وزیر بهداشت: ۸۵درصد از مردم واکسن زدند

منبع: برترین ها

97

1400/9/4

19:55


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه تا کنون ۷۰ درصد مردم دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: ۸۵ درصد از مردم ایران حداقل یک دز از واکسن را دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه تا کنون ۷۰ درصد مردم دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: ۸۵ درصد از مردم ایران حداقل یک دز از واکسن را دریافت کرده‌اند.
 
بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش طی نشستی در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در کشور، گفت: تا کنون ۸۵ درصد مردم ایران دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و نزدیک به ۷۰ درصد آنها هم دو دز تزریق کرده‌اند.
 
این مقام مسؤول افزود: این آمار یک آمار شگفت انگیز در دنیاست چون ما توانستیم در مدت زمان کوتاهی بخش زیادی از جمعیت کشور را در مقابل کرونا واکسینه کنیم.
 
وزیر بهداشت در بخش دیگری با اشاره به اینکه به واقع در حوزه بهداشت و درمان البرز بسیار کم توجهی شده، افزود: هیچ کجای کشور به اندازه البرز با ضعف در زیرساخت های بهداشتی و درمانی به نسبت جمعیت، مواجه نیست.
 
وی ادامه داد: پیرو صحبت های استاندار محترم بر این باور هستم که باید به البرز توجه ویژه ای صورت گیرد تا عقب ماندگی جبران شود و طبیعتاً زمان هم نیاز است.
 
عین اللهی گفت: حضور دکتر عبداللهی بعنوان استاندار در البرز یک فرصت طلایی محسوب می شود و با سوابق کاری و ویژگی های اخلاقی ایشان آشنا هستم و به طور قطع در حوزه اجرایی منشأ تحول خواهند بود.
 
وی با بیان اینکه پرداختن به حواشی مخرب، مانع پیشبرد اهداف می شود، افزود: در البرز شرایط فراهم است تا بسیاری از پروژه های درمانی اجرایی شود.
 
وزیر بهداشت گفت: ضرورتی ندارد که پروژه های بزرگ درمانی در تهران اجرایی شود البرز می تواند در این راستا با توجه به امکاناتی که دارد پیشگام باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو