معرفی جدیدترین گوشی سری A سامسونگ

منبع: برترین ها

102

1400/9/7

01:21


شرکت سامسونگ پس از عرضه دو مدل از گوشی‌های سری گلکسی A03، روز گذشته مدل اصلی این سری را با نام Galaxy A03 معرفی کرد که از طراحی جدید و دوربین دوگانه بهره می‌برد.

فرارو: شرکت سامسونگ الکترونیکس در راستای توسعه گوشی‌های اقتصادی سری A خود، روز پنجشنبه هفته گذشته مدل اصلی گوشی هوشمند Galaxy A03 را معرفی کرد که از طراحی جدید و دوربین دوگانه بهره می‌برد.

چند ماه پیش بود که شرکت سامسونگ الکترونیکس گوشی Galaxy A03s را روانه بازار کرد و به دنبال آن هفته گذشته مدل Galaxy A03 Core را نیز بدان افزود. اکنون، غول فناوری کره جنوبی بی سر و صدا مدل اصلی این سری را با نام Galaxy A03 در روز پنجشنبه ۴ آذر ماه معرفی کرد که تغییراتی در طراحی نسبت به دو مدل دیگر نشان می‌دهد. روی هم رفته به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ برنامه ریزی خاصی را برای گوشی‌های سری A خود در نظر گرفته است چراکه در طی هفته‌های گذشته اخبار زیادی از گوشی‌های جدید این سری شنیده ایم.

معرفی جدیدترین گوشی سری A سامسونگ

شرکت سامسونگ جزئیات کمی در مورد گوشی جدید گلکسی A03 فاش کرده است. برای شروع، این دستگاه با طراحی اصلاح شده و تنظیمات دوربین دوگانه جانشین گلکسی A۰۲ می‌شود. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی +Infinity-V HD است که پنل آن باید از نوع LCD باشد، زیرا دستگاه یک گوشی هوشمند سطح پایه است. این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای ناشناخته با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز استفاده می‌کند و CPU آن نیز شامل دو کلاستر متشکل از ۲ هسته ۱.۶ گیگاهرتزی و ۶ هسته ۱.۶ گیگاهرتز است.

معرفی جدیدترین گوشی سری A سامسونگ

در قسمت پشتی، گوشی یک آرایه دوربین دوگانه را در خود جای داده است. این تنظیمات شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لنز دیافراگم f/۱.۸ و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی با لنز دیافراگم f/۲.۴ است. در قسمت جلو نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز دیافراگم f/۲.۲ در داخل بریدگی قطره مانند قرار گرفته است. این گوشی توان خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. ابعاد آن ۱۶۴.۲ در ۷۵.۹ در ۹.۱ میلی متر است و در سه رنگ مشکی، آبی، قرمز (در دسترس بودن بسته به بازار‌های مختلف، متفاوت است) عرضه می‌شود.

قیمت و در دسترس بودن گوشی گلکسی A03

به گزارش فرارو، سامسونگ هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن گلکسی A03 ارائه نکرده است. با این حال، این شرکت تأیید کرده است که این گوشی در پیکربندی‌های مختلفی همچون ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، بسته به منطقه به فروش می‌رسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو