بدترین و بهترین شورت زنانه را بشناسید! آموزش های ضروری در مورد شورت زنانه مناسب

بدترین و بهترین شورت زنانه را بشناسید! آموزش های ضروری در مورد شورت زنانه مناسب


منبع: تالاب

147

1400/9/7

23:14


بدترین و بهترین شورت زنانه را بشناسید! آموزش های ضروری در مورد شورت زنانه مناسب

هنگامی که زنان، لباس زیر (underwear) انتخاب می کنند، ممکن است تمرکز خود را بیشتر بر روی رنگ و طرح شورت (Short) بگذارند. در حالی که گزینه ها و معیارهای مهمتری برای خرید بهترین شورت زنانه و دخترانه وجود دارد که نباید از آنها غافل شوید. یکی ازگزینه های مهم که در انتخاب لباس زیر زنانه باید در ابتدا به آن توجه داشت، کیفیت و جنس پارچه و مواد شورت است. چرا که مواد و الیاف به کار رفته در لباس زیرهای دخترانه می تواند تاثیر مستقیمی بر روی سلامت بانوان داشته باشد.

 

از آنجایی که شما همواره و در طول روز لباس زیر بر تن می کنید، بنابراین باید برای جلوگیری از عفونت واژن و خارش و حساسیت های پوستی از شورت مناسب بهره بگیرید. بدین ترتیب شما خود را از ابتلا به بیماری های قارچی و باکتریایی ایمن می کنید.

 

احتملا برای شما به عنوان یک خانم تا کنون پیش آمده است که به دلیل پوشیدن مکرر یک شورت نامناسب دچار بیماری شده باشید. هدف ما از ارائه این مطلب و راهنما، برآورده کردن نیازهای شما در زمان خرید یک لباس زیر مناسب می باشد تا راحت تر بتوان آنها را بررسی نمود. برای شناخت بهترین و بدترین ویژگی های شورت زنانه در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

 انواع مدل بهترین شورت زنانه

بدترین و بهترین شورت زنانه را بشناسید! آموزش های ضروری در مورد شورت زنانه مناسب

در زمان خرید شورت زنانه (women panties)، علاوه بر زیبایی و سایز، این فاکتور مهم را فراموش نکنید، جنس شورت زنانه، یکی از مهم ترین خصوصیات لباس زیر مناسب است.

 

شورت نانو (Nano): این مدل لباس زیر زنانه ضد حساسیت و ضد قارچ می باشد. آنها در طرح و رنگهای زیبا در دسترس هستند. جنس و کیفیت الیاف شورت نانو فوق العاده است. این مدل شورت زنانه را معمولا از جنس درخت آواکادو تولید می کنند. این مدل شورت برای کسانی هم که دچار حساسیت پوستی هستند نیز بسیار مناسب است. از نمونه بهترین مدل شورت دخترانه باکیفیت می توان به مدل های : شورت نانو آنتی باکتریال ضد حساسیت پک4عددی از برند لباس سکرت اشاره کرد.

 

شورت نخی (cotton): همانطور که در بالا اشاره کردیم، شورت نخی یا پنبه، بسیار با کیفیت و متحکم است. تنفس پذیر و قابلیت جذب رطوبت بالایی دارد. درنتیجه از بروز عفونت قارچی و باکتریایی و مخمر جلوگیری می کند. برای خرید بهترین مدل های لباس زیر زنانه می توانید به اینجا مراجعه بفرمایید تا با قیمت های استثنایی و کیفیت عالی بهترین مدل شورت و سوتین را برای خود برگزینید. استفاده از شورت نخی؛ برای سلامت و بهداشت خانم ها حائز اهمیت است. شورت نخی به دلیل تار و پود نخ، به خوبی جریان هوا را از خود عبور داده و رطوبت محیط را جذب می کند تا مانع از عفونت در نواحی خصوصی زنانه شود. پزشکان و متخصصان زنان و زایمان توصیه می کنند؛ خانم ها از شورت های نخی زنانه استفاده کنند.

 

شورت قاعدگی یا شورتکس(thinx): خانم ها بهتر است برای دوران پریودی و یا قاعدگی از شورتکس بهره بگیرند. شورتکس یک لایه اضافی جهت جذب خون در دوران پریودی دارد. همچنین این مدل شورت را می توان در دوران بعد از بارداری به دلیل ترشحات زیاد استفاده کرد. شورتکس با داشتن لایه ای اضافه از پارچه ضد آب؛ مانع از آلوده شدن سایر لباس ها در زمان پریودی می شود. استفاده از شورتکس لباس سکرت، باعث می شود که بانوان در دوران عادت ماهانه خود، احساس امنیت و اعتماد به نفس کنند و با خیال راحت به فعالیت های روزمره خود بپردازند بدون آنکه نگران نشت خون به لباس خود باشند.

 

از نمونه مدل های شورتکس با کیفیت می توان به مدل های: شورتکس زنانه807، شورتکس یا شورت عادت ماهانه 524، شورتکس مخصوص پریودی 618 اشاره کرد.

 

ویژگی های بهترین شورت دخترانه

بدترین و بهترین شورت زنانه را بشناسید! آموزش های ضروری در مورد شورت زنانه مناسب

در مرحله اول برای خرید لباس زیر، توجه داشته باشید که شورت انتخابی شما در اندازه مناسب شما باشد. به عبارتی دیگر باید لباس زیری که می پوشید، درآن احساس راحتی و خوبی کنید. چرا که قطعا اگر آنها خیلی تنگ و چسبان باشند، به احتمال زیاد باعث تولید عفونت و ایجاد خارش و حساسیت در پوست شما می شوند. به علاوه ممکن است باعث ایجاد فشار و در نتیجه قرمزی پوست در نواحی حساس بدن خانم ها شود و یا جا بیندازد.

 

بنابراین با همه این صحبت ها، بهترین لباس زیری که خانم ها می توانند به آن فکر کنند، شورت از جنس پنبه (cotton short)با کیفیت است. همانطور که می دانید، شورت از جنس پنبه، هوا را به خوبی رد و بدل می کند یا به عبارتی تنفس پذیر است. همینطور پنبه، رطوبت و عرق را نابود می کند و در آن احساس راحتی می نمایید. آنها در تن شما به هیچ وجه احساس خارش و تحریک نمی کنند.

 

علاوه بر این لباس زیر پنبه، به دلیل نابودی گرما و رطوبت نواحی حساس، مانع از ایجاد و رشد قارچ و مخمر می گردد. در نهایت باید بگوییم که سعی کنید، شورت های نخی یا پنبه صد در صد با کیفیت و بدون درز را برای خود انتخاب کنید تا از بروز انواع بیماری ها جلوگیری شود.

 

پنبه؛ یکی از مقرون به صرفه ترین الیاف طبیعی است، کنترل درجه حرارت عالی را ارائه می دهد و پوست شما می تواند نفس بکشد. لباس زیر نخ پنبه در هر زمان و مکان که هستید دمای بدنتان را ثابت نگه می دارد، همچنین حس کاملا راحتی به شما می دهد. نخ( پنبه) یکی از بهترین گزینه ها برای لباس زیر است. بر خلاف الیاف مصنوعی که از نفت ساخته می شوند؛ پنبه از گیاهی ساخته می شود که امکان رشد مجددش هم وجود دارد. پس از لحاظ حفظ محیط زیست نخ پنبه گزینه ی مناسب تری است.

 

بهتر است لباس زیر انتخابی شما کمی بزرگتر و گشادتر از بدن شما باشد. بعد از در نظر گرفتن همه این موارد، نوبت به طرح و رنگ شورت می رسد که با توجه به سلیقه شخصی و علاقه خود و عزیزانتان می توانید به آنها توجه کنید.

 

برای خرید بهترین مدل شورت دخترانه و زنانه؛ از فروشگاه مطمئن خرید کنید.

یکی از مواردی که در انتخاب و خرید لباس زیر و بهترین مدل شورت زنانه باید در نظر داشته باشید؛ خرید از فروشگاه لباس زیر مطمئن و معتبر است. از فروشگاهی خرید کنید که، نماد اعتماد ملی داشته باشد، نظر کاربران را در صفحات محصول چک کنید، محصولات باید دارای ویدیو معرفی از جنس باشند تا کیفیت و کمیت لباس زیر کاملا مشخص باشد. از برند های معتبر عرضه لباس زیر مانند victoria secret، lebassecret می توانید بهترین مدل های شورت و سوتین را پیدا و یا خرید کنید.

 

خصوصیات بدترین شورت یا لباس زیر زنانه

بدترین و بهترین شورت زنانه را بشناسید! آموزش های ضروری در مورد شورت زنانه مناسب

در صورتیکه شما جز خانم هایی هستید که فقط به لباس زیرهای توری، گیپور، پرز دار و برش دار علاقه دارید، بهتر است صدای ما را بشنوید که سخت در اشتباه هستید! درست است که پوشیدن شورت های طرح دار با تمام تزئینات از قبیل لامبادا، برای برخی از شب های خاص مناسب هستند، اما برای استفاده روزانه پیشنهاد نمی شوند. چرا که پارچه ها و الیاف مصنوعی شورت دخترانه، می توانند باعث قرمزی و حساسیت شوند بخصوص اگر برابی مدت طولانی پوشیده بشوند.

 

بدترین نوع و جنس شورت ها از جمله پلی استر، اسپندکس و نایلون هستند که از الیاف مصنوعی و پلاستیکی تولید می گردند. آنها گرما و رطوبت و را به دام می اندازند و باعث ایجاد بیماری های قارچی می شوند. بنابراین سعی کنید از شورت های نرم و طبیعی که هیچ گونه درزی ندارند بهره مند شوید. از طرفی دیگر از میزان کیفیت و کشش پارچه نیز غافل نشوید. آنها نباید در مدت زمان کوتاه دچار پرز و یا پارگی گردند. خبر خوش اینکه لباس زیرهای نخی و پنبه با کیفیت، امروزه در طرح و رنگهای جدید و زیبا عرضه می شوند. در نتیجه شما به هنگام خرید محدودیت آنچنانی نخواهید داشت. همچنین در هنگام خرید لباس زیرهای فانتزی حداقل توجه داشته باشید که قسمت فاق آنها از جنس نخ طبیعی باشد و از الیاف مصنوعی استفاده نشده باشد.

 

انواع مدل بدترین شورت یا لباس زیرهای زنانه

در زیر تمام نمونه های از بدترین مدل هاش شورت زنانه رو برایتان آورده ایم. این نکته را فراموش نکنید که، پزشکان توصیه می کنند که از لباس زیر فانتزی های پلاستیکی و پلیمری استفاده نکنید. بهره گرفتن از مواد پلاستیکی بی کیفیت به خصوص در لباس زیر زنانه می تواند باعث ایجاد حساسیت و بیماری های پوستی در شما شود. مدل های از بدترین شورت زنانه و دخترانه، شامل این موارد است:

 

شورت گیاهی(Vegetable shorts): قطعا شما هم نام شورت های گیاهی به گوشتان رسیده است. ما استفاده از آنها را به دلیل ایجاد حساسیت های پوستی و تخریب آن پیشنهاد نمی کنیم. به علاوه استفاده مداوم از انها باعث ابتلا به بیماری های عفونی و قارچی خواهد شد.

 

بدترین و بهترین شورت زنانه را بشناسید! آموزش های ضروری در مورد شورت زنانه مناسب

پارچه گیاهی؛ محصولی جدید با فناوری جدید و ارزانی بود که البته با سوءاستفاده از کلمه “گیاهی” پا در عرصه مد و پوشاک گذاشت. از این لباس به عنوان پوشاکی یاد شد که به ادعای تولید کنند آن؛ از الیاف پنبه تولید شده است. اما با گذشت زمان ثابت شد که همانند مسواک های ارزان قیمتی که در ایستگاه های مترو به نام مسواک نانو به فروش می رسانند، این نیز فریبی بیش نبود.

 

شورت لامبادا (Lambada): یکی از انواع بدترین لباس زیرهای دخترانه، شورت لامبادا است. جنس آنها معمولا از پلاستیک و پلی استر می باشد. همچنین برش ها و تور به کار رفته در این مدل از شورت ها آسیب های زیادی به پوست شما می زند. استفاده از این مدل شورت توصیه نمی شود.

 

شورت های فانتزی یا پلاستیکی (Fancy shorts): شورت های فانتزی بسته به مواد تهیه شده از آن می تواند برای شما خوب یا بد باشد. مدل های معمول که در فروشگاه های لباس زیر نامعتبر عرضه می شود از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و می تواند به شما آسیب برساند. مراقب فریب فرشگاه های که با شعار یکی بخر و دوتا ببر باشید. این عرضه کنندگان عموما با عرضه بدترین شورت های زنانه شما را فریب می دهند.

 

شورت های بیکینی(Bikini shorts): لباس زیر بیکینی; علاوه بر اینکه معمولا از مواد طبیعی تولید نمی شود بلکه دارای بندهای تزئینی و طرح دار است که ایجاد حساسیت بر روی می کنند. به همین دلیل استفاده از شورت های بیکینی را جز در موارد خاص به خانم ها توصیه نمی کنیم. اگر این نوع شورت را خریدید حتما به کیفیت آن توجه بفرمایید. فروشگاه های معتبر لباس زیر، از محصولات خود ویدیو گرفته و در صفحه محصول قرار می دهند.

 

شورت تانگ(Tong shorts): آنها نیز مانند موارد بالا موجب حساسیت های پوستی و عفونت واژن در میان بانوان می شوند. شورت تانگ اغلب به دلیل زیبایی ظاهری مورد استفاده برخی از خانم ها قرار می گیرد.

 

کدام شورت زنانه بهتر است؟!

در پایان لازم به ذکر است که لطفا در انتخاب و خرید لباس زیر یا شورت برای خود یا فرزندانتان سرسری عمل نکنید و همه جوانب گفته شده در بالا را در نظر بگیرید. به طور خلاصه باید بگوییم که مواد تهیه شده برای ساخت این پوشاک قطعا باید از مواد طبیعی و با کیفیت باشند. از خرید شورت هایی با مواد مصنوعی و پلاستیکی که از نظر سلامتی در وهله اولو در وهله دوم از لحاظ پایداری و حفاظت از محیط زیست مناسب نیستند، پرهیز نمایید. در نهایت با توجه پیشرفت روند مد می توان از انواع شورت های شیک و فانتزی تهیه شده از پنبه بهره برد. شما تا کنون از چه نوع و جنسی از شورت ها استفاده می کردید؟ نظر شما در مورد انواع جنس لباس زیر و اهمیت آنها بر سلامتی بانوان چیست؟ نظر خود را در اینجا با ما به اشتراک بگذارید تا کمکی در جهت ارتقای سلامت و بهداشت بانوان افا کرده باشیم.

 

با تمام موارد از بهترین شورت زنانه و بدترین مدل های شورت دخترانه آشنا شدیم و نمونه های آن ها را باهم برسی کردیم. دقت کنید که اولین المان برای انتخاب و خرید بدترین و بهترین شورت زنانه، انتخاب فروشگاه معتبری است که از محصولات خود فیلم تهیه کرده و دارای نماد اعتماد ملی باشد، همچنین نظر کاربران در محصولات را بخوانید تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

 

برگرفته از: فروشگاه لباس زیر لباس سکرت(http://bia2safa.net/goto/web/url/2594871)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو