۱۰ آهنگ برتری که در مراسم سوگواری پخش می‌شوند

منبع: فوت و فن

85

1400/9/7

11:02


۱۰ آهنگ برتری که در مراسم سوگواری پخش می‌شوند


در پی یک نظرسنجی و مطالعه که توسط «The Co-operative Funeralcare» انجام شده، آهنگ «Always Look On The Bright Side Of Life» از گروه «مونتی پایتون» توانست بعد از یک دهه بر آهنگ «I Did It My Way» از فرانک سیناترا پیشی بگیرد.  در همین حال، آهنگ‌های سنتی، سرودهای فوتبال و آهنگ‌های پاپ کلاسیک همچنان در لیست ۱۰ آهنگی که در مراسم سوگواری پخش می‌شوند، قرار گرفتند. آهنگ‌هایی چون: «The Lord is My Shepherd»، «Match of the Day» و «Angels» از رابی ویلیامز در این لیست دیده می‌شوند.

در این تحقیق با مطالعه ۳۰۰۰۰ مراسم سوگواری مشخص شد که در این گونه مراسم، «الویس پریسلی» پردرخواست‌ترین خواننده تک و محبوب‌ترین گروه، گروه «کویین» با آهنگ‌های چون « Who Wants to Live Forever» و «Don’t Stop Me Now» است و علاوه بر این، بیشتر آهنگ‎هایی که در مراسم عزاداری پخش می‌شوند، توسط هنرمندانی که دیگر در میان ما نیستند، اجرا شده‎اند.

دیوید کالینگوود، مسئول گروه «The Co-operative Funeralcare» می‌گوید: «به نظر می‌رسد که ما با تغییری در روند برگزاری مراسم عزاداری و آهنگ‌هایی که در آن‌ها پخش می‌شود باشیم. سلیقه مردم بسیار تغییر کرده و موسیقی نقش مهمی در زندگی و حتی مرگ آن‌ها دارد. مراسم‌های سوگواری امروزی همه نشان‌دهنده انتخاب‌های شخصی هستند که می‌توان نمونه‌های آن را در انتخاب موسیقی، لباس، تابوت، گل و یادمان‌ها دید."


 
لیست ۱۰ آهنگ‌ برتری که در مراسم سوگواری پخش می‌شوند:
۱٫ Always Look on the Bright Side of Life – Eric Idle , from Monty Python's 1983 film Meaning of Life
۲٫ The Lord is My Shepherd – Psalm
۳٫ Abide with Me
۴٫ Match of the Day theme
۵٫ My Way – Frank Sinatra
۶٫ All Things Bright and Beautiful
۷٫ Angels – Robbie Williams
۸٫ Enigma Variations – Nimrod Elgar
۹٫ You'll Never Walk Alone  – Gerry and the Pacemakers (adopted by fans of Liverpool FC, and Celtic)
۱۰٫ Theme / Soul Limbo  – Test Match TV Theme/Booker T. & the MG's
پریا پورمند

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو