دانلود مجله Australian Photography – دسامبر ۲۰۲۱

منبع: دانلود ها

87

1400/9/7

18:14


اولین رای باشید!

مجله Australian Photography – عکس‌برداری استرالیایی

| شماره دسامبر ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Australian-Photography

مجله مجله Australian Photography عکاسی استرالیایی را همراه با مطالب جالب در زمینه‌های فروشگاهی ارائه می‌کند. می‌توانید برای اطلاع‌رسانی بهتر، بهبود مهارت‌های خود و از همه مهم‌تر، الهام بخشی برای عکس‌برداری بهتر از آن استفاده کنید. هر شماره طیف وسیعی از محصولات را در سراسر زمینه‌های عکاسی و منظره دیجیتال را ارائه کرده است و تمرکز ویژه‌ای هم روی تجهیزات، اخبار و بررسی‌های دقیق از محصولات عکاسی ارائه می‌شود. در کنار این موارد، ستون‌های ویژه‌ای هم از عکس‌برداری تعاملی و پویا در نظر گرفته شده است و می‌توانید کیفیت عکس‌های خود را به زیر ذره‌بین برده و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

دسامبر ۲۰۲۱

در این شماره اطلاعات بسیار خوبی از عکس‌برداری از پهنه دریا در اختیار شما قرار داده است و می‌توانید از طریق دوربین‌های بسیار خوبی که در این شماره معرفی می‌شود، عکس‌برداری خودتان را برقرار کنید. مقاله‌های جامعی هم در مورد انتخاب سوژه‌های مناسب نوشته شده است.

مجله-Australian-Photography


info

Australian Photography + Digital magazine is your one stop shop for all things photography, designed to inform you, improve your skills and most importantly inspire you. Each issue brings to you a broad range of products across the photography and digital landscape, a strong focus on equipment, in-depth product news and reviews and extensive category comparisons. Along with this our interactive and dynamic columns such as Image Doctor, where your shots go under the microscope plus our great competitions and prizes give you a jam packed photography frenzy with all the tools you need to be a better photographer whether you’re just starting out, or already an advanced photographer.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Australian Photography

دانلود شماره دسامبر ۲۰۲۱ – با حجم ۴۵ مگابایت (جدید)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو