بالیوود دومین صنعت فیلم بزرگ در دنیا پس از هالیوود است. تعداد زیادی از زنان هنرپیشه این صنعت جایگاه خود را با زیبایی مسحورکننده خود تثبیت کرده‌اند. در این مقاله ۱۰ تن از زیباترین بازیگران زن بالیوود در سال ۲۰۲۱ را بر اساس محبوبیت معرفی می‌کنیم.

۱۰. سارا علی خان

۱۰. سارا علی خان

سارا علی خان متولد ۱۲ آگست ۱۹۹۵ و دختر هنرپیشه معروف بالیوود سیف علی خان است. او که در دوران کالج ۹۶ کیلو وزن داشت حالا دختری خوش‌اندام و جذاب شده که عده زیادی او را در دنیای مجازی دنبال می‌کنند.

۹. کریتی سانون

 

۹. کریتی سانون

کریتی یک مدل معروف و ملیح‌ترین هنرپیشه زن سینمای هند است. اولین فیلم او در بالیوود هیروپانتی نام داشت که جایزه بهترین فیلم اول یک هنرپیشه زن را برای او به همراه داشت.

۸. شرادها کاپور

۸. شرادها کاپور

شرادها دختر هنرپیشه بنام شاکتی کاپور و یکی از محبوب‌ترین هنرپیشگان زن در سال ۲۰۲۰ است. او با فیلم “سه کارت” و در کنار آمیتاب باچان و بن کینگزلی به بالیوود معرفی شد. او در ژانرهای مختلف از فیلم‌های رمانتیک گرفته تا فیلم‌های جدی و جنایی موفق ظاهر شده است.

۷. کانگانا رانوت


۷. کانگانا رانوت

بیش از یک دهه از ورود او به سینمای هند با فیلم گنگستر (۲۰۰۶) می‌گذرد. موهای موج‌دار و ظاهر جذابش کاملاً طبیعی و مسحورکننده است. او که متولد ۲۳ مارچ ۱۹۸۷ است یکی از پردرآمدترین هنرپیشگان زن بالیوود به شمار می‌آید.

۷. کانگانا رانوت

۶ . انوشکا شارما

انوشکا شارما یکی از زیباترین زنان هند و همسر بهترین بازیکن کریکت، ویرات کولی است. پوست صاف و بی‌نقص او از نقاط قوتش به شمار می‌رود.

۶ . انوشکا شارما


۵. کیارا ادوانی

اگر یک هنرپیشه زن باشد که این روزها خبرساز شده باشد کسی نیست جز کیارا ادوانی که در فیلم سینگ کبیر (۲۰۱۹) خوش درخشیده است. این هنرپیشه با استعداد ۲۷ ساله در چندین سریال نیز بازی کرده است. او را به خاطر رویکرد مینیمالیستش نسبت به زیبایی می‌شناسند و معتقدند زیباییش از درون نشأت می‌گیرد.

۵. کیارا ادوانی


۴. پرینیتی چوپرا

جوان‌ترین و یکی از پرجذبه‌ترین هنرپیشه‌های هالیوود پرینیتی چوپرا است که حالا ۵ سال است در بالیوود کار می‌کند. خویشاوند نزدیک او پریانکا چوپرا جوناس یکی از زیباترین زنان بالیوود (و البته هالیوود) به شمار می‌آید که در گذشته برنده جایزه دختر شایسته دنیا و هند شده است. پرینیتی جوایز بسیاری دریافت کرده و بارها نامزد عناوین مختلف شده است.

Alia Bhatt3

۳. آلیا بهات

او در حال حاضر یکی از جوان‌ترین و بهترین هنرپیشگان زن بالیوود است که زیبایی خیره‌کننده‌ای نیز دارد. او که متولد ۱۵ مارچ ۱۹۹۳ است، دختر تهیه‌کننده فیلم ماهش بهات و سونی رازدان است. او در فیلم‌های موفق زیادی بازی کرده و جوایز بسیاری برده است.

۲. دیشا پاتانی

۲. دیشا پاتانی

شاید او ظریف‌ترین ستاره بالیوود باشد چرا که هیچ وقت از دیدن تصاویر او سیر نمی‌شویم. او که اولین بار در سال ۲۰۱۵ در یک تبلیغ شیر ظاهر شد، به سرعت قلب بینندگان را ربود و به صنعت سینما راه یافت. او دارای مدرک علوم کامپیوتر و مهندسی هم هست. و تنها شهروند هندی است که به عنوان سفیر برند کالوین کلین انتخاب شده است.

دیپیکا پادوکونه

۱. دیپیکا پادوکونه

دیپیکا بی‌شک ملکه زیبایی هند و زیباترین هنرپیشه زن بالیوود در سال ۲۰۲۱ است. او را غالبا با عنوان “دختر رویایی” عصر حاضر توصیف می‌شود. سال گذشته او اولین زنی بود که در فهرست ۱۰۰ چهره معروف نشریه فوربس هند، در میان پنج نفر برتر جای گرفت.  او بالاتر از سینگ، آمیتاب باچان و حتی عامر خان قرار گرفت. دیپیکا متولد ۵ ژانویه ۱۹۸۶ و فرزند بازیکن بدمینتون پراکاش پادوکونه است. زیبایی او به حدی است که هنرپیشگان مرد نقش مقابل او معمولا به حاشیه رانده می‌شوند.