به الهلال بگویید خوش به حالت که عربستان با استفاده از نفوذش در کنفدراسیون و نیز با اتکا به امکانات چشمگیر سخت‌افزاری موفق شد از مرحله یک‌چهارم نهایی تا فینال آسیا را در ریاض برگزار کند و تیم شما در خانه همه رقبا را از پیش‌رو بردارد. به الهلال بگویید پرسپولیس بیشتر از دو سال است حتی یک دقیقه هم در مسابقات آسیایی میزبان نبوده است.

به الهلال بگویید خوش به سعادتش که با یک تیم ۶۰ میلیون یورویی اسباب آقایی در آسیا را دارد. مجموع ارزش بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال، ۲۵ میلیون یورو هم نمی‌شود. به الهلال بگویید خوش به حالش که ماره‌گا را از پورتو خرید تا آخرین گل فصل آسیایی آنها را به ثمر برساند، در ایران پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان تاریخش را به همین پورتو فروخته است!

به الهلال بگویید وقتی تیم شما در حال پیشروی نقطه به نقطه به سمت قهرمانی در آسیا بود، هواداران پرسپولیس و استقلال همدیگر را به خاطر چگونگی شکست برابر همین تیم عربستانی مسخره می‌کردند. اینها با افتخار می‌گفتند: «ما دو تا خوردیم و شما سه تا»، آنها هم جواب می‌دادند: «ما در عربستان باختیم و شما در زمین بی‌طرف.» به الهلال بگویید تا وقتی ذهن گروهی از هواداران ما درگیر این جزئیات سطحی است، شما راحت در آسیا پادشاهی می‌کنی. کاش گوشه‌ای از این انرژی صرف مطالبه مشترک و همه‌جانبه در بحث حق پخش تلویزیونی یا تبلیغات محیطی می‌شد.

به الهلال بگویید این یک جنگ نابرابر است؛ به خاطر اینکه شما متئوس پریرا را با ۱۷ میلیون یورو می‌خرید و حالش را می‌برید، اما پرسپولیس هنوز حتی از دو بازیکن تاجیکستانی‌اش هم نتوانسته استفاده کند. به الهلال بگویید اگر راست می‌گوید یک فصل مدیرانش را با باشگاه‌های ایرانی عوض کند؛ آن وقت اگر باز این موفقیت‌ها ادامه داشت لقب «رئیس» برازنده آنهاست!