گوشی مرموز موتورولا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

منبع: برترین ها

163

1400/9/6

07:33


اخیراً گزارش‌هایی به بیرون درز کرده که ادعا می‌کند شرکت موتورولا قصد دارد در نیمه اول سال ۲۰۲۰ یک گوشی هوشمند مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را روانه بازار کند، اما نام این گوشی هنوز افشا نشده است.

فرارو: اخیراً گزارش‌هایی به بیرون درز کرده که ادعا می‌کند شرکت موتورولا قصد دارد در نیمه اول سال ۲۰۲۰ یک گوشی هوشمند مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را روانه بازار کند، اما نام این گوشی هنوز افشا نشده است.

گزارش‌هایی از سوی برخی افشاگران مطرح دنیای فناوری به بیرون درز کرد که مدعی بود شرکت موتورولا Motorola در حال کاری بر روی یک گوشی هوشمند است که از یک دوربین قدرتمند ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و برنامه ریزی‌ها برای عرضه این گوشی در نیمه اول سال ۲۰۲۲ تنظیم شده است.

اولین گوشی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

حرکت به سمت دوربین‌های قدرتمند در گوشی‌های هوشمند روز به روز در حال توسعه است و رقابت میان سازندگان مطرح در عرصه تنگ‌تر شده است. این اولین بار نیست که ما خبر استفاده از دوربین قدرتمند ۲۰۰ مگاپیکسلی در یک گوشی هوشمند را می‌شنویم چرا که پیش از این در شایعات مطرح بود که شیائومی یک گوشی هوشمند با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را در دوم سال ۲۰۲۲ و سامسونگ یک گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد.

اگر شایعات مطرح شده درباره گوشی‌های شیائومی و سامسونگ را باور کنیم، به خوبی درخواهیم یافت که این گوشی مرموز موتورولا است که لقب اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جهان را از آن خود خواهد کرد، زیرا این گوشی به گفته افشاگران سرشناس و معتبری همچون Ice Universe و Digital Chat Station، قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۲ راهی بازار شود. نکته جالب توجه در این گزارش ها، عدم ارائه نام این گوشی است و ما هنوز نمی‌دانیم که موتورولا این گوشی شاخص را تحت چه نامی عرضه خواهد کرد.

اولین گوشی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

این شرکت همچنین قصد دارد در ماه آینده میلادی گوشی هوشمند Moto Edge X را در کشور چین عرضه کند. این احتمال وجود دارد که این گوشی موتورولا به عنوان اولین گوشی جهان با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شود. گوشی Moto Edge X آینده همچنین تجربه عکاسی درخشانی را ارائه خواهد کرد. به گزارش فرارو، این اولین گوشی هوشمند جهان خواهد بود که دارای سنسور دوربین ۶۰ مگاپیکسلی ۰.۶۱ میکرومتری OmniVision OV60A برای گرفتن عکس‌های سلفی است. همچنین اولین گوشی با سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50A ۱/۱.۵۵ اینچی در قسمت پشتی دستگاه خواهد بود. انتظار می‌رود که Moto Edge X با نام Motorola Edge 30 Ultra نیز در بازار‌های جهانی عرضه شود.

لیست پایگاه داده TENAA این گوشی نشان می‌دهد که پوسته پشتی آن دارای یک دوربین سه گانه شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی در کنار یک لنز دیگر ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۴۴ هرتز +OLED FHD، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی ویژگی‌های دیگری مانند اندروید ۱۱ و اسکنر اثر انگشت درون صفحه را ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد شرکت موتورولا قصد دارد تا گوشی‌های رده پریمیوم خود را گسترش دهد تا سهم ناچیز فعلی خود از این رده گوشی‌ها را افزایش دهد. عرضه گوشی رده بالای Moto Edge X به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ جهان و همچنین اندکی بعد، عرضه اولین گوشی بهرمند از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جهان، یک برنامه ریزی دقیق برای حضور قدرتمند در بازار گوشی‌های پرچمدار تلقی می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو