کیلید در کوتاه‌ترین زمان شما را خانه‌دار می‌کند

کیلید در کوتاه‌ترین زمان شما را خانه‌دار می‌کند


منبع: روزیاتو

130

1400/9/10

11:32


کیلید در کوتاه‌ترین زمان شما را خانه‌دار می‌کند

کیلید در کوتاه‌ترین زمان شما را خانه‌دار می‌کند

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در گذشته هر زمان صحبت از آپارتمان های کوچکتر از ۶۰ متر به میان می آمد ذهن هر شهروندی به سمت افرادی که برای اشتغال از شهرستانها به تهران مهاجرت می کردند و حتی دانشجویانی که برای ادامه تحصیل چند سالی را در تهران به سر میبردند سوق می یافت به همین دلیل به صراحت می توان گفت که عمده متقاضیان خرید آپارتمان ۴۰ متری در تهران تا ۶۰متری را این افراد تشکیل میدادند.

اما با افزایش غیرقابل‌کنترل قیمت خرید و اجاره مسکن هنجارهای جامعه نیز بسیار تغییر کرده و حتی متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان ۴۰ متری در تهران تا آپارتمان‌های ۶۰ متری نیز تغییریافته‌اند زیرا با افزایش چشمگیر قیمت‌ها قدرت خرید و اجاره شهروندان به‌شدت کاهش‌یافته و تأمین مسکن به دغدغه‌ای اساسی برای خانوارها تبدیل شده است.

افزایش قیمت خرید آپارتمان در سال‌های اخیر به‌گونه‌ای بوده است که بر پایه آمارها و داده‌های بانک مرکزی در مهرماه سال جاری بالاترین متوسط قیمت یک مترمربع واحد مسکونی مربوط به منطقه ۱ شهرداری تهران به میزان ۶۹۶۷۰۲ هزار ریال و کمترین متوسط قیمت یک مترمربع واحد مسکونی مربوط به منطقه ۱۸ شهرداری تهران معادل ۱۵۱۴۴۱ هزار ریال بوده است و متوسط قیمت خریدوفروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۳/۳۱۶ ریال بوده که این ارقام نشان‌دهنده شرایط نامساعد خریدوفروش مسکن در کلان‌شهر تهران است.

قیمت بالای خریدوفروش واحدهای مسکونی در سال‌های اخیر به‌گونه‌ای بوده است که علاوه بر دانشجویان و مهاجران به تهران به‌منظور اشتغال بسیاری از خانه اولی‌ها و زوج‌های جوان نیز به اجاره و خرید آپارتمان ۴۰ متری در تهران تا آپارتمان‌های ۶۰ متری سوق یافته‌اند تا حتی با خرید و اجاره آپارتمانی هرچند کوچک اقدام به تهیه سرپناه موردنیاز خود و خانواده کنند.

این در حالی است که علاوه بر قیمت بالای واحدهای مسکونی در کلان‌شهر تهران یکی از علل اصلی گرایش شهروندان به اجاره و خرید آپارتمان ۴۰ متری در تهران و حتی آپارتمان‌های تا ۶۰ متر جلوگیری از زندگی در مناطق حاشیه‌ای شهر تهران است زیرا متقاضیان باتوجه‌به افزایش چشمگیر قیمت‌ها یا باید تن به خرید و اجاره آپارتمان‌های با متراژ کوچک را دهند و یا باید عطای زندگی در مناطق مناسب شهر تهران را به لقای آن بخشیده و اقدام به خرید و اجاره آپارتمان‌های با متراژ بالاتر در مناطق حاشیه‌ای شهر کنند که البته در این صورت دسترسی به امکانات مناسب برای آنها دشوار خواهد بود.

در چنین حالتی بسیاری از شهروندان تلاش می‌کنند تا با اجاره و خرید آپارتمان ۴۰ متری در تهران و حتی ۶۰ متری از تمرکز امکانات در اطراف خود استفاده کرده و دغدغه‌ای را دراین‌رابطه نداشته باشند.

گرایش شهروندان به اجاره و خرید آپارتمان‌های با متراژ کم در سال‌های اخیر به‌گونه‌ای بوده است که بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی بانک مرکزی در مهرماه سال جاری تعداد واحدهای مسکونی معامله شده باتوجه‌به سطح زیربنای واحدهای مسکونی ۵۰ تا ۶۰ متری سهم ۰/۱۶ درصد از معاملات را داشته که این میزان خرید آپارتمان ۴۰ متری در تهران را نیز شامل می‌شود. باتوجه‌به این آمارها واحدهای مسکونی با سطح زیربنای کمتر از ۸۰ مترمربع ۴/۵۷ درصد از معاملات انجام شده در مهرماه را به خود اختصاص داده که این میزان نشان‌دهنده قدرت خرید پایین شهروندان و همچنین قیمت بالای مسکن است.

حال باتوجه‌به موارد ذکر شده اگر شما هم تمایل به اجاره و خرید آپارتمان متری در تهران و حتی آپارتمان‌های با متراژ کم را دارید بهتر است که به‌جای مراجعه به آژانس‌های املاک مختلف و بازدیدهای پیوسته با چند کلیک ساده به مشاهده فایل‌های آگهی شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید با ذکر نام محله و متراژ مدنظر پرداخته تا با بازدید غیرحضوری شمار بیشتری از واحدهای مسکونی گزینه‌ای متناسب با خواسته و بودجه خود را بیابید.

علاوه‌برآن شما با استفاده از بخش بلاگ این سامانه می‌توانید اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص مناطق مختلف شهر تهران کسب کرده و محله‌ای مطلوب را برای زندگی خود و خانواده بیابید در همین خصوص امروز نیز به بررسی دو محله جذاب تهران سری می‌زنیم تا با معرفی امکانات و شرایط زندگی در آنها کمکی برای انتخاب مناسب شما باشیم.

یکی از محله‌هایی که به گشت‌وگذار در آن می‌پردازیم از محله‌های محبوب شمال غرب تهران و منطقه ۵ شهرداری است که به دلیل باغ‌های توت فراوان از شهرت بسیاری برخوردار بوده و بسیاری از علاقه‌مندان به اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا زندگی می‌کنند که هنوز هم بقایایی از باغ‌های زیبای توت را می‌توان در آن مشاهده کرد.

همان‌طور که گفته شد محله باغ فیض بافتی روستایی داشته که به باغ‌های زیبای توت مزین بوده است اما از دهه ۵۰ ساخت‌وسازها در این محله رونق یافت و بافت روستایی جای خود را به بافتی نوساز و آپارتمان‌های زیبایی داد که علاقه‌مندان به اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض به سکونت در محله‌ای نوساز پرداختند.

اگر نگاهی به قیمت اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض باتوجه‌به آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید صورت بگیرد این امر مشهود است که قیمت‌ها در این محله متوسط است به شکلی که قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در این محله ۳۶ میلیون و ۸۳ هزار تومان است و متقاضیان خرید آپارتمان در باغ فیض برای خریداری یک واحد مسکونی متوسط باید بودجه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان را در نظر بگیرند.

اما باتوجه‌به قیمت متوسط اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض امکانات موجود در این محله بسیار مناسب است به شکلی که ساکنان و متقاضیان علاقه‌مند به زندگی در این محله با آرامش کامل می‌توانند در این محله روزگار خود را سپری کنند.

یکی از موارد که در این محله زمینه‌های آرامش ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض را فراهم کرده وجود مراکز بیمارستانی و درمانی مجهزی است که باعث شده تا ساکنان در صورت نیاز به خدمات پزشکی و درمانی به این مراکز مراجعه کرده و به درمان بپردازند که از جمله آنها می‌توان به بیمارستان فردا، آفتاب و مرکز خدمات درمانی فروغ درمان و باغ فیض اشاره کرد.

اما علاوه بر مراکز درمانی در این محله مجتمع‌های تجاری بزرگی چون مرکز خرید تیراژه، کوروش و آرمان قرار دارد که باعث شده که به جز ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض شهروندان بسیاری نیز از مناطق مختلف کلان‌شهر تهران به این مراکز خرید مراجعه کرده و اقلام موردنیاز خود را از فروشگاه‌های آنها تهیه کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که به محله باغ فیض رنگ و بویی زیبا را بخشیده است وجود بوستان‌های زیبا و سرسبزی چون شمشاد، مهتاب، میخک، نوید، فرشته و پارک بزرگ کاج است که ضمن زیبایی وصف‌ناپذیر زمینه استشمام آب‌وهوایی فرح‌بخش را در این محله فراهم کرده و باعث شده که بسیاری از افراد علاقه‌مند به طبیعت اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض کنند.

محله باغ فیض نیز یکی از محله‌هایی به شمار می‌رود که علی‌رغم قیمت متوسط اجاره و خرید آپارتمان در آن از دسترسی‌های بسیار مطلوبی برخوردار است زیرا امکان تردد از بزرگراه حکیم، همت، ستاری و اشرفی اصفهانی بستری را ایجاد کرده که ساکنان و افراد علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض به‌سهولت در هر ساعت از شبانه‌روز به هر نقطه‌ای از تهران رفت‌وآمد کنند.

حال اگر شما هم تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض دارید به‌جای حضور در آژانس‌های املاک این محله در روزهای پاندمی کرونا به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید زده و به‌راحتی به مشاهده فایل‌های خرید و اجاره آپارتمان در این محله بزنید و از بین آنها گزینه‌ای مناسب با خواسته و بودجه خود را بیابید.

اما محله جذاب دیگری که امروز به بررسی آن می‌پردازیم محله جذاب و زنده سیدخندان است. محله‌ای که در بیشتر ساعات شبانه‌روز رفت‌وآمد شهروندان در آن به چشم می‌خورد و کمتر کسی ممکن است که در تهران زندگی کند و نام محله سیدخندان را نشنیده باشد.

محله سیدخندان که پل و چهار راهی در شمال شرق تهران است دو منطقه ۳ و ۷ شهرداری را به یکدیگر متصل کرده و به‌عنوان شاه راه غرب به شرق محسوب می‌شود و زمینه تردد شهروندان تهرانی را به مناطق مختلف فراهم کرده است به همین دلیل به‌صراحت می‌توان گفت که متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان در محله‌ای با بهترین دسترسی‌ها سکونت کنند.

اگر به وضعیت اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان توجه داشته باشید به قیمت متوسط رو به بالای واحدهای مسکونی در این محله پی می‌برید زیرا بر اساس آمارها و داده‌های بانک مرکزی قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در این محله ۴۹ میلیون و ۸۵ هزار تومان است که متقاضیان خرید آپارتمان در سیدخندان به طور تخمینی برای سکونت در یک واحد مسکونی متوسط باید هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۳۳ میلیون تومان را در نظر بگیرند.

در محله سیدخندان هرآنچه که برای یک زندگی مطلوب لازم است به چشم می‌خورد در این محله فروشگاه‌ها و مراکز خریدی همچون مرکز خرید اندیشه و فروشگاه‌های کوروش و جانبو وجود دارد که باتوجه‌به فروشگاه‌های ملزومات دکوراسیون داخلی که این محله را به بورس تزئینات منزل تبدیل کرده است زمینه‌های یک زندگی پر رفت‌وآمد را در این فراهم کرده است به همین دلیل علاقه‌مندان به اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان زندگی در محله‌ای شلوغ را خواهند داشت.

اما تنها مراکز خرید و بورس تزئینات داخلی باعث ترافیک‌های این محله نیست بلکه وجود رستوران‌های صاحب‌نام و همچنین آبمیوه‌فروشی معروف پالیزی در این محله باعث شده که در بیشتر ساعات محله سیدخندان دارای رفت‌وآمدهای بسیار و ترافیک باشد.

محله سیدخندان به لحاظ مراکز تفریحی و ورزشی نیز بسیار مناسب است زیرا در این محله بوستان‌های رسالت و اندیشه در کنار بوستان مادران، باشگاه شهید صیاد شیرازی و همچنین استخر پیام بستری را فراهم کرده که بسیاری از دوستداران ورزش اقدام به اجاره و خرید پارتمان در سیدخندان کنند.

اما خانواده‌هایی که به تربیت و آموزش فرزندان خود توجه ویژه‌ای دارند نیز با اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان به خواسته خود دست خواهند یافت زیرا در این محله علاوه بر سرای محله، فرهنگسرای ارسباران وجود دارد که با برخورداری از بهترین و تخصصی‌ترین کلاس‌های آموزشی شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان با ثبت‌نام فرزندان خود در این مراکز اوقات پرباری را برای آینده فرزندان خود رقم بزنند.

علاوه‌برآن در محله سیدخندان موزه رضا عباسی نیز وجود دارد که علاوه بر علاقه‌مندان به تاریخ و هنر نیز با بازدید از آن می‌توانند لحظات دلنشینی را سپری کنند این در حالی است که علاوه بر ساکنان و علاقه‌مندان به اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان و سایر شهروندان تهرانی شمار بسیاری از توریست‌ها و گردشگران نیز برای مشاهده این موزه به محله سیدخندان مراجعه کرده و به بازدید از آن می‌پردازند.

اگر علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان و خیابان‌های مطرح آن هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در خیابان‌هایی چون جلفا، ارسباران و همچنین خرمشهر به جستجوی واحد مسکونی موردنیاز خود و خانواده بپردازید که البته برای اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان و به‌خصوص این خیابان‌ها باید بودجه به نسبت بالاتری را در نظر داشته باشد.

حال با توجه تنوع قیمتی که در این محله وجود دارد اگر تصمیم قطعی برای اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان را دارید پیشنهاد ما به شما این است که با استفاده از تلفن همراه و یا رایانه خود از محله کار یا سکونت خود تنها با چند کلیک ساده به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید رفته و پس از انتخاب نام محله موردنظر به مشاهده آگهی‌های کارشناسی شده‌ای که جهت اجاره و فروش به ثبت رسیده اقدام کنید.

شما با بهره‌گیری از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید نیازی به مراجعه حضوری به آژانس‌های املاک محله موردنظر نخواهید داشت و درگیر بازدیدهای پی‌درپی حضوری نخواهید شد.

با استفاده از سامانه کیلید پس از انتخاب نام محله موردنظر و رویت آگهی‌های ثبت شده در آن اطلاعاتی در خصوص موقعیت مکانی، طبقه، متراژ، تعداد واحدها، تعداد اتاق‌های خواب، سیستم سرمایشی و گرمایشی، نوع کف‌پوش و کابینت‌ها و سایر امکانات همچون آسانسور، پارکینگ و انباری را کسب خواهید کرد و پس از مشاهده تصاویر واقعی از واحدهای مسکونی مختلف اقدام به بازدید غیرحضوری خواهید داشت

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو