Far Cry 5 تمام رکوردهای سری در انگلستان را شکست

منبع: فوت و فن

153

1400/9/3

10:02


Far Cry 5 تمام رکوردهای سری در انگلستان را شکست

Far Cry 5، جدیدترین و آخرین نسخه از سری بازی‌های Far Cry که هفته گذشته منتشر شد توانست برای اولین بار در تاریخ این سری رکوردهای بزرگی به ثبت رساند و پس از مدت‌ها تبدیل به یکی از موفق‌ترین عناوین عرضه شده توسط استودیو یوبی‌سافت باشد.

اطلاعات منتشر شده توسط فروشگاه استیم نشان می‌دهد تنها چند روز پس از عرضه بازی، تعداد بازیکنانی که بصورت همزمان به تجربه بازی مشغول شدند به کمی بالاتر از ۸۰ هزار بازیکن رسید که برای رسیدن به پنج جایگاه اول محبوب‌ترین بازی‌ها در فروشگاه استیم کافیست، گرچه این مقدار در مقایسه با بازی‌های دیگری مانند PUBG یا Dota 2 که میلیون‌ها بازیکن بصورت همزمان آنان را تجربه می‌کنند بسیار کم است.

اما درمیان عناوین اخیر استودیو یوبیسافت یک رکورد بزرگ محسوب می‌شود. اگر بخواهیم تاریخچه کمپانی یوبیسافت را کمی بررسی کنیم، باید ذکر شود Ghost Recon: Wildlands که آخرین عنوان عرضه شده پیش از Far Cry 5 است به رکورد ۴۵,۶۶۳ بازیکن رسید و For Honor نیز به رکورد ۴۵,۹۲۳ بازیکن دست پیدا کرد. Assassin’s Creed: Origins که توانست تحسین منتقدین و کاربران را کسب کند بصورت همزمان ۴۱,۵۴۱ بازیکن را تجربه کرد و در این میان اگر به گذشته‌ای تقریبا دور برگردیم، The Division که عنوانی تماما آنلاین بود توانست به رکورد ۱۱۳,۸۷۷ بازیکن دست پیدا کند و از این حیث در میان عناوین تماما آنلاین یو‌بیسافت رکورددار باشد. همچنین در مقایسه با دیگر قسمت‌های سری بازی‌های Far Cry، رکورد قسمت سوم این بازی با ۲۳,۰۴۲ بازیکن توسط Far Cry 5 شکسته شد.

در ادامه Far Cry 5 توانسته است تبدیل به بزرگ‌ترین بازی عرضه شده در سال ۲۰۱۸ شود و در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گیرد. با ارزیابی نسخه‌های به فروش رفته، ۶۰ درصد از نسخه‌های فیزیکی بازی برروی پلتفورم PS4 به فروش رفته‌اند و هم‌اکنون اطلاعات دقیقی از آمار فروش دیجیتالی بازی نیست.

شما می‌توانید لیست ۱۰ بازی پرفروش این هفته انگلستان را در قسمت پایین مشاهده کنید:

۱- Far Cry 5

۲- FIFA 18

۳- Sea of Thieves

۴- Mario Kart 8: Deluxe

۵- PlayerUnknown’s Battlegrounds

۶- Call of Duty: WW2

۷- A Way Out

۸- Assassin’s Creed Origins

۹- Forza Motorsport 7

۱۰- Grand Theft Auto 5

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو