۵ مورد از برترین انیمیشن های تخیلی تا سال ۲۰۲۱

منبع: فوت و فن

221

1400/9/4

10:37


۵ مورد از برترین انیمیشن های تخیلی تا سال ۲۰۲۱

شاید شما هم از آن دسته از افرادی بودید که تصور می کردید، انیمیشن تنها مخصوص کودکان است و بزرگسالان با دیدن این نوع فیلم ها حوصله شان سر می رود؛ اما اکنون متوجه شده اید که بسیاری از انیمیشن ها علاوه بر کودکان برای بزرگسالان نیز مناسب می باشد و می تواند آنها را ساعت ها سرگرم نماید. امروزه کارتون ها و انیمیشن های مختلف با موضوعات متفاوت ساخته و تولید شده اند که محبوبیت زیادی بین مخاطبان دارند. ویروس کرونا در دوساله اخیر موجب شد که برخی از بزرگسالان و والدین نیز به این ژانر دوست داشتنی و جذاب، علاقه مند شوند و وقت خود را با دیدن این نوع فیلم پر نمایند.

کارتون های علمی و تخیلی سال هاست که میان مخاطبان از اهمیت و محبوبیت ویژه ای برخوردار است و بیشتر نوجوان و جوانان را به سوی خود سوق داده می دهد. این نوع کارتون ها با موضوعات جذابی تولید می شوند و به گونه ای هستند که نمی گذارند مخاطب حتی صحنه ای از فیلم را از دست بدهد. برترین انیمیشن های تخیلی که در سال ۲۰۲۱ از سایت رسمی آپارات کودک منتشر شده است، انیمیشن کارخانه هیولاها، انیمیشن مینیون ها، کارتون سفر کردن به ماه و… می باشد.

ما در این مقاله فهرستی از انیمیشن های محبوب علمی و تخیلی را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا تماشای این کارتون های خیره کننده و جذاب را از دست ندهید.

لیستی از بهترین انیمیشن های علمی و تخیلی

انیمیشن ها، سبکی از فیلم هستند که محدودیت سنی برای مخاطبان ندارند. شما چه کودک باشید چه میان سال می توانید ساعت ها وقت خود را با دیدن انیمیشن های مختلف پر نمایید. این نوع سبک از فیلم علاوه بر روحیه متفاوتی که در شما ایجاد می کند، می تواند موجب شود که مخاطبان ساعتی از روز را به مشکلات خود فکر نکنند و تنها از دیدن انیمیشن لذت ببرند. انیمیشن ها در موضوعات مختلفی مثل اجتماعی، اکشن، تخیلی، علمی، ماجراجویی، خانواده و… ساخته و تولید می شوند. برخی از محبوب ترین و برترین انیمیشن های علمی و تخلی عبارت اند از:

  • انیمیشن و کارتون سفر به ماه
  • انیمیشن مینیون ها
  • انیمیشن خانواده هیولاها
  • انیمیشن کارخانه هیولا ها
  • کارتون پیتر خرگوشه

هر یک از انیمیشن های ذکر شده، مورد استقبال تعداد زیادی از مخاطبان قرار گرفته اند. در صورتی که هر یک از این انیمیشن ها را تماشا نکرده اید، ما پیشنهاد می کنیم که لذت تماشای آن را از دست ندهید.

انیمیشن و کارتون سفر به ماه

می توان گفت که یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین انیمیشن های علمی و تخیلی که در سال ۲۰۲۱ ساخته و منتشر شده است، انیمیشن سفر به ماه می باشد. این انیمیشن منحصر به فرد، می تواند کودکان را غرق در تخیل کند و به محلی ببرد که تا به حال آن را از نزدیک ندیده اند. کارتون سفر به ماه به کارگردانی علی صمدی احدی است. این کارتون محصول مشترک کشور های اتریش و آلمان می باشد. این انیمیشن از کتاب معروف آلمانی که در سال ۱۹۱۵ برای کودکان تدوین شده است، الهام گرفته شده که درباره شخصیتی به نام پیت می باشد. در این داستان خواهید دید که پیت برای نجات خواهرش به ماه سفر می کند.

انیمیشن و کارتون سفر به ماه

این پسر به همراه دو دوست خود به نام های آقای زومزمن و مرد شنی به نجات خواهر خود در ماه می رود. در این سفر هیجان انگیز، اتفاقات دیدنی و جذابی برای پیت و خواهرش رخ می دهد که موجب به وجود آمدن مخاطبان می شود.

انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو

یکی دیگر از انیمیشن های محبوب در دنیای انیمیشن، کارتون مینیون ها می باشد. کمتر پیش می آید که کسی این انیمیشن جذاب و دوست داشتنی را ندیده باشد. قسمت جدید این انیمیشن با موضوع ظهور گرو در سال ۲۰۲۲ اکران و منتشر خواهد شد. این انیمیشن ابتدا قرار بود در تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ منتشر شود که به علت انتشار ویروس کرونا، تاریخ اکران آن عقب افتاد. این کارتون در دسته انیمیشن های کمدی، تخیلی، فانتزی، جنایی، خانوادگی و علمی نیز قرار می گیرد. انیمیشن مینیون ها به کارگردانی مشترک کایل بالدا، جاناتان دل وال و برد ابلسون می باشد.

انیمیشن خانواده هیولاها

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب و دیدنی که از سایت رسمی IMDB امتیاز ۴.۵ را دریافت کرده است، انیمیشن خانواده هیولا ها می باشد. این انیمیشن مهیج و دیدنی در سال ۲۰۲۱ به کارگردانی هلگر تاپی ساخته و منتشر شده است. این کارتون محصول کشور آلمان است که محصولی کمدی و خانوادگی می باشد. این انیمیشن در دو قسمت ساخته و منتشر شده که قسمت اول آن در سال ۲۰۱۷ و قسمت دوم آن در سال ۲۰۲۱ اکران شده است. شما می توانید خانواده هیولاها ۲ دوبله فارسی را در سایت های مختلف تماشا نمایید.

داستان این کارتون در ادامه قسمت اول آن می باشد که بابا یاگا و رنفیلد برای فرار از دست شکارچی هیولا ها به یک مومیایی و گرگینه تبدیل می شوند. پس از آن خانواده ویشبون برای اینکه دیگر اعضای خانواده خود را نجات دهد کار های مهیج و دیدنی را انجام می دهد. البته در آخر متوجه می شود که هیچ چیز در دنیا کامل آفریده نشده است و همه دارای ایراداتی هستند؛ اما با این وجود می توانند خوشبختی را در زندگی خود پیدا کنند.

انیمیشن کارخانه هیولا ها

یکی دیگر از انیمیشن های محبوب مخاطبان، انیمیشن کارخانه هیولا ها می باشد. این کارتون در سال ۲۰۰۱ اکران و منتشر گردید و با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد. این استقبال موجب شد که قسمت های دیگر این انیمیشن نیز در سال های بعد ساخته و اکران شود. در سال ۲۰۱۹ استقبال بی نظیر مخاطبان موجب شد که دو شرکت دیزنی و پیکسار به فکر ساخت سریال هیولا ها بیفتند. سریال کارخانه هیولا ها در سال ۲۰۲۱ اکران شد و مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرد. داستان این سریال نیز در ادامه فیلم های قبل کارخانه هیولا ها می باشد. زمانی که سالی و تایلر متوجه می شوند که می توانند انرژی بیشتری را از خنداندن کودکان دریافت کنند، به طور کلی ساختار کارخانه را تغییر می دهند.

در این سریال شخصیت های جذاب و دیدنی نیز به داستان اضافه شده است که به همراه سالی و تایلر صحنه های مهیج و جذابی را رقم می زنند.

کارتون پیتر خرگوشه

یکی دیگر از کارتون های جذابی که در سال ۲۰۲۱ منتشر شده کارتون پیتر خرگوشه ۲ می باشد. این انیمیشن به کارگردانی ویل گلوک می باشد که محصول مشترک کشور های آمریکا، استرالیا و هند است. کارتون پیتر خرگوشه نیز در ادامه قسمت اول آن منتشر شده است. شما در این داستان خواهید دید که پیتر خرگوشه باز هم وارد داستان های مهیج و جذابی می شود که به کمک دوستانش صحنه های خنده دار و سرگرم کننده ای را رقم می زنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو