت برای تحلیل های بورسی

اینها تعدادی از دلایلی هستند که می توان از آنها به عنوان مزایا و کاربردهای بهترین سرور مجازی ایران نام برد که بسته به نوع استفاده هر کاربر باید شرایط سرویس مورد نظر سنجیده شود تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشیم.

کاهش هزینه ها با ترافیک داخل کشور

خرید سرور مجازی ایران برای بورس، به دلیل قرار گیری در مراکز داده یا دیتا سنتر های داخل کشور، قیمت ارزان و مناسب تری به نسبت همتای خارجی خود دارد.یکی از دلایلی که باعث ارائه vps ایران با قیمت ارزان شده است، استفاده از ترافیک داخلی اینترنت می باشد.همانطور که می دانید ترافیک داخلی کشور بصورت نیم بها محاسبه می شود که خود باعث کاهش هزینه های سرویس شما می شود.البته نباید به این امر اکتفا کرد و مواردی مثل ترافیک خریداری شده را نادیده گرفت، یعنی با توجه به میزان مصرف خود از سرور مجازی ایران و پیش بینی که از ترافیک مورد نظر خود دارید، باید بهترین بسته را از نظر ترافیک داخلی برای وی پی اس خود انتخاب کرده تا با مشکلی مواجه نشوید.

بروز تکنولوژی ابری

ارائه تکنولوژی ابری در هاستینگ های داخلی کشور باعث شده تا سرور های مجازی بورس ایران از نظر قیمت، قابل ارتقا بودن، آپتایم و کیفیت درجه مناسبی را داشته باشند.یعنی شما زمانی که نیاز به خرید ترافیک بیشتر یا مشخصات سخت افزاری بالاتری داشتید، بتوانید آن را ارتقا بدهید.نحوه ارتقا دادن سخت افزار vps ایران نیز بسته به شرکت هاستینگ متفاوت می باشد.

با خرید سرور مجازی ایران، قابلیت میزبانی از یک سایت را دارید

شاید در ذهن اکثر کاربران اینترنت جا افتاده است که برای راه اندازی یک وبسایت، حتما باید اقدام به خرید هاست از یک شرکت هاستینگ کرد، این ذهنیت به طور کلی درست است اما تنها روش برای راه اندازی یک وبسایت، سرویس میزبانی نیست، بلکه با خرید vps از کشور ایران یا سایر کشور ها نیز می توان یک سایت را به طور بهتر و حرفه ای تر میزبانی و راه اندازی کرد.یعنی علاوه بر اینکه شما می توانید در بازار مالی ایران فعالیت داشته باشید، این قابلیت نیز برای شما فراهم است.

مزایای استفاده از این سرویس برای راه اندازی وبسایت های داخلی

برای راه اندازی یک سایت که کاربران آن بیشتر در داخل کشور هستند، خرید سرور مجازی ایران به عنوان گزینه ای برای میزبانی سایت، انتخابی مناسب است.چرا که بر خلاف سایر سرویس های میزبانی مثل هاست اشتراکی، از سرعت بالاتری برخوردار هستند که یکی از دلایل آن سخت افزار های قدرتمند این سرور ها می باشد.از دلایل دیگری که سرویس های مجازی ایران سرعت بالا تری دارند، موقعیت قرار گیری این vps ها در مراکز داده داخل کشور است که باعث کاهش مسافت ارسال و دریافت داده ها در اینترنت می شود.

امنیت بالای حساب کاربری

با خرید سرور مجازی ایران برای بورس، امنیت حساب کاربری شما به نسبت سرویس های اشتراکی بسیار بیشتر بوده و ریسک از دست رفتن داده ها و نفوذ به سرویس شما کاهش می یابد.vps ایران از چند جهت می تواند باعث افزایش امنیت کسب و کار شما در فضای اینترنت شود که بطور خلاصه می توان به مواردی مثل: محدود کردن آی پی های خارج از کشور برای دسترسی به وبسایت شما و فضای امنی که مراکز داده برای سرویس شما فراهم می کنند.دیتاسنتر ها با فراهم سازی بستری امن و استفاده از نرم افزار های امنیتی، راه های دسترسی به سرویس مجازی شما را محدود کرده که باعث افزایش امنیت اطلاعات شما می شود.

محیطی برای نصب نرم افزار های دلخواه

با خرید سرور مجازی ایران برای بورس، بسته به نوع سیستم عامل، که می تواند ویندوز یا لینوکسی باشد، نصب نرم افزار های دلخواه می تواند با دسترسی های ادمین یا روت، صورت بگیرد.دسترسی ادمین و روت باعث می شود شما کنترل کامل بر روی vps خود داشته باشید و قادر به نصب یا حذف نرم افزار، خاموش روشن کردن سرور و… باشید.با خریداری کردن این وی پی اس های ایران می توانید از محیط آنها به عنوان تست برای نرم افزارهایی که قصد دارید کار با آنها را بشناسید و آشنا شوید، استفاده نمایید.با دسترسی آسان و ورود به محیط سرور ها به دلیل اتصال به اینترنت می توان به صورت مستقیم نرم افزار دلخواه را دانلود و بر   روی سرور نصب کرد.

برگزاری کلاس های آنلاین بر بستر سرور مجازی ایران

امروزه ظرفیت های فضای مجازی و اینترنت، از چشم هیج کس پوشیده نیست، با این حال یکی دیگر از قابلیت هایی که خرید vps ایران با سرعت بالا فراهم می کند، قابلیت میزبانی از کلاس ها و همایش های آنلاین می باشد.به دلیل قرار گیری همه کاربران در داخل کشور این سرویس می تواند زمینه ساز یک کلاس درسی را با کیفیت صدا و تصویر مناسب برگزار کند.

جمع بندی

خرید سرور مجازی ایران برای بورس با سرعت مناسب و پینگ پایین، قیمت اقتصادی، امنیت بالا و پشتیبانی ۲۴ ساعته تمام وقت می تواند در معاملات شما بسیار تاثیر گذار بوده و منجر به افزایش سود شما در زمان سفارش گذاری بشود. سرور مجازی بورس ایران علاوه بر این امکانات، برای کسب و کارهای اینترنتی مانند سایت های آموزشی، وبسایت های پر بازدید با ترافیک بالا، سایت های دانلود فیلم یا نرم افزار و برگذاری همایش های آنلاین بسیار مورد استقبال کاربران ایرانی می باشد.بهترین سرور مجازی ایران برای بورس باید شامل خصوصیاتی که در این مقاله بررسی و ذکر شد، باشد تا بتواند یک بازدهی با کیفیت را به شما ارائه دهد.vps در کشور ایران را از شرکت های هاستینگ معتبر تهیه و خریداری نمایید تا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه بهترین قیمت ها، از انتخاب خود راضی بوده و دقت و تمرکز خود را روی کسب و کار و حوزه فعالیت خود بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو