«نیکول کیدمن» و «ریس ویترسپون» هم به جمع بازیگران تلویزیون پیوستند

منبع: فوت و فن

150

1400/9/3

09:55


«نیکول کیدمن» و «ریس ویترسپون» هم به جمع بازیگران تلویزیون پیوستند

نیکول کیدمن و ریس ویترسپون دو ستاره هالیوودی، در مجموعه تلویزیونی درامای جدیدی که بر اساس کتاب «دروغ‌های کوچکِ بزرگ» نوشته «لیان موریارتی» نویسنده استرالیایی ساخته می‌شود، بازی می‌کنند. داستان این کتاب در مورد سه مادر و فرزندانشان در یک مهد کودک است که درگیر ماجرای یک قتل می‌شوند. سومین بازیگر هنوز مشخص نشده است.

فیلم‌نامه این سریال کمدی، توسط «دیوید ای. کلی» نویسنده «اَلی مک‌بیل»(Ally McBeal) نوشته می‌شود که در کنار کیدمن و ویترسپون تولید این سریال را هم برعهده می‌گیرد. اوایل سال جاری شرکت‌های تولید کیدمن و ویترسپون «پاسیفیک استاندارد» و «بِلاسِم فیلمز» حقوق متعلق به این کتاب را خریداری کردند تا این دو بازیگر آن را تولید کنند و در آن به بازی بپردازند.

این کمدی درام هنوز توسط هیچ شبکه تلویزیونی خریداری نشده، اما به گزارش هالیوود ریپورتر، ممکن است به شبکه HBO و سرویس‌های پخش آنلاین نتفلیکس و آمازون فروخته شود.

نیکول کیدمن در ابتدای شروع کار خود به عنوان یک بازیگر، در مجموعه‌های تلویزیونی استرالیایی چون «Five Mile Creek» و «Winners» بازی کرده اما پس از آن‌ها، دیگر در تلویزیون ظاهر نشده است.
ویترسپون و کیدمن، جدیدترین بازیگران سینما هستند که مانند دیگر همقطارانشان در سال گذشته به بازی در مجموعه‌های تلویزیونی روی آورده‌اند؛ متیو مک کاناهی و وودی هارلسون در سریال «True Detective»، و بیلی باب و مارتین فریمن در سریال «Fargo» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پریا پورمند


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو