معرفی بهترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ۲۰۲۱

معرفی بهترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ۲۰۲۱


منبع: فوت و فن

119

1400/9/8

08:19


شرکت‌های سازنده تلویزیون همواره محصولات خود را با تنوع بالا به بازار جهانی عرضه می‌کنند، این ادعا به طور ویژه در اندازه نمایشگر تلویزیون‌ها قابل درک است. در واقع تلویزیون‌ها با اندازه‌های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران روانه بازار می‌شوند. در بین اندازه‌های مختلف تلویزیون، تلویزیون‌های ۵۰ اینچ با ارتفاع و عرض تقریبی ۶۲.۲ و ۱۱۰.۴ سانتی‌متر مورد استقبال بیشتر کاربران هستند. با وجود این‌ها باید گفت که خرید بهترین تلویزیون ۵۰ اینچ برای بیشتر کاربران به دغدغه تبدیل خواهد شد.

مطابق معمول همیشه این تلویزیون‌های ال‌جی، سامسونگ و سونی هستند که با تقاضای خرید بیشتری در بازار روبرو هستند. در این قسمت بهترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ۲۰۲۱ را از همین برندها به شما معرفی خواهیم کرد. تلویزیون‌های معرفی شده در این لیست در واقع پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ۲۰۲۱ نیز به حساب می‌آیند. در ادامه‎ی مطلب همراه ما باشید.

ال‌جی ۵۰NANO80 2021

تلویزیون ۵۰NANO80 را به عنوان اولین تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ۲۰۲۱ به شما معرفی خواهیم کرد. این تلویزیون متعلق به شرکت کره‌ای ال‌جی و از سری نانوسل تلویزیون‌های این شرکت است. این تلویزیون در حال حاضر با تقاضای فروش بالایی در بازار ایران مواجه است. طراحی این مدل نسبت به NANO80 سال ۲۰۲۰، پیشرفت زیادی به خود دیده است. ظرافت تلویزیون در باب طراحی قابل تقدیر است. تفاوت این تلویزیون با LED معمول، در نمایشگر نانوسل آن بیشتر محسوس است. تصاویر با وضوح واقعی ۴K و نانو ذرات رنگ در نمایشگر این تلویزیون، خیلی واقع بینانه هستند. از فرمت‌های جدید HDR برای ایجاد تصاویری سرشار از جزئیات پشتیبانی خواهد شد. در کنار این‌ها باید گفت تاثیر هوش مصنوعی نوین در تصویر و صدای تلویزیون کاملاً محسوس است. ال‌جی، تلویزیون ۵۰NANO80 را به دو بلندگوی صوتی مجهز ساخته است. قدرت کلی صدای تلویزیون، ۲۰ وات است. این تلویزیون از بهترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ۲۰۲۱ با نسخه‌ی جدید سیستم عامل webOS است. تعامل با این نسخه که به حالت فول اسکرین در آمده است خیلی آسان است. کنترل صوتی از بهترین امکانات وابسته به هوش مصنوعی در تلویزیون است. ال‌جی همراه این دستگاه، ریموت جادویی منحصر به فرد خود را نیز ارائه می‌دهد. ۴ ورودی HDMI و ۲ ورودی USB نیز پورت‌های ارتباطی این تلویزیون را تشکیل می‌دهند.

تلویزیون ال‌جی 50NANO80 2021

ال‌جی ۵۰UP7550

در لیست بهترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ۲۰۲۱ می‌توان تلویزیون ۵۰UP7550 ال‌جی را نیز جا داد. این تلویزیون که اکنون با استقبال خیلی خوبی از طرف خریداران روبرو است، امکانات کامل یک میان رده را ارائه می‌دهد. قیمت تلویزیون UP7550 از سری UP، کمتر از تلویزیون NANO80 است که البته با در نظر گرفتن تفاوت نمایشگر آن‌ها این اختلاف قیمت طبیعی است. تلویزیون‌های سری UP جایگزین تلویزیون‌های سری UN سال ۲۰۲۰ هستند که تغییراتی به خود دیده‌اند. تلویزیون ۵۰UP7550 با طراحی زیبا و استاندارد برای قرارگیری در بیشتر محیط‌ها مناسب است. این مدل در نمایشگر LED، تصاویر را با وضوح زیبای ۴K به نمایش می‌گذارد. پردازشگر تصویر پیشرفته این مدل به کمک هوش مصنوعی، تصاویر کم‌کیفیت را ارتقاء می‌دهد. پشتیبانی از فرمت‌های HDR در ایجاد تصاویری زیباتر تاثیرگذار خواهد بود. این تلویزیون همچنین از طریق ۲ بلندگوی صوتی، ۲۰ وات صدا را انتشار می‌دهد. این دستگاه بر پایه‌ی سیستم عامل webOS، امکانات هوشمند گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. تشخیص صدای هوشمند از بهترین امکانات تلویزیون برای مدیریت راحت‌تر آن است. ال‌جی همراه این تلویزیون نیز ریموت جادویی خود را ارائه می‌دهد. ۲ ورودی HDMI و ۱ ورودی USB مهم‌ترین پورت‌های ارتباطی تلویزیون هستند.

ال‌جی 50UP7550

سامسونگ ۵۰AU7000

تلویزیون ۵۰AU7000 از بهترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ۲۰۲۱ متعلق به برند سامسونگ است. این تلویزیون که در پایین‌ترین رده‌بندی تلویزیون‌های سری کریستالی سامسونگ قرار می‌گیرد طراحی زیبایی دارد. سامسونگ با رویکردی جدید، ضخامت بدنه تلویزیون‌های ۲۰۲۱ را به طرز چشمگیری کاهش داده است. با وجود این‌ها باید گفت که طراحی نخستین فاکتوری خواهد بود که افراد را برای خرید تلویزیون ۵۰AU7000 ترغیب خواهد کرد. AU7000 در نمایشگر LED خود، از وضوح ۴K در نمایش تصویر پشتیبانی می‌کند. رنگ‌های خالص و پشتیبانی از فرمت‌های جدید HDR در خلق تصاویری طبیعی‌تر در این تلویزیون موثر واقع می‌شوند. این تلویزیون ۵۰ اینچ نیز با برخورداری از دو اسپیکر، ۲۰ وات صدای کلی را انتشار می‌دهد. تعامل با سیستم عامل ویژه‌ی تلویزیون‌های سامسونگ که تایزن نام دارد برای طیف گسترده‌ی کاربران آسان و بدون دردسر است. با اتصال به اینترنت در این تلویزیون می‌توان به انواع برنامه‌ها و سرویس‌های آنلاین دسترسی داشت. این مدل از ۳ ورودی HDMI و ۱ ورودی USB بهره‌مند شده است. اختلاف قیمت تلویزیون ۵۰AU7000 با ۵۰UP7550 خیلی جزئی است. در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید بابت کدام مشخصه‌ی تلویزیون، هزینه بیشتر یا کمتری پرداخت کنید.

سامسونگ 50AU7000

سامسونگ ۵۰TU8500

تلویزیون ۵۰TU8500 که به دسته‌بندی تلویزیون‌های میان رده‌ی سال ۲۰۲۰ سامسونگ تعلق می‌یابد همچنان در بین پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچ بازار قرار می‌گیرد و در واقع می‌توان آن را به دسته‌بندی بهترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ۲۰۲۱ نیز اضافه کرد. این تلویزیون در زمینه‌ی طراحی، کمی متفاوت‌تر از تلویزیون‌های این لیست ظاهر می‌شود و بجای پایه‌های دو شاخه رایج از پایه‌ی مرکزی برخوردار است. تصور ما بر این است که طراحی زیبا، دلیل خوبی برای استقبال خریداران از این تلویزیون ۵۰ اینچ بوده است. این تلویزیون با نمایشگر کریستال، کیفیت تصویر خیلی خوبی را ارائه می‌دهد. تصاویر با وضوح ۴K در تلویزیون برای نمایش جزئیات به حد کافی خوب هستند. در کنار این‌ها، تکنولوژی‌های پیشرفته تصویر و پشتیبانی از فرمت‌های جدید HDR در ایجاد تصاویری طبیعی‌تر موثر هستند. این تلویزیون نیز از طریق سیستم صوتی ۲.۰ کاناله، ۲۰ وات صدا را ایجاد می‌کند. سامسونگ ۵۰TU8500 مبتنی بر سیستم عامل تایزن، امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. انواعی از اپلیکیشن‌های مختلف را می‌توانید در تلویزیون بارگیری کرده و آن را به فضای سرگرمی خود تبدیل کنید. دستیار صوتی Bixby از بهترین امکانات اسمارت تلویزیون برای مدیریت راحت آن است. ۳ پورت HDMI و ۲ ورودی USB نیز مهم‌ترین پورت‌های ارتباطی این تلویزیون را شامل می‌شوند. طبیعی است که قیمت این مدل مقداری بیشتر از تلویزیون‌های سری ۷ سامسونگ همچون ۵۰AU7000 سال ۲۰۲۱ باشد.

سامسونگ 50TU8500

سونی ۴۹X8000H

در لیست بهترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ۲۰۲۱، تلویزیون ۴۹X8000H متعلق به برند سونی را به عنوان آخرین مدل از این لیست به شما معرفی خواهیم کرد. همانطور که از مدل نامبری این تلویزیون پیداست به دسته‌بندی تلویزیون‌های ۴۹ اینچ بازار اضافه می‌شود اما حتماً تعجب می‌کنید که آن را در این لیست قرار دادیم. واقعیت این است که تلویزیون‌های ۴۹ اینچ تفاوت خیلی زیادی با تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ندارند و در واقع کسی بخواهد برای خرید تلویزیون ۵۰ اینچ اقدام کند بخاطر اختلاف جزئی در اندازه نمایشگر منصرف نخواهد شد. تلویزیون ۴۹X8000H بخاطر طراحی شیک، کیفیت تصویر ایده‌آل و امکانات هوشمند گسترده توانسته است به یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های بازار تا به اکنون مبدل شود. تصاویر در نمایشگر این تلویزیون از وضوح زیبای ۴K برخوردار خواهند بود. این دستگاه حتی از جدیدترین فرمت HDR در واقع دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر از جنبه‌ی کیفیت تصویر حتی قابل اعتمادتر از تلویزیون‌های این لیست است البته تلویزیون‌های سونی همیشه بخاطر کیفیت تصویر قابل تقدیر بوده‌اند. ۲ عدد بلندگوی قدرتمند این تلویزیون نیز منتشر کننده‌ی ۲۰ وات صدا هستند که شباهت تلویزیون به بیشتر میان‌رده‌های بازار را لو می‌دهد. سونی ۴۹X8000H مبتنی بر سیستم عامل دوست داشتنی اندروید امکانات خیلی خوبی را ارائه می‌دهد. این تلویزیون را حتی می‌توان از طریق دستیار گوگل مدیریت کرد. این مدل دارای ۴ ورودی HDMI و ۲ ورودی USB است. تلویزیون ۴۹ اینچ سونی X8000H با قیمت بیشتری از تلویزیون‌های این لیست به کاربران عرضه می‌شود.

تلویزیون سونی 49X8000H

بدون شک تلویزیون‌های بیشتری را می‌توان در لیست بهترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ۲۰۲۱ جا داد. در این مطلب در واقع تلویزیون‌هایی را که با تقاضای خرید بیشتری از طرف خریداران روبرو بوده‌اند به شما معرفی کردیم. بخاطر داشته باشید که تلویزیون‌های یاد شده هر کدام مزایای خاص خود را دارند و نمی‌توان با یک رویکرد کلی آن‌ها را بر یکدیگر برتری بخشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو