دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی از وب سایت قانونی آپ مدیا

منبع: فوت و فن

111

1400/9/6

13:41


دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی از وب سایت قانونی آپ مدیا

در کنار صفت‌هایی نظیر چای‌خور، خوره کتاب و … جدیداً فیلم‌باز نیز به طور تقریباً رسمی یک صفت محسوب می‌شود. فیلم‌باز به کسی گفته می‌شود که فیلم دیدن را نه تنها یک سرگرمی، بلکه یک سبک زندگی می‌داند! فیلم‌بازان معمولاً اخبار مربوط به انواع فیلم و سریال و همچنین اخبار مربوط به عوامل آنها را دنبال می‌کنند و اطلاعات به روزی درباره آنها دارند. آرشیوی کامل از فیلم‌های مختلف را در هادر خود دارند و با این حال همیشه در جستجوی فیلم جدید برای دانلود کردن هستند. درصد فیلم‌باز بودن افراد با تعداد فیلم‌ها و سریال‌هایی که تماشا می‌کنند رابطه مستقیم دارد. دانلود فیلم خارجی عبارتی است که فیلم‌بازان هنگامی در گوگل سرچ می‌کنند که فکر می‌کنند دیگر فیلمی نیست که ندیده باشند! در حینی که در حال بررسی پیشنهادات گوگل هستند ممکن است به سایت آپ مدیا برخورد کنند؛ سایتی برای دانلود فیلم و سریال آپ مدیا از آن دسته سایت‌هایی است که محتوای آن مناسب جمع‌های خانوادگی است. آرشیو این سایت شامل موارد زیر است.

  • دانلود فیلم و سریال خارجی

تماشای فیلم و سریال خارجی متعلق به انواع کشورها، سبب آشنایی بیشتر با فرهنگ آنها می‌شود. علاوه بر آن تماشای انواع مختلف فیلم‌ها و سریال‌ها در انواع ژانرها سبب افزایش اطلاعات عمومی نیز می‌شود؛ جدا از گذشتن منطق در پس تماشای فیلم و سریال خارجی می‌توان گفت آنها بسیار تماشایی هستند و با داستان‌های جذاب و هیجان انگیزشان می‌توانند شما را ساعت‌ها سرگرم کنند.

چند روزی از پخش نیمه اول فصل آخر سریال Money Heist که برخی آن را با نام اسپانیایی‌اش یعنی La Casa De Papel می‌شناسند، می‌گذرد. این سریال از ابتدای پخش توانست طرفداران بسیاری جذب خود کند؛ داستان متفاوت او با فیلمنامه جذابی که به خلق شخصیت‌های متفاوت اما دوست داشتنی پرداخته که از جنس مردم عادی ‌هستند اما کارهای خارق العاده می‌کنند توانست آن را در سراسر جهان مشهور کند طوری که پروفسور و یارانش برای همیشه در قلب و خاطر دوستداران این سریال باقی خواهند ماند. در بین دوستداران فیلم و سریال کمتر کسی پیدا می‌شود که لباس و ماسک دالی را نشناسد و با دیدن آن، سریال  Money heist برایش تداعی نشود.

سریال Money heist یکی از چندین سریال‌های جذابی است که می‌توانید از رسانه آپ مدیا دانلود کنید. دانلود فیلم خارجی در انواع ژانرهای اکشن، درام، فانتزی، ماجراجویی، عاشقانه، جنگی، تاریخی، جنایی، خانوادگی، کمدی و … نیز در آپ مدیا نیز با بهترین کیفیت‌ها و محتوای سانسور شده مقدور است.

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی از وب سایت قانونی آپ مدیا

  • دانلود فیلم و سریال ایرانی

برای بسیاری از افراد، بهترین انتخاب، فیلم و سریال‌های ایرانی هستند. فیلم ‌و سریال‌های ایرانی به دلیل مطابقت بیشتر با فرهنگ می‌توانند با مخاطب ایرانی ارتباط بیشتری برقرار نمایند و محبوب آنها واقع شوند. به عنوان مثال سریال جدید خاتون که توانسته بسیار پر بیننده واقع شود و قطعاً تا به حال بخش‌هایی از آن را در اکسپلور اینستاگرامتان دیده‌اید! جالب است بدانید که با ظهور سریال‌های شبکه نمایش خانگی، توجه مخاطبین به سریال‌های ایرانی بیشتر شده و بسیاری به آنها شانس دوباره داده‌اند. تولید سریال‌های متنوع و پرطرفدار نشان از این دارد که تلاش عوامل و اعتماد مخاطبین نتیجه داده و سریال‌های ایرانی می‌توانند امروزه گزینه‌های خوب و سرگرم کننده‌ای برای تماشا باشند.

علاوه بر دانلود فیلم خارجی، دانلود سریال و فیلم ایرانی نیز در آپ مدیا ممکن است و مخاطبان می‌توانند انواع فیلم‌ها و سریال‌هایی نظیر خاتون، زخم کاری و شوهای جذابی نظیر شب‌های مافیا را از آپ مدیا دانلود کرده و به تماشا بنشینند.

  • دانلود انیمیشن

بارها و بارها اثبات شده که تماشای انیمیشن تنها مختص کودکان نیست؛ مسئله‌ای که بسیاری از استودیوهای انیمیشن‌‌سازی خیلی وقت است متوجه آن شده‌اند و از این‌رو، انیمیشن‌های بسیار جذابی با موضوعات عمیق‌تری ساخته‌اند. یکی از این دست انیمیشن‌ها، انیمیشن Soul است که به تازگی منتشر شد و توانست در سر تا سر دنیا مشهور شود. انیمیشنی که به مفهوم زندگی به طور دقیقی پرداخت و برای برخی از ما که با قرار دادن اهداف غیرمنطقی و سعی بر رسیدن به آنها، زندگی را بر خود حرام کرده بودیم یادآور شد که زندگی لذت بردن از لذت‌های ساده و کوچکی‌ است که مدت‌هاست در حال نادیده گرفتن آنها بوده‌ایم.

در کنار چنین دست انیمیشن‌هایی، انیمیشن‌هایی هم وجود دارند که با اهداف مختلفی ساخته می‌شود. هتل ترانسیلوانیا یک انیمیشن سرگرم کننده است که از کودک گرفته تا بزرگسال، همه را مجذوب خود می‌کند و با فضای فانتزی و متفاوتش و صد البته طنز دلچسبش، توانسته بسیار محبوب واقع شود به طوری که به تازگی قسمت چهارم آن منتشر شد. علاوه بر دانلود فیلم خارجی، دانلود انیمیشن‌های خارجی نیز در آپ مدیا ممکن است.

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی از وب سایت قانونی آپ مدیا

آپ مدیا به عنوان یک سایت دانلود فیلم خارجی و ایرانی دارای ویژگی‌هایی است که آن را به انتخابی عالی در این زمینه تبدیل کرده است.

  • آرشیو قابل توجه: یکی از بهترین ویژگی‌هایی که یک سایت دانلود فیلم باید داشته باشد یک آرشیو پر و پیمان است! هر چه آرشیو یک سایت کامل‌تر باشد نیاز مخاطبان آن به مراجعه به دیگر سایت‌ها کمتر می‌شود. از همین جهت، آپ مدیا دارای انواع فیلم‌ها و سریال‌ها در انواع ژانرها و محصول دوره‌ها و سال‌های متعدد است.
  • طبقه بندی مناسب: طبقه بندی‌های مختلف آپ مدیا بر اساس ژانر و سال تولید، مخاطب را برای پیدا کردن گزینه‌ای مناسب برای تماشا یاری می‌کنند.
  • محتوای سانسور شده: حذف صحنه‌های خارج از عرف از فیلم‌ و سریال‌ها در آپ مدیا سبب شده که دانلود فیلم خارجی برای تماشا کردن در جمع‌های خانوادگی دیگر انتخابی استرس‌زا و چالش برانگیز نباشد و همه اعضا بتوانند با تماشای یک فیلم یا سریال واحد، از لذت تماشای دست جمعی برخوردار شوند.

برای دانلود انواع فیلم از آپ مدیا در کیفیت‌های مختلف می‌توانید به سایت آن به نشانی اینترنتی https://upmedia.me مراجعه کرده و با دانلود فیلم خارجی و ایرانی و سریال، ساعات خوشی را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو