چگونه می توانم لب هایم را بدون تزریق حجیم کنم؟ (حجم دهنده لب)

چگونه می توانم لب هایم را بدون تزریق حجیم کنم؟ (حجم دهنده لب)


منبع: بیتوته

193

1400/9/10

09:57


چگونه می توانم لب هایم را بدون تزریق حجیم کنم؟ (حجم دهنده لب)



حجم دهنده لب بالم, حجم دهنده لب دائمی, ارایش برای حجم دهنده لب

انواع حجم دهنده لب

 

حجم دهنده لب و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید

حجم دهنده لب یا به شکل رژ لب و برق لب تولید می شود یا به صورت مکانیکی هستند که با ایجاد مکش روی لب ، لب ها را به صورت موقت حجیم تر می کنند. 

برخی خانم ها دوست دارند لب های پرحجمی داشته باشند و بزرگ بودن لب ها را نشانه زیبایی بیشتر می دانند. به همین دلیل روش ها و انواع حجم دهنده لب وارد بازار شده اند. البته استفاده از حجم دهنده لب یک روش بسیار ساده است که ضمن حفظ حالت طبیعی ، لب های شما را بزرگتر نشان میدهد و نیازی نیست برای یک شب مهمانی یا مجلس با صرف هزینه زیاد از حجم دهنده لب دائمی یا تزریق فیلر و چربی استفاده کنید.

 

البته قابل توجه است که روش های حجم دهنده لب دائمی صرفا یک اصطلاح است و معمولا ماندگاری تزریق ژل حدود 6 ماه تا 1 سال و تزریق چربی حداکثر تا 3 سال ماندگاری دارد و برای دائمی بودن باید هر چند وقت یک بار تمدید شوند. 

 

روش کار حجم دهنده لب گیاهی

قبل از استفاده از این محصولات همیشه مقداری از آن را روی دست تست کنید که مطمئن شوید حساسیتی به مواد استفاده شده در آن ندارید. 

 

در فرمول محصولات حجم دهنده لب گیاهی از عصاره های گیاهی مثل منتول ، وینترگرین ، زنجبیل و کپسایسین استفاده می شود. انواع حجم دهنده لب گیاهی باعث ایجاد التهاب پنهان در پوست لب شده و باعث ایجاد تورم موضعی در لب ها همراه با حس سوزن سوزن می شوند و گردش خون را به لب ها افزایش داده و به صورت موقت لب ها را بزرگتر می کند.

 

البته از آنجا که فرمولاسیون دقیق این محصولات باعث حفظ رطوبت لب ها می شود در نتیجه اثری از التهاب یا  قرمزی در اطراف لب ها مشاهده نخواهید کرد البته به شرطی که هنگام استفاده از  حجم دهنده لب گیاهی دقت کافی را داشته باشید و آن را به اطراف لبتان نکشید.

 

حجم دهنده لب گیاهی به صورت رژ لب یا برق لب تولید می شود و شما میتوانید به سادگی در کل روز از آن استفاده کنید. 

خوشبختانه حجم دهنده لب گیاهی عوارضی ندارد و فقط احساس سوزش خفیفی دارید که به سرعت از بین می رود. 

 

روش طب سنتی حجم دهنده لب, بهترین حجم دهنده لب, حجم دهنده لب

روش استفاده از حجم دهنده لب

 

روش استفاده از حجم دهنده لب

لب هایتان را قبل از آرایش لایه برداری کنید. لب هایی نرم و بدون پوسته خیلی بهتر آرایش شده و حجم می گیرند. قبل از استفاده از حجم دهنده بهتر است از پرایمر برای پیشگیری از خشک شدن لب ها و مرطوب کردن لب ها استفاده کنید. پرایمر باعث می شود رنگ لبتان روشن تر شده و خطوط لب هموارتر به نظر برسند. 

 

از یک مداد لب استفاده کنید و دور تا دور خط بیرونی لبتان را خط بکشید که پرایمر را بیرون از لب ها نزنید و اطراف لبتان ورم نکند. 

حجم دهنده را روی لب ها بکشید و صبر کنید تا خشک شود. 

زمانی که خشک شد و حس سوزش از بین رفت می توانید از رژ لبتان استفاده کنید. 

 

انواع حجم دهنده لب

حجم دهنده های لب را در انواع مختلف برای تمام سلیقه ها تولید می کنند :

 

بالم حجم دهنده لب

بالم حجم دهنده لب ظاهری شبیه تمام بالم لب های دیگر دارد ولی حالتی سرد روی لب ایجاد میکند. شما میتوانید از این بالم قبل از رژ لب استفاده کنید یا به تنهایی به عنوان یک مرطوب کننده لب حجم دهنده از آن استفاده کنید تا لب هایی نرم و صاف و حجیم داشته باشید. 

 

رژ حجم دهنده لب, بهترین کرم حجم دهنده لب, بهترین راه برای حجم دهنده لب

حجم دهنده لب مکانیکی

 

برق لب حجم دهنده 

 برق لب به دلیل مایع بودن و خاصیت براق کننده بهتر می تواند لب های شما را  حجیم نشان دهد. انعکاس نور روی برق لب حجم دهنده باعث می شود که لب ها برجستگی بیشتری نشان دهند.

 

رژ لب حجم دهنده 

رژ لب حجم دهنده حالتی براق دارد و باعث آبرسانی بهتر به لب ها شده و شیارهای داخل لب را پر می کند و باعث می شود لب های شما پرتر به نظر برسد و از آن جا که رنگی هستند نیاز به استفاده محصولات دیگر روی آن ها نیست. 

 

حجم دهنده لب خانگی 

 شما میتوانید از فرمول های مختلف برای تهیه حجم دهنده لب خانگی استفاده کنید. 

1 قاشق چایخوری پودر داچین + چند قطره اسانس نعنا و مقداری کره چیا برای خمیری کردن مواد را مخلوط کرده و قبل از زدن رژ این این حجم دهنده لب خانگی استفاده کنید و بعد از این که احساس سوزش از بین رفت پودر دارچین را به آرامی با یک دستمال کاغذی بردارید و سپس رژ بزنید. 

 

حجم دهنده لب بالم, حجم دهنده لب دائمی, ارایش برای حجم دهنده لب

وکیوم حجم دهنده لب

 

وکیوم لب 

این دستگاه ها دارای سری های قابل شستشو هستند و با استفاده از سیستم مکش لب ها را به صورت موقت و تا چند ساعت حجیم تر می کنند. دستگاه خانگی حجم دهنده لب با برق و باطری کار می کند و برخی نمونه ها دستی هستند و پلاستیک سلیکونی را روی لب ها قرار داده و با دست دیواره هایش را فشار می دهد و رها می کنید تا حجم دهنده روی لب بچسبد و مکش ایجاد کند. 

 

روغن حجم دهنده لب 

روغن حجم دهنده لب معمولا ترکیبی از روغن خراطین و زالو است و اگر به صورت مداوم روی لب ها استفاده شود ، خونرسانی به لب ها را ا فزایش داده و در نتیجه حجم لب ها را بیشتر می کند. معمولا ترکیبی از روغن حجم دهنده لب همراه با وکیوم لب میتواند اثرگذاری بهتری داشته باشد. 

 

گردآوری : بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو