دواین جانسون

«دووین جانسون» خودروی شخصی‌سازی‌شده‌اش را به یکی از هوادارانش هدیه داد. جانسون ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و توضیح داده است که چرا این خودرو شخصی را به «اسکار رودریگز» که یک مربی بدنسازی است و سابقه عضویت در ارتش ایالات متحده را دارد هدیه داده است.

ستاره «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) می‌نویسد: «هواداران را به مراسم اکران ویژه فیلم «اعلان قرمز» (Red Notice) دعوت کردم و می‌خواستم برای آن‌ها اقدام جالبی انجام دهم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، گروهی از هواداران به صورت رایگان فیلم «اعلان قرمز» با بازی «رایان رینولدز» و «گل گدوت» را دیده‌اند اما «راک» تمایل داشت یکی از هواداران را خوشحال‌تر کند. او می‌نویسد که ابتدا قصد داشته خودروی پورشه‌ای که در فیلم می‌راند را هدیه بدهد اما کمپانی آلمانی سازنده خودرو موافقت نکرده و به همین علت خودروی شخصی‌اش را هدیه داده است.

جانسون اضافه می‌کند که سپس سعی کرده تا حد ممکن در مورد افرادی که قرار بوده فیلم را ببینند اطلاعات کسب کند و بعد به این نتیجه رسیده که رودریگز سزاوارتر از همه است. جانسون در ادامه پست طولانی خود توضیح می‌دهد: «[رودریگز] از مادر ۷۵ ساله خود نگهداری می‌کند. مربی بدنسازی است. پیشوای کلیسای خودش است. از زنان قربانی خشونت خانگی پشتیبانی و برایشان غذا تهیه می‌کند. یک عضو سابق فروتن و سربلند ارتش است. یک انسان مهربان.»

این هدیه رودریگز را احساساتی کرد. در پایان کلیپی که جانسون به اشتراک گذاشته، و پس از آنکه رودریگز با خودرو می‌راند، جانسون می‌گوید:‌ «برای من باعث افتخار بود که فردی مستحق چیزی فراتر از یک خودرو است کمی خوشحال کنم.»

در یوتیوب ببینید:

 

در آپارات ببینید: