تمام فیلم‌های دنیای مرد عنکبوتی در آینده

تمام فیلم‌های دنیای مرد عنکبوتی در آینده


منبع: فوت و فن

221

1400/9/9

10:42


تمام فیلم‌های دنیای مرد عنکبوتی در آینده

حدود ده فیلم از دنیای مرد عنکبوتی در حال توسعه هستند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما این ده فیلم از دنیای مرد عنکبوتی که محصول کمپانی مارول و همچنین سونی است را معرفی کنیم.

مرد عنکبوتی و کاراکترهای مرتبط به آن قرار است در طی چند سال آینده، حضور پر رنگی بر روی پرده سینماها داشته باشند و این اتفاق نیز به لطف گسترش همکاری تولید بین کمپانی مارول استودیو و سونی پیکچرز رخ داده است. گرچه پیتر پارکر برای دهه‌ها یک ابرقهرمان نمادین بوده است اما در اواخر دهه ۲۰۱۰ میلادی، این ابرقهرمان، درخشندگی و تمایز زیادی در بین فرهنگ عامیه کسب کرده است. مرد عنکبوتی با وجود مرگش در فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War)، نقطه برجسته فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) بوده است. انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) به فیلمی برجسته در سال ۲۰۱۸ تبدیل شد و فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) نیز تام هولند را به سفری به دور اروپا برد.

به لطف قرارداد و توافق بی سابقه بین کمپانی مارول و سونی، مرد عنکبوتی با نقش‌آفرینی تام هولند در دنیای سینمایی مارول ماندگار خواهد بود. با این حال، کمپانی سونی همچنان حقوق ساخت فیلم بر اساس دیگر کاراکترهای دنیای مرد عنکبوتی را در دست خواهد داشت. این کمپانی قصد دارد تا کاراکترهای دوست و دشمن مرد عنکبوتی را به دنیای سینما بیاورد و فرایند این کار نیز از فیلم ونوم (Venom) در سال ۲۰۱۸ شروع شده است.

در کنار فیلم‌های مرد عنکبوتی که در حال تولید هستند، چندین نسخه فرعی از این دنیای عنکبوتی در حال توسعه است. در ادامه مطلب این فیلم‌های دنیای عنکبوتی را شاهد خواهید بود.

فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage)

این فیلم، دنباله فیلم ونوم سال ۲۰۱۸ است. این فیلم قرار بود تا در سال ۲۰۲۰ بر روی پرده سینماها اکران گردد اما گسترش ویروس کرونا و تبعات آن سبب شد تا تاریخ اکران این فیلم بارها دچار تغییر شود و این فیلم در نهایت قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر سال ۲۰۲۱ بر روی پرده سینماها اکران گردد. فیلم ونوم با بازی تام هاردی در نقش ادی راک یا ونوم است. ونوم به عنوان نقطه برجسته دنیای سینمایی سونی شناخته می‌شود. در فیلم ونوم ۲، ونوم به مقابله با سیمبیوتی دیگر به نام کارنیج با بازی وودی هارلسون می‌رود. با توجه به قرارداد تام هاردی برای ساخت سه فیلم از کاراکتر ونوم، احتمال ساخت ونوم ۳ نیز وجود دارد و با به موفقیت دست یافتن فیلم دوم ونوم، این احتمال در سال‌های آینده به واقعیت تبدیل خواهد شد.

کارگردانی فیلم ونوم سال ۲۰۱۸ در دستان روبن فلیچر بوده است و فیلم ونوم ۲ را نیز اندی سرکیس برعهده خواهد داشت. اندی سرکیس قرار است تا یک درون مایه روشن‌تر را وارد این فیلم کند. ادی راک با یک قاتل سریالی به نام سلتوس کسدی در زندان ملاقات می‌کند و در نهایت نیز این قاتل میزبانی برای یک سیمبیوت به نام کارنیج می‌شود. میشل ویلیامز نیز قرار است بار دیگر نقش ان را به تصویر بکشد. دیگر بازیگران فیلم نیز نائومی هریس در نقش شریک و استیون گراهام در نقش مولیگان است.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home)

در حال حاضر، هیجان و انتظار زیادی برای سومین فیلم مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول با بازی تام هولند وجود دارد. عنوان این فیلم، مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، هست. با اینکه برای مدتی بسیار کوتاه همکاری کمپانی سونی و مارول قطع شده بود اما در نهایت، این کمپانی‌ها مشکلات را حل کردند و سومین فیلم مرد عنکبوتی قرار است در ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ اکران گردد.

این فیلم، ادامه اتفاقات فیلم قبلی را در پیش می‌گیرد. پیتر پارکر به دنبال دکتر استرنج است و از او می‌خواهد تا با اجرای یک طلسم، کاری کند تا جهانیان هویت فاش شده او را فراموش کنند. بر خلاف هشدارهای وانگ، دکتر استرنج با انجام این کار موافقت می‌کند اما پیتر پارکر طلسم را بر هم می‌زند و یک توده بزرگ از دیوانگی چند جهانی را شکل می‌دهد. در این فیلم، حضور دکتر اکتاپوس با بازی آلفرد مولینا از سه‌گانه قبلی مرد عنکبوتی به کارگردانی سم ریمی و همچنین حضور الکترو با بازی جیمی فاکس از فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ تایید شده است. تریلر منتشر شده برای این فیلم، اشاراتی نیز به حضور کاراکترهایی همچون سندمن و لیزارد داشته است. علاوه بر این، شایعاتی نیز در مورد حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد، بازیگران قبلی نقش مرد عنکبوتی و همچنین حضور چارلی کاکس در نقش دردویل منتشر شده است.

فیلم سوم مرد عنکبوتی قرار است بار دیگر به کارگردانی جان واتس باشد و دیگر بازیگرانی که قرار است در این فیلم حضور داشته باشند شامل ام جی با بازی زندیا، ند لیدز با بازی جیکوب باتالون، عمه می با بازی ماریسا تومی و هپی هوگان با بازی جان فاورو است.

فیلم موربیوس (Morbius)

کمپانی سونی در حال توسعه تعدادی فیلم اکشن زنده از کتاب‌های کمیک مرد عنکبوتی است و قرار است دنیای سینمایی خود متشکل از شرورهای دنیای مرد عنکبوتی را در ادامه فیلم ونوم خلق نماید. فیلم موربیوس، از جمله این فیلم‌ها است. جرد لتو قرار است نقش موربیوس را در این فیلم به تصویر بکشد. مت اسمیت در نقش لوشیاس کراون و تایریس گیبسون در نقش سایمون استرود از جمله دیگر بازیگران فیلم هستند. این فیلم را دنیل اسپینوزا کارگردانی خواهد کرد.

فیلمبرداری فیلم موربیوس در فوریه سال ۲۰۱۹ آغاز شده بود تا در سال ۲۰۲۰ بر روی پرده سینماها اکران گردد اما مشکلاتی در تولید فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا سبب شد تا تاریخ اکران فیلم به ۲۸ ژانویه سال ۲۰۲۲ موکول شود. تریلر منتشر شده برای فیلم موربیوس علاوه بر نشان دادن نیم نگاهی از کاراکتر اصلی در این داستان سرمنشا، کاراکتر ولچر با بازی مایکل کیتون را نیز نشان می‌دهد. کاراکتر ولچر قبلا در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه دیده شده و این اولین باری است که کاراکتری از دنیای سینمایی مارول در فیلمی از دنیای سینمایی سونی حضور خواهد داشت.

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی ۲ (Spider-Man: Into The Spider-Verse 2)

کمپانی سونی برنامه‌های بسیار بزرگی برای انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی ۲ دارد. این انیمیشن قرار است توسط خواکیم داس سانتوس به همراه کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون کارگردانی شود. فیل لورد، کریس میلر و دیوید کالاهام قرار است همانند فیلم اول، فیلم‌نامه این انیمیشن را قلم بزنند.

این انیمیشن قرار بود تا در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ اکران شود اما در نهایت، تاریخ اکران آن به ۷ اکتبر سال ۲۰۲۲ موکول شد. هنوز چیز زیادی در مورد داستان و موضوع این انیمیشن در دست نیست اما احتمال می‌رود که این انیمیشن نیز بار دیگر با ماجراجویی‌های جذابی در درون جهان‌های چندگانه همراه باشد. کاراکترهای گوئن استیسی با صداپیشگی هیلی استاینفلد و پیتر بی پارکر با صداپیشگی جیک جانسون در کنار کاراکترهای تازه‌ای همچون مرد عنکبوتی ژاپنی و زن عنکبوتی با صداپیشگی آیزا رای در این انیمیشن حضور خواهند داشت.

فیلم کریون شکارچی (Kraven The Hunter)

به دنبال دومین فیلم ونوم و همچنین فیلم موربیوس، قرار است فیلم کریون شکارچی با نقش‌آفرینی آرون تیلور جانسون ساخته شود. در حال حاضر، این فیلم برای اکران در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. فیلم کریون شکارچی بر اساس داستان کمیک آخرین شکار کریون است و فیلم‌نامه آن توسط ریچارد ونک نوشته شده است. آرت مارکوس و مت هولووی این فیلم‌نامه را بازنویسی کردند و جی سی چندور نیز قرار است کارگردانی آن را در دست داشته باشد.

دیگر فیلم‌های دنیای مرد عنکبوتی سونی

بنابر گزارش‌ها، فیلمی درباره پارتیزانی کمتر شناخته شده به نام نایت‌واچ قرار است به دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی اضافه شود. چئو کوین در سال ۲۰۱۷ برای ساخت این فیلم به خدمت گرفته شده بود. این فیلم قرار است داستان دکتر کوین ترنچ را بازگو کند که شاهد مرگ یک پارتیزان با تکنولوژی پیشرفته است و متوجه می‌شود که این قهرمان مرده در حقیقت نسخه آینده خود او است. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این پروژه در دسترس نیست.

تمام فیلم‌های دنیای مرد عنکبوتی سونی در مورد شرورها و افراد بد نیست. صحبت‌هایی نیز در مورد ساخت فیلمی بر اساس کاراکترهای قهرمانی همچون سیلک و جکپات شده است و احتمال ساخت فیلمی در مورد این کاراکترهای قهرمان زن در دنیای مرد عنکبوتی سونی وجود دارد. مارک گوگنهایم قرار است فیلم‌نامه فیلم جکپات را قلم بزند. به جای یک فیلم، قرار است سریالی بر اساس کاراکتر سیلک ساخته شود که توسط لورن مون توسعه داده خواهد شد. انتظار می‌رود که فیلمبرداری سریال سیلک به زودی شروع شود.

اینها تنها کاراکترهای ابرقهرمان دنیای مرد عنکبوتی سونی نیستند. بنابر گزارش‌ها، توسعه فیلم مادام وب توسط سی جی کلارکسون در جریان است. ساخت این پروژه در سال ۲۰۱۹ تایید شده بود. در سال ۲۰۲۰ خبری مبنی بر کارگردانی فیلمی از سونی / مارول توسط اولیویا وایلد منتشر شد که احتمال می‌رود که این پروژه، فیلم زن عنکبوتی باشد.

انیمیشنی با کاراکترهای زن

به دنبال ساخت انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی ۲، کمپانی سونی خبر از ساخت انیمیشنی نسخه فرعی از این انیمیشن و با کاراکترهایی کاملا زن داد. لورن مونتگومری قرار است سکان‌دار این پروژه باشد و بنابر گزارش‌ها، این انیمیشن قرار است بر روی کاراکترهای اسپایدر گوئن، جسیکا درو یا اسپایدر وومن و سیندی مون یا سیلک تمرکز داشته باشد.

هنوز بسیار زود است تا در مورد داستان و موضوع این انیمیشن صحبت کرد اما احتمال بسیار زیاد این انیمیشن بر روی داستان اسپایدر گوئن و دنیای عنکبوتی او تمرکز خواهد داشت. صداپیشگی کاراکتر اسپایدر گوئن توسط خواننده و بازیگر هیلی استاینفلد انجام شده است. کمپانی سونی پیکچرز با وجود دسترسی به بیش از نهصد کاراکتر از دنیای کمیک، می‌تواند آینده روشنی برای طرفداران مرد عنکبوتی به ارمغان بیاورد. اگر کمپانی سونی و مارول همکاری‌شان را ادامه بدهند، مطمئنا طرفداران شاهد حضور تعداد بیشتری از این کاراکترها بر روی پرده سینماها خواهند بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو