از روی خطوط کف دستتان، آینده را ببینید!

منبع: فوت و فن

106

1400/9/10

11:01


از روی خطوط کف دستتان، آینده را ببینید!

بیایید با هم روراست باشیم، همه ما روزانه چندین مرتبه نگاهمان به کف دستانمان می‌افتد؛ اما کدام یک از ما از دیدن آن‌ها شگفت‌زده می‌شویم؟ در‌ حالی ‌که اگر می‌دانستیم این دو عضو مهم بدن می‌توانند چه اسرار ارزشمندی را در مورد آینده و سرنوشتمان به ما بگویند قطعاً حیرت زده می‌شدیم.

خوب چرا که نه؟ چرا یکی از مهم‌ترین اسرار کشف نشده جهان کف دستان ما نباشد؟

یک خانم بر این باور است که جواب این معما را پیدا کرده و برای گفتن اسرار زندگی عاطفی‌تان فقط به دست راست شما نیاز دارد.

الن گلدبرگ (Ellen Goldberg)، روان درمانگر و عارف، بر این باور است که تمام اسرار موجود در سرنوشت و آینده زندگی عاطفی شما روی کف دستانتان نوشته شده است.

دو خط در کف دستان شما وجود دارد که باید پیدایشان کنید. اولی خط زندگی شماست.

این خط از بین انگشت اشاره و شست شما عبور کرده و به مچ دستتان ختم می‌شود.

خط (یا خطوط) دوم خط عشق شماست. این خط در کنار خط زندگی قرار گرفته و ممکن است بیشتر از یکی باشد.

برای قسمت هیجان انگیز ماجرا آماده‌اید؟ اگر جوابتان مثبت است یک خودکار بردارید و روی خطوطی که در کف دستتان پیدا کرده‌اید، بکشید.

خطی که می‌کشید باید از سمت خط عشق به سمت خط زندگی باشد، بیشتر تمرکز خود را بر روی پیدا کردن نقاط ابتدایی و انتهایی این خطوط بگذارید. حالا جواب معمای زندگی عاطفی شما پیش روی چشمانتان قرار گرفته است.

محلی که این خطوط به هم می‌رسند یا به عبارتی یکدیگر را قطع می‌کنند، همان جایی است که عشق واقعی شما وارد زندگی‌تان خواهد شد.

اگر خط عشق در نیمه پایینی دستتان قرار دارد، هنوز باید منتظر بمانید. اما اگر این خط در نیمه بالایی دست شما قرار گرفته باشد، بخت با شما یار است؛ زیرا نباید مدت زمان زیادی را در انتظار پیدا شدن عشق حقیقی‌تان باشید.

طبق گفته گلدبرگ هرچه این خط به خط زندگی شما نزدیک‌تر باشد، رابطه شما صمیمی‌تر خواهد بود. بهترین حالت زمانی اتفاق می‌افتد که تنها یک خط وجود داشته باشد، این بدین معناست که شما یک رابطه طولانی و پایدار خواهید داشت.

اگر خط عشق شما به انگشت شستتان نزدیک‌تر است، باید حواستان را بیشتر جمع کنید.

این بدان معنی نیست که شما گرفتار یک عشق کودکانه و کوتاه مدت شده‌اید. معنی آن این است که شما بیشتر تحت تأثیر حرف دوستان و خانواده قرار دارید.

از نظر گلدبرگ بررسی خطوط هر‌ دو دست بسیار مهم است، زیرا خطوط موجود در کف دست چپتان سرنوشت و افراد اثر‌گذار بر‌ روی آن را به شما نشان خواهد داد، در ‌حالی که خطوط ایجاد شده در کف دست راستتان نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید بر ‌روی دیگران تأثیرگذار باشید. پس با نگاه کردن به کف هر ‌دو دستتان خواهید دانست که شریک آینده زندگی شما چگونه خواهد بود.

وی می‌گوید ممکن است شما یا شریک زندگی‌تان خطوط زیادی روی کف دستتان نداشته باشید یا نتوانید این خطوط را بخوانید. با این حال، نگران نباشید. اگر این خطوط را ندارید بدین معنی نیست که عاشق نمی‌شوید. کافی است صبور باشید و منتظر بمانید.

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو