معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از حریق مینی بوسی در خیابان دماوند خبر داد و گفت: در این مواقع ایستادن و تماشا کردن حادثه سبب ایجاد ترافیک می شود.

سرهنگ علی همه خانی افزود: رانندگانی که ساعت ۰۷:۲۰ صبح امروز در تردد در مسیر خیابان دماوند به شرق بعد از شاهد بودند با مشاهده حریق یک دستگاه مینی‌بوس در حال سوختن و دود ناشی از آن از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند.

وی ادامه داد: راننده این مینی‌بوس پس از آنکه متوجه حریق شد بلافاصله مینی‌بوس را در گوشه راه متوقف کرده و سریع از آن پیاده شد که خوشبختانه در این مینی‌بوس مسافری حضور نداشت و در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

سرهنگ همه خانی افزود: خوشبختانه عوامل منطقه ۸ پلیس راهور تهران بزرگ در چند قدمی این حادثه بودند و با هماهنگی‌های لازم و حضور به موقع تیم‌های آتش نشانی در محل، حریق اطفا گردید و ترافیک با تلاش تیم‌های راهور به حالت قبلی بازگشت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد: رانندگان چنانچه در حین حرکت با حادثه، تصادف و مانند این حریق روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن و نگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودروهای امدادی و پلیس بتوانند به موقع اقدامات خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی نمایند.