آیا بادکش درمانی برای لاغری تاثیر دارد؟ نحوه بادکش درمانی در خانه

آیا بادکش درمانی برای لاغری تاثیر دارد؟ نحوه بادکش درمانی در خانه


منبع: بیتوته

113

1400/9/9

11:30


آیا بادکش درمانی برای لاغری تاثیر دارد؟ نحوه بادکش درمانی در خانه



بادکش درمانی برای لاغری در منزل, مراحل بادکش درمانی لاغری, مزایای بادکش درمانی

بادکش درمانی یکی از روش های طب انرژی درمانی است

 

استفاده از بادکش این بار برای لاغری 

بسیاری از افراد برای درمان بیماری ها از طب سنتی کمک می گیرند. طب سنتی علاوه بر این که روش های مناسب و کار آمدی را برای بهبود بیماری در نظر گرفته، می تواند گزینه ی مناسبی نیز برای کاهش وزن و لاغری باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا یک روش عالی و کار آمد را برای لاغری به شما معرفی کنیم. 

بادکش درمانی چیست؟

یکی از روش های طب مکمل یا طب انرژی درمانی، بادکش درمانی می باشد که برای اولین بار در کشور چین انجام شده است، اما در هند و ایران به صورت سنتی رواج داشته است. 

 امروزه بادکش درمانی از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده  و افراد زیادی به این نوع درمان علاقه نشان داده اند و همچنین از این روش نتیجه مطلوبی نیز گرفته اند. 

 

انرژی مورد نیاز برای چربی سوزی را به بدن باز می گرداند ، بافت هم بند را ازبین برده و مویرگ ها را باز می کند که به همین ترتیب خون رسانی را افزایش داده و در نتیجه به سلول های بدن در رشد ، ترمیم و تسریع متابولیسم کمک خواهد کرد

 

بادکش درمانی برای لاغری و کاهش وزن

بسیاری از افراد برای کاهش وزن و رسیدن به اندام دلخواه، رژیم های مختلفی را امتحان کرده اند اما ممکن است با دنبال کردن این رژیم ها به نتیجه مطلوبی نرسیده باشند. برای اینکه به وزن دلخواه خود برسید می توانید بادکش درمانی را امتحان کنید. این روش علاوه بر اینکه باعث کاهش وزن می شود، به سلامتی سیستم بدن شما نیز کمک شایانی میکند.

 

برای اینکه به اندام دلخواه خود برسید، علاوه بر انجام دادن عمل بادکش، یک رژیم غذایی مناسب نیز داشته باشید. عمل بادکش هدف آن صرفا برای انرژی درمانی بوده و تأثیر آن برای لاغری به این صورت است که هنگامی که  انرژی محدود می شود چربی های اضافه  در بدن تجمع میابد، و با انجام عمل بادکش با ترمیم انرژی، چربی سوزی شروع می شود.

 

سعی کنید در کنار انجام روش باد کش درمانی، سبک غذایی سالم را در اولویت خود قرار دهید و از مصرف غذاهای حاوی چربی های اشباع شده و قند دار پرهیز کنید. در کنار این درمان سنتی، ورزش کردن را فراموش نکنید و در طول روز دو لیتر آب بنوشید. با انجام این کار به روند کاهش وزن خود کمک می کنید. 

 

عوارض استفاده از بادکش درمانی, خواص بادکش درمانی برای لاغری, بادکش درمانی برای لاغری

از بادکش درمانی برای کاهش وزن نیز استفاده می شود

 

چرا برای لاغری از بادکش درمانی استفاده کنیم؟ 

اگر تجمع موضعی چربی، علت چاقی باشد، بادکش با مکانیسم فراخوان خون در ناحیه ی پر چربی در سوزاندن چربی های موضعی تأثیر دارد. بادکش در قسمت پشت قفسه سینه می تواند باعث چربی سوزی آن ناحیه گردد و هم چنین موجب دلگرمی شده، از افسردگی جلو گیری می کند و باعث افزایش متابولیسم بدن می شود. افرادی که بسیار چاق هستند و همچنین کسانی که در قسمت کشاله ران دچار عرق سوزی می شوند، می توانند با انجام بادکش در قسمت داخلی کشاله ران به لاغری آن قسمت کمک کنند. 

 

خواص بادکش درمانی برای لاغری, بادکش درمانی برای لاغری, بادکش درمانی برای کاهش وزن

بادکش درمانی باعث کاهش درد در عضلات خواهد شد

 

انجام بادکش درمانی برای لاغری در منزل 

در ابتدا برای اینکه با استفاده از این روش به نتیجه مطلوب برسید، بخش هایی که لازم است تا لاغر و کوچک شوند را مشخص کنید. این بخش ها معمولا شامل شکم و ران خواهد بود.

 

هنگامی که ناحیه مورد نظر را انتخاب کردید، فنجان های بادکش آن ناحیه را نیز تهیه کنید. هر چه فنجان بادکش کوچک تر باشد، مساحت ناحیه ی انتخاب شده نیز باید کوچک باشد. 

اگر برای اولین بار است که  می خواهید از این روش استفاده کنید، سعی کنید که فشار زیادی بر پوست خود وارد نکنید چرا که ممکن است  هنگامی که این عمل به پایان رسید، پوست شما تاول بزند. 

 

مراحل بادکش درمانی

1- قبل از شروع عمل بادکش درمانی، به حمام بروید و دوش آب گرم بگیرید و از نبود موهای زائد در ناحیه مورد نظر مطمئن شوید.

2- پس از حمام کردن، بدن خود را با حوله به خوبی خشک کنید.

3- ناحیه مورد نظر خود را با کرم سبک و یا روغن گیاهی مرطوب کنید .

4- دقت کنید اتاقی که قرار است در آن عمل بادکش درمانی را انجام دهید، گرم باشد.

5- فنجان های بادکش را طبق دستور العمل های بروشور موجود در محصول گرم کنید.

6- دستگاه مکنده را به پشت فنجان ها وصل کنید.

7- فنجان های بادکش را در ناحیه ی مشخص شده قرار بدهید و هوای بین پوست و فنجان را با چند بار مکش، از بین ببرید.

8- اکنون دستگاه مکنده را از فنجان جدا کنید. در این قسمت فنجان باید بر روی پوست ثابت بماند.

9- در طی یک حرکت دورانی فنجان ها را به سمت چپ و راست تکان دهید تا از خلاء موجود در آن مطمئن شوید. 

10- فنجان ها را به همین ترتیب بر روی ناحیه مورد نظر اعمال کنید.

11- به مدت 10 الی 15 دقیقه صبر کنید.

12- پس از اتمام آن با کشیدن سوپاپ انتهای فنجان، آن هارا به آرامی از پوست بردارید. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که فنجان ها را مستقیما از پوست جدا نکنید، چرا که منجر به صدمه دیدن پوستتان خواهد شد.

13- هنگامی که بادکش ها را برداشتید، پوستتان قرمز خواهد شد. این یک امر کاملا طبیعی بوده و جای نگرانی نیست. 

14- عمل بادکش درمانی را  در طی 12 جلسه انجام دهید و حتما از یکی کرم تسکین دهنده بعد از اتمام جلسات برای ناحیه ای که عمل بادکش را انجام داده اید استفاده کنید. 

 

بادکش درمانی برای کاهش وزن, بادکش درمانی, انواع بادکش درمانی

برخی افراد بعد از بادکش درمانی دچار سرگیجه می شوند

 

روند چربی سوزی در بادکش درمانی چگونه است؟ 

در همان جلسه اول شاهد چربی سوزی خود باشید. به دلیل بهبود گردش خون عمل کاهش وزن سریع تر انجام می شود. در روز بعد شما کمی احساس درد خواهید کرد. همچنین در جلسه 5 -6 شما متوجه بهبودی ظاهر پوست خود خواهید شد و در جلسه 7 -10 می بینید که پوستتان محکم تر شده و چربی های مقاوم به مرور زمان از بین خواهند رفت. 

 

بادکش درمانی چه مزایای دیگری دارد؟

بر اثر درگیر شدن اعصاب حسی بین ماهچیه ها یا بافت پیوندی ، درد های عضلانی به وجود می آید. شما با انجام بادکش می توانید این فشار بر روی عصب ها را از بین برده و باعث تسکین درد خود خواهد شوید.

 

تجمع موادهایی مانند اسید لاکتیک و سایر مواد زائد سلولی در مویرگ های سطی بدن، یکى از علل درد و خستگى در قسمت هاى مختلف بدن می باشد که باعث می شود روند خون رسانی موضعی دچار اختلال شود. این بادکش ها می توانند از طریق ایجاد خلا باعث انبساط عروق سطحی، تجمع در خون و همچنین به افزایش خون رسانی موضعی کمک کند.

 

بنابراین به سلول ها، اکسیژن و غذای بیشتری می رسد  و منجر به رفع درد و خستگی میگردد. افرادی که از درد در ناحیه زانو رنج می برند و همچنین در زانویشان مایع تجمع شده، می توانند با بادکش متناوب این مایع را کم کم از زانوی خود خارج کنند. 

 

سعی کنید برای انجام بادکش در ابتدا از یک متخصص راهنمایی بگیرید. همچنین اگر می خواهید برای رفع تیروئید، از بادکش استفاده کنید حتما زیر نظر یک متخصص این کار را انجام دهید.

 

عوارض استفاده از بادکش درمانی

• ممکن است برخی افراد بعد از بادکش درمانی دچار سرگیجه و سردرد شوند. برخی دیگر دچار حالت تهوع شده و یا عرق کنند.

• برخی نیز در محل قرار گیری فنجان ها احساس درد میکند و ممکن است پس از اتمام درمان، سرگیجه داشته باشند.

• از بین نرفتن جای زخم ها و کبودی یکی دیگر از عوارض بادکش درمانی می باشد .

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو