توییتر می‌خواهد برایتان جشن تولد بگیرد!

منبع: فوت و فن

111

1400/9/8

10:25


توییتر می‌خواهد برایتان جشن تولد بگیرد!

شبکه اجتماعی توییتر روز ۶ جولای قابلیتی را معرفی کرد که کاربران می‌توانند از طریق آن، تاریخ تولد خود را در بخش تنظیمات وارد کنند. بدین طریق تاریخ تولد کاربران در پروفایلشان نمایش داده می‌شود. توییتر می‌گوید این ویژگی جدید به افراد اجازه می‌دهد با ارسال توییت‌های مهم تولدت مبارک (#HBD) به مناسبت گرامیداشت روز تولدتان، جشن تولد شما را به طور مؤثرتری جشن بگیرند. با این حال، معرفی این قابلیت تنها به دلیل اهداف همنوع دوستی نبوده است. این قابلیت به شبکه اجتماعی توییتر کمک می‌کند تا تبلیغاتی که بیشتر به درد شما می‌خورند و تبلیغاتی که بیشتر دوست دارید ببینید، شناسایی نماید.

هفته گذشته توییتر روش جدیدی برای انتخاب مخاطبان توسط مارک‌های مختلف منتشر کرد. این روش جدید به مارک‌ها اجازه می‌دهد گروه‌های مختلف کاربران مانند نسل هزاره، افراد مسن، فارغ‌التحصیلان کالج و غیره را انتخاب کنند و تبلیغات خود را تنها برای گروه‌های سنی موردنظر خود بفرستند. توییتر به منظور دسته‌بندی سنی کاربران یا می‌تواند با دقت به تجزیه‌وتحلیل کاربران بپردازد؛ به عنوان مثال سعی کند بفهمد کاربران در مورد چه چیزهایی توییت ارسال می‌کنند، با چه کسانی در تعامل هستند و به چه موضوعاتی علاقه دارند، یا این که به سادگی از آن‌ها بپرسد چه زمانی متولد شده‌اند.
 طبق گفته توییتر، هدف از به دست آوردن تاریخ تولد شما این است که قصد دارد تبلیغات مرتبط‌تری را برای شما بفرستد.

کاربرانی که تاریخ تولد خود را در تنظیمات وارد می‌کنند، می‌توانند انتخاب کنند اطلاعات مربوط به تاریخ تولدشان را چه کسانی ببینند، به عنوان مثال برای عموم قابل‌مشاهده باشد یا برای افرادی که آن‌ها را تعقیب می‌کنند یا فقط محدود به خود کاربر باشد. با این حال، مهم نیست که شما چه سطح از حریم خصوصی را انتخاب کرده‌اید، توییتر از اطلاعات شما برای اهداف بازاریابی استفاده خواهد کرد؛ زیرا یک یادداشت در بخش پشتیبانی پایگاه داده توییتر تأیید می‌کند که این شبکه اجتماعی از تاریخ تولدتان برای نمایش محتوای مرتبط، از جمله تبلیغات استفاده خواهد کرد. با وارد کردن تاریخ تولدتان، نه تنها یک صفحه‌نمایش پر از بادکنک و تبریک در روز تولدتان مشاهده خواهید کرد، بلکه خودتان را یک هدف راحت‌تر برای مقاصد بازاریابی قرار خواهید داد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو