موثرترین راه‌ها برای داشتن پوست درخشان و لطیف

64

1400/9/5

14:25


مراقبت از پوست در دنیای مدرن اهمیت زیادی یافته است. بعضی آرزوی داشتن پوست صورت بی نقص را دارند، بعضی پوست صورت لطیف تر و درخشان تر از قبل را ترجیح می دهند.

موثرترین راه‌ها برای داشتن پوست درخشان و لطیف

به گزارش بهداشت نیوز، استفاده از لایه بردار برای از بین بردن جای جوش ها و جوش های سرسیاه نتیجه معکوس خواهد داشت. داشتن پوست صورت سالم نیازمند رعایت سه شرط حفظ تمیزی پوست، حفظ رنگ طبیعی چهره و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست است. پوست خود را در طول روز و هر شب پاک کنید، حتی اگر به نظر پوستتان تمیز است و آرایش ندارید. چون پوست همیشه در معرض آلودگی ها و باقی مانده مواد آرایشی است.

ماساژ با حرکات دورانی
هنگام استفاده از محصولات بهداشتی با حرکت های دورانی که از مرکز پوست صورت شروع و به اطراف منتقل می شوند، کرم را روی پوست پخش کنید.

پوست صورت شما نیازهای خاص خود را دارد
بنابراین به توصیه های دوستانتان در این مورد که کدام پاک کننده برای او مناسب است توجه نکنید. این مسئله کاملا شخصی است و هر فرد باید بر حسب نوع پوست صورت خود پاک کننده مناسب خود را انتخاب کنید.

از تونرها استفاده کنید
شاید هیچوقت متوجه سودمندی آنها نبوده اید با این حال آنها برای کامل کردن اثر شستشو بسیار ضروری هستند

پوست صورتتان را مرطوب نگاه دارید
روز و شب با استفاده از آبرسان مناسب پوستتان را مرطوب کنید. حالات پوست با تغییر فصل ها و افزایش سن، درست مانند خود فرد تغییر میکنند گاهی تمام نشانه ها حاکی از آنست که باید روش مراقبت از پوست خود را تغییر دهید.

برای پوست صورت خود یک دوست خوب انتخاب کنید
از محصولاتی استفاده کنید که قابل اعتماد، شناخته شده و حاوی ترکیبات فعال و بی ضرر هستند. محصولات گیاهی را به خاطر تاثیرات اثبات شده آنها و حساسیتی که در انتخاب ترکیبات آنها به کار رفته استفاده کنید. از زیبایی چهره تان لذت ببرید. گاهی شمعی روشن کرده و در زیر نور ملایم آن افکار آزار دهنده را از خود دور کنید و حس شیرین زندگی را تجربه کنید.

منبع: pourateb

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو