چگونه می توان لینکی را در استوری اینستاگرام بدون 10 هزار فالوور قرار داد؟

چگونه می توان لینکی را در استوری اینستاگرام بدون 10 هزار فالوور قرار داد؟


منبع: بیتوته

146

1400/9/10

09:56


چگونه می توان لینکی را در استوری اینستاگرام بدون 10 هزار فالوور قرار داد؟



گذاشتن لینک در استوری با فالور کم, لینک گذاری در استوری اینستاگرام با فالوور کم, چطور در استوری اینستاگرام لینک بزاریم

استوری اینستاگرام قدرت بازاریابی زیادی برای کسب و کارهای کوچک دارند

 

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام بدون 10K فالوور

استوری‌های اینستاگرام برای کسب‌وکارهای کوچک عالی هستند و با داشتن 500 میلیون کاربر فعال استوری روزانه در سراسر جهان، اگر قبلاً از قدرت بازاریابی آنها استفاده نکرده‌اید، ممکن است یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان را از دست بدهید. 

از آنجایی که اینستاگرام فقط یک مکان را برای یک لینک خارجی (بیو) ارائه می‌دهد، یکی از سوالاتی که از زمانی که اینستاگرام گزینه Swipe up را در استوری‌ها عرضه کرد، اغلب از من پرسیده می‌شود، این است:

چگونه می توانم یک لینک به استوری اینستاگرام خود اضافه کنم؟

 

ویژگی اصلی Swipe up فقط برای حساب هایی با بیش از 10000 دنبال کننده یا حساب های تأیید شده (با تیک آبی ) در دسترس است و اگر در یکی از این دو دسته قرار می گیرید، نماد پیوند زنجیره ای را در بالای صفحه استوری خود خواهید دید. برای بقیه ما که هنوز به 10 هزار نفر جادویی نرسیده‌ایم، این که نتوانیم از استوری ‌هایمان لینک بگیریم، می‌تواند واقعاً ناامید کننده باشد. چه به یک وبلاگ جدید باشد یا یک صفحه فروش محصول.

 

البته ما می‌توانیم به مردم بگوییم که از طریق پیوند موجود در بیو ما مراجعه کنند و دعا کنیم که این کار را خواهند کرد. اما یک  swipe up  ساده به سمت بالا برای آنها (و ما) بسیار سریعتر و آسانتر خواهد بود.

 

خوشبختانه، چند گزینه دیگر وجود دارد که می توانیم در حال حاضر در حالی که روی افزایش مخاطبان خود کار می کنیم، استفاده کنیم. بنابراین لازم نیست قبل از افزودن لینک به استوری ها منتظر بمانیم تا 10 هزار دنبال کننده و ویژگی Swipe up داشته باشیم.

 

وقتی ۱۰ هزار فالوور ندارید چگونه به استوری اینستاگرام خود لینک اضافه کنید؟

 

1. از IGTV استفاده کنید

 

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم, گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام بدون 10K فالوور, روش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام برای پیج های با 10000فالور است

 

IGTV پلتفرم ویدیویی طولانی اینستاگرام است. در سال 2018 برای رقابت با یوتیوب از نظر اشتراک‌گذاری ویدیو راه‌اندازی شد، اما هنوز مورد استقبال بسیاری از برندها قرار نگرفته است، به این معنی که شما در شکست دادن رقبا دست بالا را دارید.

 

بهترین چیز در مورد IGTV این است که می توانید در توضیحات خود به یک منبع خارجی لینک دهید! هنگامی که IGTV شما منتشر شد، می توانید از استوری های خود به آن لینک دهید، به این معنی که می توانید بارها و بارها از طریق استوری ها از محتوای ویدیوی خود دوباره استفاده کنید، و به دنبال کنندگان خود فرصت های بیشتری برای کلیک بر روی لینک های خارجی در توضیحات ویدیو بدهید.

 

برای چه کاری باید از IGTV استفاده کرد؟

 

لینک گذاری در استوری اینستاگرام با فالوور کم, چطور در استوری اینستاگرام لینک بزاریم, گذاشتن لینک در story اینستا

برای گذاشتن لینک در استوری با فالور کم می توانید از igtvاستفاده منید

 

هر محتوای ویدیویی طولانی‌تری که به مخاطبان شما مرتبط باشد برای IGTV عالی است. زیبایی اینستاگرام به این معناست که می‌توانید آموزش‌ها یا دموهای محصولات بسیار تولید شده، یا پشت صحنه‌های خام، ویدیوهای ویرایش نشده را به اشتراک بگذارید و واقعاً تنها قانونی که باید به آن پایبند باشید، یادآوری عکاسی در حالت پرتره است.

 

IGTV مخصوصاً برای مشاغل مبتنی بر خدمات عالی است زیرا می‌توانید نکات و توصیه‌هایی را به اشتراک بگذارید، آموزش‌های کوتاه رایگان ارائه دهید و حتی محتوای وبلاگ را با ایجاد یک ویدیوی کوتاه تغییر دهید و همیشه می‌توانید به مردم بگویید پیوند زیر را بررسی کنند تا توجه آنها را به وب سایت خود جلب کنید.

 

2- برچسب خرید اضافه کنید

 

 گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم, گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام بدون 10K فالوور, روش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

با استفاده از برچسب خرید می توانید مخاطب را به محصولات خود هدایت کنید

 

اگر محصولات فیزیکی می فروشید، امیدواریم که در حال حاضر از ویژگی خرید اینستاگرام برای برچسب گذاری عکس های خود استفاده کرده باشید. اما آیا می دانستید که می توانید از استیکرهای خرید در استوری اینستاگرام نیز استفاده کنید؟

استیکرهای خرید اینستاگرام به کسب و کارهای کوچک با کمتر از 10000 فالوور اجازه می دهد تا از طریق استوری های خود ترافیک را به سمت محصولات خود هدایت کنند!

 

برای استفاده از ویژگی خرید در استوری های اینستاگرام، ابتدا باید تأیید شده و محصولات خود را با چند مرحله ساده که در اینجا ذکر شده است تنظیم کنید. هنگامی که تنظیمات اولیه را انجام دادید، شروع کردن برچسب زدن محصولات بسیار ساده است.

• استوری ها را باز کنید و عکس بگیرید، فیلم بگیرید یا چیزی از آلبوم عکس خود آپلود کنید

• روی دکمه برچسب ها ضربه بزنید و برچسب "محصول" را انتخاب کنید.

• یک محصول را از کاتالوگ خود انتخاب کنید.

• برچسب را به هر جایی که نیاز دارید منتقل کنید.

• همچنین می توانید رنگ استیکر را متناسب با رنگ برند خود تغییر دهید.

• استوری خود را منتشر کنید.

 

پس از انتشار، هر کسی که استوری شما را تماشا می‌کند، می‌تواند روی برچسب محصول ضربه بزند تا درباره محصول اطلاعات بیشتری کسب کند و امیدواریم خرید انجام دهد. در حال حاضر این ویژگی فقط برای مشاغلی که محصولات فیزیکی می فروشند در دسترس است، بنابراین اگر یک کسب و کار مبتنی بر خدمات هستید، متأسفانه برای شما مؤثر نخواهد بود.

 

چطور در استوری اینستاگرام لینک بزاریم, گذاشتن لینک در story اینستا, گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم

ویژگی برچسب خرید فقط برای کسانی که محصول فیزیکی می فروشند قابل استفاده است

 

3. برای سوایپ هزینه کنید

 

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم, گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام بدون 10K فالوور, روش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

لینک گذاری در استوری اینستاگرام با فالوور کم

 

مانند همه چیز، اگر بودجه دارید، همیشه می توانید برای تبلیغ استوری اینستاگرام خود هزینه کنید! و با یک آگهی استوری پولی، بدون توجه به تعداد فالوورهایی که دارید، یک گزینه سوایپ به بالا نیز دریافت می کنید.

 

مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام پرداخت برای swipe up به خاطر بسپارید این است که مطمئن شوید استوری را برنامه‌ریزی کرده‌اید. شما می‌توانید استوری های حداکثر 15 ثانیه را تبلیغ کنید و مهم است که یک call to action (CTA) قوی داشته باشید تا افراد را تشویق کنید که به‌جای سوایپ کردن به داستان بعدی در فید، انگشت خود را به سمت بالا بکشند.

 

اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد هیچ استوری را تبلیغ کنید که در آن @ شخصی را ذکر کرده اید یا از فیلترها استفاده کرده اید و همچنین محدودیت هایی برای برخی دیگر از ویژگی های برنامه وجود دارد.

 

با این حال، می‌توانید از نظرسنجی‌ها در پست‌های تبلیغاتی استفاده کنید، بنابراین ارزش این را دارد که به این فکر کنید که چگونه می‌توانید آن را در استوری خود بگنجانید.

همه این استوری ها توجه را به عملکرد کشیدن انگشت جلب کرده‌اند تا بینندگان خود را به انجام اقدامات لازم به جای پرش به داستان بعدی ترغیب کنند.

 

4- یک استوری اینستاگرام را تبلیغ کنید

 

لینک گذاری در استوری اینستاگرام با فالوور کم, چطور در استوری اینستاگرام لینک بزاریم, گذاشتن لینک در story اینستا

پیج های کوچک می توانند برای تبلیغ استوری اینستاگرام خود هزینه کنند

 

می‌توانید استوری های فعالی را تبلیغ کنید که در هایلایت های شما بایگانی شده‌اند.

 

برای تبلیغ یک استوری فعال:

• به پروفایل خود بروید.

• برای دسترسی به استوری خود، روی عکس نمایه خود ضربه بزنید.

• در پایین استوری، 3 نقطه را مشاهده خواهید کرد، روی آنها ضربه بزنید و سپس روی Promote ضربه بزنید.

• جزئیات تبلیغات خود را با تنظیم مخاطب (که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید)، بودجه و مدت زمان (مدت زمانی که می خواهید آن را تبلیغ کنید) پر کنید.

• پس از تکمیل این جزئیات، روی Next ضربه بزنید.

• برای تکمیل تبلیغات خود، روی Promote ضربه بزنید.

 

استوری های تبلیغاتی تا زمانی که مدت زمان را تنظیم کرده اید اجرا می شوند، نه فقط 24 ساعت معمولی، اما استوری فعال در نمایه شما پس از 24 ساعت منقضی می شود.

 

5- ایجاد تبلیغات استوری در ads manager

 

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام بدون 10K فالوور, روش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام, گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام اخیرا برای پیج های با فالور کم فعال می شود

 

اگر بودجه ای برای تبلیغ استوری های خود دارید، این بهترین راه برای به دست آوردن پول نقد است. ایجاد تبلیغات استوری در مدیر تبلیغات به این معنی است که می توانید استوری خود را در استوری های فیس بوک و مسنجر نیز بدون نیاز به بودجه اضافی یا خلاقیت نشان دهید.

 

استفاده از مدیر تبلیغات برای ایجاد تبلیغات استوری خود همچنین به شما کنترل بهتری بر هدف گذاری می دهد، بنابراین می توانید واقعاً افرادی را که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید با لیزر هدف قرار دهید (و دوباره هدف گیری کنید).

 

هنگامی که تصاویر را تنظیم کردید، ایجاد تبلیغات استوری بسیار ساده است و می‌توانید به داده‌های عمیق دسترسی داشته باشید، بنابراین می‌توانید نتایج را تجزیه و تحلیل کنید، ببینید پول شما کجا رفته و آزمایش و بهینه‌سازی را برای دریافت بهترین نتایج انجام دهید.

 

گردآوری: بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو