سقف متحرک رستوران نقطه نجات رستوران ها در دوران پسا کرونا

منبع: فوت و فن

93

1400/9/8

08:19


سقف متحرک رستوران نقطه نجات رستوران ها در دوران پسا کرونا

امروزه و در دوران پسا کرونا برای مردم کشورمان صرف غذا در رستوران هایی که به فضای باز مجهز هستند در الویت قرار دارد.یکی از معیارهای اصلی رستوران داران برای احداث و راه اندازی یک رستوران جدید، معیار فضای باز در مشاعات رستوران می باشد. در این مطلب قصد داریم تا با راهنمایی لازم قبل از خرید سقف متحرک برای رستورانتان، اطلاعات لازم در مورد جزئیات، مشخصات فنی، متریال بکار رفته ، قیمت سقف متحرک پارچه ای و تنوع ساختار نصب در سقف برقی پارچه ای را ارائه نماییم.

چگونه سقف متحرک رستوران سبب افزایش فروش می شود؟

در فصل سرما استفاده از فضای کاملا روباز غیر ممکن و دشوار هست. اما بسیاری از رستوران داران با بهره گیری از سقف متحرک و پنجره های برقی گیوتینی این آپشن رو فراهم کردن که با باز گذاشتن بخش کمی از سقف یا بازگذاشتن اندکی از بالای پنجره گیوتین گردش هوای ملس زمستانی رو برای مهمانانشان فراهم کنند.

قطعا لمس اندکی از نسیم زمستانی برای مشتریانی که لباس زمستانی به تن دارند خالی از لطف نیست. خوشبختانه رستوران دارن زیادی با بهره گیری از این سیستم ها موفق شده اند که میهمانان بیشتری را جذب رستوران هایشان کنند و بالطبع در فصلی که بسیاری از همکارانشان با کاهش فروش مواجه شدند ، همان اندک گروه متقاضی شام بیرون رو به رستوران شان جذب کنند و از کنار این جاذبه رونق خاصی به رستوران شان ببخشند.

اجزا اصلی سقف متحرک

به طور کلی سیستم سقف متحرک را میتوان به سه قسمت اصلی تقسیم کرد:

  • غشاء پارچه ای سقف متحرک:

غشاء مورد استفاده در این نوع سقفها که به پارچه پی وی سی مشهور است در واقع الیاف مقاوم پلی استری هستند که در لایه مرکزی غشاء به صورت تار و پود بهم بافته شده اند و برای محافظت از این الیاف در برابر اشعه uv و سایر شرایط جوی از هر دو سمت از دو لایه غشاء PVC استفاده شده است.که شرکت سایه روشن برای سقفهای متحرک خود از غشاء پی وی سی شرکت مهلر آلمان یا فراری فرانسه استفاده می کند که این غشائها دارای ۵ سال گارانتی می باشند و طول عمر مفید آنها ۴۰ سال می باشد و از دمای منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۷۰ درجه را تحمل میکنند.

  • موتور سقف متحرک:

نوع موتورهای بکار رفته در سقفهای متحرک از نوع موتور توبولار می باشد. پیشنهاد اول سایه روشن موتورهای بکر آلمان هست که این موتورها در خود آلمان تولید می شود واز نظر مهندسین ما کیفیت و ویژگی های کارکردی بی نظیری دارند. بعد از بکر موتورهای سامفی فرانسه هستند که برند معتبر جهانی است و در نهایت موتورهای سایه روشن که توسط تیم فنی و مهندسی ما طراحی شده که نمونه بهینه با  همان ۵سال گارانتی موتورهای آلمانی و فرانسوی می باشد.

  • سازه آلومینیومی سقف متحرک:

در صنعت سقفهای متحرک، این سازه‌ها را از فلزات مختلفی اعم از آلومینیوم، فولاد و … تولید میکنند.

مرغوب ترین نوع  سازه‌ها با طراحی‌ فنی حرفه‌ای و در نظر گرفتن ضخامت مناسب، از بیلت های فابریک و خالص با آلیاژ ۶۰۶۳ آلومینیمی تولید میشوند و در موارد مورد نیاز هسته ای فولادی یکپارچه در میان آن ها در نظر گرفته میشود.

هزینه ساخت سقف متحرک رستوران

امروزه در بازار ایران و ترکیه ما شاهد فروش سقفهای متحرک با رنج قیمتی و کیفیت متفاوت هستیم. عوامل متعددی درقیمت سقف متحرک رستوران دخیل می باشد. میزان تراکم مصرف یراق آلات و اکسسوریها در مساحت مورد نظر، کیفیت آلومینیوم مصرفی، نوع موتور به کار رفته و تعداد موتور مورد استفاده و همچنین نوع پارچه استفاده شده در سقف از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت می باشد. برای براورد دقیق قیمت سقف متحرک ابتدا باید ابعاد و اندازه فضای باز رستوران یا کافی شاپ خود را اندازه گیری نمایید و از طریق تماس با کارشناسان شرکت سایه روشن قیمت نهایی سقف متحرک خود را درخواست نمائید.

مزایای نصب سقف متحرک رستوران

  • داشتن سالن بزرگ رو باز با حداقل ستون گذاری
  • اجرای سقف متحرک سایه روشن به مساحت ۳۰۰ متر مربع بدون ستون مرکزی
  • صد در صد آبند و هوابند برای استفاده در فصول سرد سال
  • استفاده توامان سقف متحرک با دیوارهای شیشه ای موتورایز
  • قابلیت گرم کردن فضای زیر سقف با استفاده از پنجره های گیوتینی
  • تجهیز سقف متحرک به سیستم نورپردازی و بهرهوری از فضای دکوراتیو زیر سقف
  • کنترل همزمان سقف و جداره های متحرک با فشردن یک دکمه
  • مجهز به سنسورهای حساس به باد و نور
  • سازه‌ پارچه‌ای بسیار سبک است و در عین حال مقاومت بالایی دارد

گارانتی سقف متحرک رستوران

همواره بی نیازی محصولات سایه روشن از خدمات پس از فروش بر همه مشتریان سابق، روشن است. با این وجود ما علاوه بر گارانتی ۵ ساله، ۱۵ سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولاتمان را ارائه میکنیم. خدمات سایه روشن در اولین فرصت بعد از تماس شما انجام می پذیرد که برای فضاهای ویژه‌ای نظیر رستوران ها ارسال نیرو به صورت فوری انجام خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو