مانیسا تولیدکننده فویل آلومینیومی در ایران

منبع: فوت و فن

97

1400/9/7

12:00


به احتمال خیلی زیاد در خانه‌ی اکثر مردم میتوان فویل آلومینیومی را دید چرا که برای نگهداری مواد غذایی، برای پوشاندن سطوح پخت و بسته بندی مواد غذایی مانند گوشت از آن استفاده می کنند تا از، از دست دادن رطوبت آنها در حین پخت جلوگیری شود. همچنین ممکن است از فویل آلومینیومی برای بسته بندی و محافظت از غذاهای حساس تر مانند سبزیجات هنگام کباب کردن آنها استفاده کنند.

لذا فویل آلومینیوم توانسته در زندگی مردم تغییرات ایجاد کند. کاربردهای غیرمعمول فویل نیز که میتواند باعث شگفتی شما شود، شامل جلا دادن ظروف نقره‌ای، گرفتن الکتریسیته لباس با انداختن درون لباسشو، زیر میز اتو، تیز کردن قیچی و محافظت از نهال ها میشود.

مشاهده محصولات مانیسا: قیمت ظروف یکبار مصرف

قیمت و خرید فویل آلومینیوم از بازار تهران

انواع فویل آلومینیومی را میتوانید با کیفیت بالا و قیمتی ازران و مناسب آن هم در ابعاد و ضخامتهای مختلف در بازار تهران، مرکز پخش فویل آلومینیومی از برندهای مختلف همچون فویل آلومینیومی بلیستر- پایون و دیگر برندها پیدا کنید. یکی از این شرکت ها، مجموعه مانیسا (https://manisaco.ir) است که محصولات آن شامل فویل آلومینیوم حرارتی- بسته بندی- دو لایه، سه لایه و چند لایه و مصارف مختلف دیگر چون فویل آلومینیوم خانگی، فویل آلومینیوم اجاق گاز یا روگازی؛ فویل آلومینیوم قلیان، فویل آلومینیوم مش مو، فویل آلومینیوم رنگی قابل چاپ و همچنین فویل آلومینیوم سیگار و سایر موارد است.

تولیدات شرکت مانیسا

انواع فویل آلومینیوم با ضخامت و عرضهای مختلف، فروش فویل کیلویی آلومینیوم عرض ۸۰ سانتیمتر، فروش انواع فویل آلومینیوم ۳۰ سانت و فویل ۲۰ سانت به صورت خالص و ناخالص، تولید عمده انواع فویل آلومینیومی ضخیم به صورت کیلویی و رولی است.

همچنین از دیگر تولیدات این گروه میتوان به مواردی نظیر ظروف تک پرس ویژه آلومینیومی، ظروف خورشتی گرد آلومینیومی یکبار مصرف غذا، ظروف دو پرسی آلومینیومی یکبار مصرف غذا و ظروف کبابی یکبار مصرف آلومینیومی اشاره نمود.

آدرس: تهران، شهریار، باغستان شهرک صنعتی بابا سلمان، ۵۰۰ متر بعد از مخابرات کوچه مهستان مجتمع حیدر کاشی پلاک.

شمارههای تماس:

۰۲۱-۶۵۷۳۴۱۶۸           ۰۹۱۲۲۱۴۷۰۷۲ آقای رستگار    

گروه مانیسا که تولیدکننده ظروف آلومینیومی

درباره‌ی گروه مانیسا که تولیدکننده ظروف آلومینیومی و فویل است

تولیدکنندگان زیادی هستند که در امر تولید ظروف یکبار مصرف در حال فعالیت هستند. شرکت مانیسا نیز جزو اولین‌ها محسوب میشود؛ تولیدکننده ای است که با هدف سلامتی همه افراد جامعه و همچنین بهبود کیفیت بسته بندی و توزیع غذا، اقدام به عرضه ظروف یکبار مصرف آلومینیومی، همچنین فویل آلومینیومی در بازار کرده است.

مهمترین هدف این گروه تولیدی با داشتن کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا، ارائه ی با کیفیت ترین و بهداشتی ترین ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به شما مشتریان عزیز است. همچنین این توانایی را دارد تا با بهترین و برترین بسته بندی ظروف آلومینیومی، سفارش مشتریان عزیز را با سریع ترین صورت امکان، سالم و صحیح به دست سروران عزیز برساند. نکته قابل توجه این است که گروه تولیدی مانیسا با توجه به بسته بندی شکیل و قوی، افتخار صادرات به کشورهای مختلف جهان را نیز دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو