ساخت «Need For Speed 2» در چین

منبع: فوت و فن

117

1400/9/9

11:07


ساخت «Need For Speed 2» در چین

شبکه پخش فیلم چینی جیفلیکس، ۱۹۰۵٫کام و الکترونیک آرتز، در طی پروژه‌ای مشترک با هم همکاری خواهند کرد تا این فیلم را بسازند. این فیلم پروژه‌ای رسمیست و به آن معنی است که بیشتر قسمت‌های فیلم در چین فیلم‌برداری خواهد شد و تعداد زیادی از بازیگران چینی خواهند بود. شرکت‌های هالیوودی اخیرا به همکاری با چین روی آورده و بسیاری از فیلم‌ها را با همکاری شرکت‌های چینی می‌سازند.

فیلم اول «نید فور اسپید» که سال ۲۰۱۴ اکران شد و بر اساس مجموعه بازی‌های محبوب شرکت الکترونیک آرتز به همین نام ساخته شده است، توسط شرکت تاچ‌استون(که متعلق به دیسنی است) توزیع شد و بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در سینماهای جهان فروش کرد؛ ۶۵ میلیون دلار از این فروش فقط در چین بوده است.

شبکه فیلم چینی جیفلیکس و ۱۹۰۵ پیکچرز اخیرا با کمپانی پارامونت در پخش فیلم «ترنسفورمز: عصر انقراض» همکاری کردند. این فیلم در چین بیش از ۳۰۰ میلیون دلار فروخت و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین تبدیل شد. این شرکت چینی که در بیجینگ قرار دارد، در تولید فیلم و طراحی و بازاریابی این فیلم در چین نیز دست داشته است.

بنابر اعلامیه‌ای که این شرکت‌ها منتشر کرده‌اند، لیست عوامل و دست اندرکاران این فیلم در هفته جاری اعلام می‌شود و تولید این فیلم در اواخر امسال آغاز خواهد شد.
مجموعه بازی‌های «نید فور اسپید» شرکت EA، بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه فروخته‌اند و در طی ۲۰ سالی که از انتشارشان می‌گذرد سودی معادل ۴ میلیارد دلار نصیب این شرکت کرده‌اند. امسال بازی یک بازی کنسول و یک بازی موبایل جدید از این مجموعه منتشر می‌شود.
در فیلم نید فور اسپید که کارگردانی آن را اسکات وا بر عهده داشت، ارون پاول(برکینگ بد) ایفای نقش می‌کرد.


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو