در ادامه جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با دستور کار بررسی صلاحیت سومین وزیر پیشننهادی آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مخالفت با «یوسف نوری» با اشاره به اینکه چند سوال جدی درباره برنامه «یوسف نوری» برای چالش‌های حوزه آموزش و پروش دارم، عنوان کرد: اولین موضوع این است که وزیر پیشنهادی برای مافیای کنکور که سالانه چند برابر بودجه آموزش و پرورش در آن هزینه جابجا می‌شود و کشور را می‌بلعد چه برنامه‌ای دارد؟

نیک‌بین ادامه داد: برنامه شما برای چاپ کتب درسی و حذف مافیای کتب درسی چیست؟ وزارتخانه‌های مختلف هر کدام به نوعی با تعارض منافع مواجه هستند؛ برنامه شما برای تعارض منافع در حوزه آموزش و پرورش چیست؟

وی اظهار کرد: برنامه شما برای تبعیض ساختار یافته در حوزه آموزش و پرورش چیست؟ مهم‌ترین موضوع در آموزش و پرورش همین موضوع تبعیضی است که به شکل ساختار یافته این حوزه را دربرگرفته است.

نماینده مردم کاشمر خطاب به وزیر پیشنهادی عنوان کرد: شما برای 200 هزار معلم غیرانتفاعی چه برنامه‌ای دارید؟ برای موضوع کسری معلم چه برنامه‌ای دارید؟ برنامه اجرایی شما برای رفع این تبعیض‌های ساختاریافته چیست؟

ادامه دارد ...