دستور وزیر ارشاد برای پیگیری وضعیت بازیگر پیشکسوت | این فرامرز صدیقی است؛ هنرمند فرهیخته سینمای ایران

153

1400/9/10

02:25


انتشار تصویری آزاردهنده از شرایط امروز یکی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون و گلایه‌های پرویز پرستویی باعث شد وزیر ارشاد دست به قلم شود و دستور پیگیری فوری شرایط فرامرز صدیقی را صادر کند.

دستور وزیر ارشاد برای پیگیری وضعیت بازیگر پیشکسوت | این فرامرز صدیقی است؛ هنرمند فرهیخته سینمای ایران

گروه سینمایی هنرآنلاین: محمدمهدی اسماعیلی در استوری اینستاگرام خود از پرستویی تشکر کرد و نوشت: «به رئیس سازمان سینمایی و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر دستور رسیدگی داده شد. ان‌شاءالله در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.»

پرستویی پیش‌تر با انتشار تصویری از این روزهای فرامرز صدیقی نوشته بود: «عزیزان هنرمند، خانواده محترم سینما، مردم سینمادوست این عکس کیست؟ شک ندارم خیلی‌های‌تان او را نمی‌شناسید! این عزیز هنرمند، یکی از فارغ‌التحصیلان دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است! یکی از بازیگران خوب تئاتر است! یکی از بازیگران خوب تلویزیون است! یکی از بازیگران خوب سینماست!»

او در بخش دیگری از این یادداشت به سابقه همکاری فرامرز صدیقی در همکاری با کارگردانانی چون علی حاتمی و مسعود کیمیایی در فیلم‌هایی چون «دلشدگان» و «دندان مار» اشاره کرده بود. صدیقی در ۱۳۲۸ در سقز به دنیا آمده و دانش‌آموخته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او فعالیت هنری را سال ۱۳۴۷ با بازی در تئاتر «رستم و سهراب» آغاز کرد.

Faramarz1

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو